18 zijn niet als ouder worden zienquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Panzermaus serieus die posts van jou. In dat topic ook. "Sinds ik ouder ben geworden". Je bent 18 man doe eens normaal gek.
Ik vind van 15 naar 18 alsnog 'ouder worden'.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Panzermaus serieus die posts van jou. In dat topic ook. "Sinds ik ouder ben geworden". Je bent 18 man doe eens normaal gek.
Ik vind dat ze weer eens foto's van zichzelf moet posten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure. Dat heeft mij ook overgehaald.
Kk ga van fok af manquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
haha 18bij 21 beginnen de struggles te komen, ik word bijna 22 en dat is al helemaal erg.
ik heb nog een half jaar voor 22 =$quote:
Ik heb zeven foto's gekregen via de foks PM dienst. Allemaal van haar uitgedroogde foetuswerper. Ze posten, ik mag het niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dat ze weer eens foto's van zichzelf moet posten.
waaromquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Zullen we als we allemaal 30+ zijn ritueel zelfmoord plegen?
nice dan ben ik als eerste dood en krijg ik nog RIP topicsquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
is goedquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Wat begrijp je niet aan het woord ''allemaal''?quote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nice dan ben ik als eerste dood en krijg ik nog RIP topics
AMENquote:
quote:
Geplaatst bij http://prinsdino27.hyves.nl/quote:moi zeg zou jij binnenkort zin hebben een keer langs wil komen. dan moet je me alleen een een krabbel terug geven dan geef ik je in een prive bericht eem mn nr omdat ik niet of nouwelijks internet heb
kk oudquote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb nog een half jaar voor 22 =$
echt he. ik wil een fake id zodat ik weer 18 benquote:
ik heb connecties, ik hook je up als je wil. helemaal nieuw, niet van echt te onderscheiden uit guatamala geimporteerdquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
echt he. ik wil een fake id zodat ik weer 18 ben
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
Wie zou dit meisje ook geven
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
Potentie.quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
hahah ik moest weer lachenquote:
Dinonachtserenadequote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Dat jullie niet weten van DINO.Zijn Hyvescontent + foto's zijn een bron van vermaak, tevens is hij aangesloten op het grootste volksbuurternetwerk op Hyves.
Waarom zo over Chai praten?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Eerlijk gezegd kom ik hier voor Ally. En die was in krokodillenzeug SC niet te vinden. Mooie kampverdeling wel.
Tegenwoordig hebben we twee Nachtbaggers, de Nachtbagger is voor de bier-tieten-haha-kankerkachel-450-euro-maar-ikhad-hemtoch-gekocht-hahaihihi-fipo users. En dan heb je de Nachtserenade, diepzinnigere chitterchattels. Lijstje van delen staat in mijn Fotoboek.quote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eigenlijk moeten we altijd 2 SC's hebben
Zo jammer dit. Echt jammer. Waarom zo weinig respect?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
En die was in krokodillenzeug SC niet te vinden.
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Echt jammer. Waarom zo weinig respect?
Flikker dan op, papegaaienmuil.quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik noem die krokodil bij zijn naam. Wanneer je daar niet mee om kunt gaan dan ga ik liever weg, want dan ben ik hier aan het verkeerde adres. Ik wil ergens zijn waar je kan gooien met termen als zeug en krokodillen in alle mogelijke vormen, hard, vierentwintigzeven. Als dat hier niet kan dan kom ik hier niet weer.
klinkt goed =$quote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we twee Nachtbaggers, de Nachtbagger is voor de bier-tieten-haha-kankerkachel-450-euro-maar-ikhad-hemtoch-gekocht-hahaihihi-fipo users. En dan heb je de Nachtserenade, diepzinnigere chitterchattels. Lijstje van delen staat in mijn Fotoboek.
oke jonge doei hè doeiiiiiiiiiiquote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik noem die krokodil bij zijn naam. Wanneer je daar niet mee om kunt gaan dan ga ik liever weg, want dan ben ik hier aan het verkeerde adres. Ik wil ergens zijn waar je kan gooien met termen als zeug en krokodillen in alle mogelijke vormen, hard, vierentwintigzeven. Als dat hier niet kan dan kom ik hier niet weer.
lekkah nummahquote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
Kijk ons sey wezen, het is teveel voor jou. Sexy beesten.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind reetveter in het geheim leuk.
Ik jou ook in het geheimquote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind iedereen in deze SC leukquote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
Je bent altijd zo lekker subtiel ook he. Je hebt mijn hele aankondiging verpest.quote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik jou ook in het geheimNeuken
?
Ik zit er ook nog hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind iedereen in deze SC leuk.
Ik vind het schattig.quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, maar eigenlijk ben ik best wel serieus.
Oh.quote:
Wanneer gaan jullie eens meeten?quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
Deh mende gij niet meid!quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
Diarreequote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef Sok. het volgende:
Ik begin me echt met de minuut beroerder te voelen ineens.
Wat is dit.
kankerquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef Sok. het volgende:
Ik begin me echt met de minuut beroerder te voelen ineens.
Wat is dit.
quote:
Gewoon een shitload aan luchtverfrisser gebruikenquote:Op zondag 7 november 2010 23:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja ookMoest tijdens het werken al, maar nog geen zin gehad om te gaan.
Het meurt zo.
Shitloadquote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een shitload aan luchtverfrisser gebruiken
Shitload. Goeie woordkeuze.quote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan sterf ik aan luchtverfrisser.quote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met z'n ogen?quote:
quote:
quote:
Da's ook niet de bedoeling neequote:Op zondag 7 november 2010 23:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, dan sterf ik aan luchtverfrisser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |