Negers. Zwarte joekels.quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke gave wel. De vraag is nu natuurlijk wat voor dingen je nog meer hebt, aan gaves en andere bellen en toeters.
Overrated.quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten en dr ass en dr kledingsmaak?
Doe het dan ook nietquote:
Wat valt er te fappen? Geen tits geen ass niks. Je kunt beter dan dit Chrisquote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Knip dat hoofd eraf en je hebt HARD fapmateriaal.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel verbaasd kijken erbij he
Mattie van me kan een PERFECTE pauly oh yeah
quote:
UUUM HELLO?!?!quote:
daar heeft chriz copyright opquote:
Soms zit er een parel tussen die drek die hij hier tussen de [IMG] tags plempt, maar dat is helaas niet vaak.quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
daar heeft chriz copyright op
Alleen maar omdat jij Chris een leuk meisje vindtquote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
Laat Chris gewoon. Ik vind het wel een leuk meisje.
Dat je een keer een 15 jarige aantrekkelijk vindt, oké, maar -15 gaat echt te ver, en dat is precies de groep waar jij op geilt. En dat is gewoon kk ziek.quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
Laat Chris gewoon. Ik vind het wel een leuk meisje.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat je een keer een 15 jarige aantrekkelijk vindt, oké, maar -15 gaat echt te ver, en dat is precies de groep waar jij op geilt. En dat is gewoon kk ziek.
Nee in onze relatie ben ik het meisje en Chris het mannetje.quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij Chris een leuk meisje vindt.
Waarom smsen dan.quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms zit er een parel tussen die drek die hij hier tussen de [IMG] tags plempt, maar dat is helaas niet vaak.
Ik ga hier niet op reageren, want ik hoef die negatieve shit niet in mijn levenquote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms zit er een parel tussen die drek die hij hier tussen de [IMG] tags plempt, maar dat is helaas niet vaak.
Ik zou geven, alleen al om die piercings die me aan het aantrekkelijke zusje van een mattie doen denken. Ja.quote:
Black mamba.quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Matige gave wel. Waarom doet ze dat, man.
As if ik ooit een neger heb gehadquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Matige gave wel. Waarom doet ze dat, man.
fkk du hatersssquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren, want ik hoef die negatieve shit niet in mijn leven.
Ik stond op het station bij een verschrikkelijk kind dat ik nog kende uit 6VWO en ik had die nog uit een oortje in mijn oor stromend, dus ik zei tegen haar dat ik even een belangrijk smsje moest versturen en liep weg dat typendquote:
lolquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stond op het station bij een verschrikkelijk kind dat ik nog kende uit 6VWO en ik had die nog uit een oortje in mijn oor stromend, dus ik zei tegen haar dat ik even een belangrijk smsje moest versturen en liep weg dat typend_! Ik meen het wel overigens.
Ik gaf je voor de recentste nog een big-up!quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren, want ik hoef die negatieve shit niet in mijn leven.
Waarom dan zo ontoegankelbaar zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if ik ooit een neger heb gehad.
Deze man. Eerlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stond op het station bij een verschrikkelijk kind dat ik nog kende uit 6VWO en ik had die nog uit een oortje in mijn oor stromend, dus ik zei tegen haar dat ik even een belangrijk smsje moest versturen en liep weg dat typend_! Ik meen het wel overigens.
quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef CeilingCat2010 het volgende:
Mijn vriendin heeft al jarenlang contact met een meisje waar ze mee op de middelbare school gezeten heeft. Ze hebben een tijd lang ruzie gehad maar dat is nu bijgelegd. Laatst kwam de labiele aard van dat mens weer helemaal naar boven. Ze is altijd al labiel en onzeker geweest, heeft en nosejob gedaan en kotste een tijd haar eten uit enzo. Maar nu begon het weer. Iemand had haar ZUS!!! een mail gestuurd over iets met haar vriend ofzo. Labiel wicht woont samen met een gozer en iemand mailde dus iets (snapte niet echt wat' dat hen uit elkaar had moeten drijven. Maar diegene bestond niet op het internet. Ging dat labiele wicht ook iedereen opbellen die ze kende of zij het niet waren. Mijn vriendin en ik waren net uit eten toen dat mens hysterisch belde en toen mijn vriendin 2 keer had opgehangen met ik ben nu even bezig , gilde dat labiele mens door de telefoon wat voor groot drama er nu was gebeurd en of mijn vriendin dat toevallig niet was. Ja, echt een WTF verhaal... Mijn vriendin heeft ook geen zin meer om met haar om te gaan, maar damn... waarom zijn vrouwen vaak zo labiel
kijk nu praten wequote:
En dit is dan die parel waar ik het over hadquote:
OH &*@#*&@*#quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dit is dan die parel waar ik het over had.
Maar wil je ook even rekening houden met de dames in deze SC? Allure en Bobby vinden het niet fijn als je de ganse tijd 15-jarigen post.
Ben ik dat danquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom dan zo ontoegankelbaar zijn.
Dat is waar. Maar ik vind dat (edit: op een na) laatste meisje wel heel mooi.quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar wil je ook even rekening houden met de dames in deze SC? Allure en Bobby vinden het niet fijn als je de ganse tijd 15-jarigen post.
Ik zeg in de top-25.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:
Daarom hebben we nu twee SC's.quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sinds nooit. maar soms heeft ze dat special something :$quote:
lol neequote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg in de top-25.
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Ja stel je voor dat je NA 23.45 in bed ligt.quote:Op zondag 7 november 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
kut net als REAL TALK begint moet ik weer weg
ik ga douchen denkend aan de sc ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |