Wij hadden die ook, die wilde met geen mogelijkheid weer vloeibaar wordenquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb van die handwarmers
[ http://img137.imageshack.us/img137/1425/imageuploadimagekk3.jpg&t=1]afbeelding ]
dit, die met zo'n metalen plaatje die je moet breken zodat het kristalliseert, maar dan in eland vorm.
werken die ook een beetje ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb van die handwarmers
[ http://img137.imageshack.us/img137/1425/imageuploadimagekk3.jpg&t=1]afbeelding ]
dit, die met zo'n metalen plaatje die je moet breken zodat het kristalliseert, maar dan in eland vorm.
moeje in een pan met kokend water leggenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij hadden die ook, die wilde met geen mogelijkheid weer vloeibaar worden!
Ja, die worden echt heel warm, echt super lekker.quote:
quote:
Ja maar bij deze had dat geen effect, waren gewoon slechte dingen denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moeje in een pan met kokend water leggen
nog nooit problemen mee gehad.
waar heb je die gehaald ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die worden echt heel warm, echt super lekker.
[ afbeelding ]
deze heb ik.
Blokker. Je had ook een kerstboom en een kerstsok.quote:
vetquote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blokker. Je had ook een kerstboom en een kerstsok.
Ik wil jouw handen ook wel warm houden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef Sok. het volgende:
Ik heb ook wel iets warms voor in je hand.
Ik heb geen koude handen, k heb jou vast, hot as hell.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil jouw handen ook wel warm houden.
Ik pis er wel even overheen.
waarom zo praten over chai.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
Deze SC is van Lakitu. Niet van die krokodillenzeug.
Nee ik laat niet rusten. Nee. Waarom zo praten? Waarom? Hm?quote:Op zondag 7 november 2010 22:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom praten op mijn praatjes, neger laat het gaan. Het is goed zo.
Nu weet ik je leeftijdquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien doe je dat nu.
Plucheorganennachtserenades
Op die pagina en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |