ik kan die pics echt niet terugvinden mangquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Merel
Merel
Pleun
Ines
Kirsten
Sarah-Lou
kut ik heb laki nodig voor de rest
Renske.quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Merel
Merel
Pleun
Ines
Kirsten
Sarah-Lou
kut ik heb laki nodig voor de rest
Kan nog steeds.quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fag. We hadden die andere nog vol kunnen maken.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Sok. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_gevorderden.html
Stuur mij deze nummer.
Stuur mij deze nummer.
Stuur mij deze nummer.
Stuur mij deze nummer.
Ik zal jou eens vol... naja laat maar.quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fag. We hadden die andere nog vol kunnen maken.
Autist.quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
We zijn allang bij deel 5000. Ik kan niet tegen die foute nummering.
PAMquote:
Het ging om uitspraken van Sky en Otis, in een vorig deel. Meer weet ik niet meer.quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie zijn anderen dan? Jij bent toch ook anoniem op Fok! ?
quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Het is anders. Het klootjesvolk houdt niet van anders... vinden ze maar gek. Die mensen zijn gewoon gelukkig met de radio en simpele muziek waarbij ze niet na hoeven denken. Laat ze lekker.
Wat word ik betrokken bij shit. Ga weg. Weg.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het ging om uitspraken van Sky en Otis, in een vorig deel. Meer weet ik niet meer.
Als zij het zeggen is het waar.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het ging om uitspraken van Sky en Otis, in een vorig deel. Meer weet ik niet meer.
Mijn nr 1 is misschien wel jouw Merel. Ze is niet esthetisch gezien het mooist maar ik val op haarquote:
'Ally doet alleen negers', of iets in die trant, mang.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat word ik betrokken bij shit. Ga weg. Weg.
Dat was mu boi Lakitu.quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Ally doet alleen negers', of iets in die trant, mang.
Heb ik nooit gezegd. Waarom zou ik voor haar spreken? Ze is een zelfstandige vrouw met een eigen meningquote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er staat 2x ignition in je spuisels =$ misschien kun je beter nog iets van drake of trey songz er tussen zetten ^-^quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Waarom zou ik voor haar spreken? Ze is een zelfstandige vrouw met een eigen mening.
echt he, zij heeft x-factor. FLAIR. ik geef haar een 9.5/10 op die foto alleenquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn nr 1 is misschien wel jouw Merel. Ze is niet esthetisch gezien het mooist maar ik val op haar.
Al die verwarrende naampjes en labeltjes hier ook. In ieder geval, ik heb het aangenomen als waarheden.quote:
Ik denk niet dat dat een fout isquote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er staat 2x ignition in je spuisels =$ misschien kun je beter nog iets van drake of trey songz er tussen zetten ^-^
laki een label? gast heb respect voor de legends van deze scquote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al die verwarrende naampjes en labeltjes hier ook. In ieder geval, ik heb het aangenomen als waarheden.
Tevens: Wie wil er seks? Ik geef het weg.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef zquing het volgende:
Trouwens, metalconcerten zijn wel tof. Maar alleen omdat ik dan een beetje kan pitten
Is dit troll of echt?quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb wel intresse ik ben die ene links op de foto ( beetje dronken en aan het feesten )
[ afbeelding ]
eckte respect gwn komt zonder woorden mang onebwust kom niet rambreed doen danquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
laki een label? gast heb respect voor de legends van deze sc
Oh =$ ga ik nog ff fiksen dan. Mag deze ook?quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er staat 2x ignition in je spuisels =$ misschien kun je beter nog iets van drake of trey songz er tussen zetten ^-^
dandybleu is echt. Laatst uitgebreid in de Nachtserenade besproken, hij zit ook op YouTube en dat is proper mindfuck.quote:
omfgquote:
Ik krijg stress door deze opmerkingen cnquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
laki een label? gast heb respect voor de legends van deze sc
hoezo wat is erquote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik krijg stress door deze opmerkingen cn
Dat geeft de gevoelige jongen in jou weer, klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh =$ ga ik nog ff fiksen dan. Mag deze ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |