kk oudquote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb nog een half jaar voor 22 =$
echt he. ik wil een fake id zodat ik weer 18 benquote:
ik heb connecties, ik hook je up als je wil. helemaal nieuw, niet van echt te onderscheiden uit guatamala geimporteerdquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
echt he. ik wil een fake id zodat ik weer 18 ben
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
Wie zou dit meisje ook geven
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
Potentie.quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
hahah ik moest weer lachenquote:
Dinonachtserenadequote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Dat jullie niet weten van DINO.Zijn Hyvescontent + foto's zijn een bron van vermaak, tevens is hij aangesloten op het grootste volksbuurternetwerk op Hyves.
Waarom zo over Chai praten?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Eerlijk gezegd kom ik hier voor Ally. En die was in krokodillenzeug SC niet te vinden. Mooie kampverdeling wel.
Tegenwoordig hebben we twee Nachtbaggers, de Nachtbagger is voor de bier-tieten-haha-kankerkachel-450-euro-maar-ikhad-hemtoch-gekocht-hahaihihi-fipo users. En dan heb je de Nachtserenade, diepzinnigere chitterchattels. Lijstje van delen staat in mijn Fotoboek.quote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eigenlijk moeten we altijd 2 SC's hebben
Zo jammer dit. Echt jammer. Waarom zo weinig respect?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
En die was in krokodillenzeug SC niet te vinden.
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Echt jammer. Waarom zo weinig respect?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |