Wij hadden die ook, die wilde met geen mogelijkheid weer vloeibaar wordenquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb van die handwarmers
[ http://img137.imageshack.us/img137/1425/imageuploadimagekk3.jpg&t=1]afbeelding ]
dit, die met zo'n metalen plaatje die je moet breken zodat het kristalliseert, maar dan in eland vorm.
werken die ook een beetje ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb van die handwarmers
[ http://img137.imageshack.us/img137/1425/imageuploadimagekk3.jpg&t=1]afbeelding ]
dit, die met zo'n metalen plaatje die je moet breken zodat het kristalliseert, maar dan in eland vorm.
moeje in een pan met kokend water leggenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij hadden die ook, die wilde met geen mogelijkheid weer vloeibaar worden!
Ja, die worden echt heel warm, echt super lekker.quote:
quote:
Ja maar bij deze had dat geen effect, waren gewoon slechte dingen denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moeje in een pan met kokend water leggen
nog nooit problemen mee gehad.
waar heb je die gehaald ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die worden echt heel warm, echt super lekker.
[ afbeelding ]
deze heb ik.
Blokker. Je had ook een kerstboom en een kerstsok.quote:
vetquote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blokker. Je had ook een kerstboom en een kerstsok.
Ik wil jouw handen ook wel warm houden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef Sok. het volgende:
Ik heb ook wel iets warms voor in je hand.
Ik heb geen koude handen, k heb jou vast, hot as hell.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil jouw handen ook wel warm houden.
Ik pis er wel even overheen.
waarom zo praten over chai.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
Deze SC is van Lakitu. Niet van die krokodillenzeug.
Nee ik laat niet rusten. Nee. Waarom zo praten? Waarom? Hm?quote:Op zondag 7 november 2010 22:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom praten op mijn praatjes, neger laat het gaan. Het is goed zo.
Nu weet ik je leeftijdquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien doe je dat nu.
Plucheorganennachtserenades
Op die pagina en alles.
EN EN EN ENquote:
Omdat http://kamprat38.hyves.nl.quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik laat niet rusten. Nee. Waarom zo praten? Waarom? Hm?
Vertrouwde zone wel. En hm, nah dat is het niet, ik kan gewoon niet 'echt' verliefd worden op iemand als ik dat niet... wil. Ik kan mezelf wel geforceerd verliefd maken maar of dat nu een juiste manier is... nein mann.quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu weet ik je leeftijd.
En ja, ik kan me wel vinden in wat je zegt. Maar ik denk dat het 'zoveel eisen stellen' er mee te maken heeft dat je gewoon bang bent om gekwetst te worden ofzo.
Nee, je wordt pas verliefd als je iemand 'echt' leert kennen. En dat is niet iets wat je zelf in de hand hebt, anders ben je ook niet echt verliefd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat http://kamprat38.hyves.nl.
[..]
Vertrouwde zone wel. En hm, nah dat is het niet, ik kan gewoon niet 'echt' verliefd worden op iemand als ik dat niet... wil. Ik kan mezelf wel geforceerd verliefd maken maar of dat nu een juiste manier is... nein mann.
rv onze favoriete indoquote:
Daar geef ik je gelijk in. Maar waarom wil dat niet bij mij? Ik leer genoeg mensen kennen, maar verliefd erop word ik niet. Zoveel vragen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, je wordt pas verliefd als je iemand 'echt' leert kennen. En dat is niet iets wat je zelf in de hand hebt, anders ben je ook niet echt verliefd.
Omdat je peren niet met appels kan vergelijken.quote:
Ja, het is lastig. Ik ben het wel met je eens dat veel mensen een relatie hebben terwijl ze helemaal niet echt verliefd zijn. Gewoon for the sake van iemand om je heen hebben. Nee hoor, dan blijf ik liever forever alone.quote:Op zondag 7 november 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Maar waarom wil dat niet bij mij? Ik leer genoeg mensen kennen, maar verliefd erop word ik niet. Zoveel vragen.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef BobbyB het volgende:
Oh Luur is in deze SC, ik blijf hier posten
Dat dus. Maar forever alone wil ik ook weer niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het is lastig. Ik ben het wel met je eens dat veel mensen een relatie hebben terwijl ze helemaal niet echt verliefd zijn. Gewoon for the sake van iemand om je heen hebben. Nee hoor, dan blijf ik liever forever alone.
Is niet nodig schatje.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het is lastig. Ik ben het wel met je eens dat veel mensen een relatie hebben terwijl ze helemaal niet echt verliefd zijn. Gewoon for the sake van iemand om je heen hebben. Nee hoor, dan blijf ik liever forever alone.
Ja. Eens.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf alsnog gaan forceren into verliefdheid. Nee, dat is niet de oplossing.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Salatrel het volgende:
en anders importeer je gewoon een vriendin
Allure. Dat heeft mij ook overgehaald.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben me aan het ori๋nteren op een SC, wat kunnen jullie mij bieden dat het andere topic niet kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |