Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
Haha ik zie nu pas dat iemand MOOI uit de MOOI SC in de tt heeft gehaald. Fok mods, wat een leven hebben ze toch![]()
Nee hij komt gewoon van ergens. Hij kent KLB ook niet hequote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar serieus waar komt die Symphonic vandaan ineens? Is hij een kloon van die andere autist die eerst mod was? Ben z'n naam even kwijt.
Vermeld dit in de goeie SCquote:
alles voor de fans babyquote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
Lapo hunters, wat een leven hebben ze toch![]()
Fantastisch.quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
Al mijn notes zijn gezet door Symphonic.
Haha deze man zit te SC'en in KLB FBquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
hoor al die artiesten fuck zeggen op TV nu ze in europa zijn
Haha ja zodra ik op hun schermnaam zie dinges & de liefste dinges gelijk aansprekenquote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Gesprekken op msn met 2 15-jarige chicks op 1 msnGeweldig.
Hahaha deze manquote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha ja zodra ik op hun schermnaam zie dinges & de liefste dinges gelijk aanspreken
zecer welquote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze spang zijn? wel tock?
Klinkt heel erg bekend. Ik heb dit ooit uitgelegd in een laat topic. Misschien dat ik het voor je opzoek. Misschien dat je je er in kunt vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil ook verliefd zijn. Ik ben er immuun voor
.
nein mannquote:
Nee joh.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil ook verliefd zijn. Ik ben er immuun voor
.
soiezwo justin bieberquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Salatrel het volgende:
justin bieber beste "man"
tis nog een jochie
Misschien lees ik het dan ooit.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt heel erg bekend. Ik heb dit ooit uitgelegd in een laat topic. Misschien dat ik het voor je opzoek. Misschien dat je je er in kunt vinden.
liebe ist ein toverbalquote:
Wij hadden die ook, die wilde met geen mogelijkheid weer vloeibaar wordenquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb van die handwarmers
[ http://img137.imageshack.us/img137/1425/imageuploadimagekk3.jpg&t=1]afbeelding ]
dit, die met zo'n metalen plaatje die je moet breken zodat het kristalliseert, maar dan in eland vorm.
werken die ook een beetje ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb van die handwarmers
[ http://img137.imageshack.us/img137/1425/imageuploadimagekk3.jpg&t=1]afbeelding ]
dit, die met zo'n metalen plaatje die je moet breken zodat het kristalliseert, maar dan in eland vorm.
moeje in een pan met kokend water leggenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij hadden die ook, die wilde met geen mogelijkheid weer vloeibaar worden!
Ja, die worden echt heel warm, echt super lekker.quote:
quote:
Ja maar bij deze had dat geen effect, waren gewoon slechte dingen denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moeje in een pan met kokend water leggen
nog nooit problemen mee gehad.
waar heb je die gehaald ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die worden echt heel warm, echt super lekker.
[ afbeelding ]
deze heb ik.
Blokker. Je had ook een kerstboom en een kerstsok.quote:
vetquote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blokker. Je had ook een kerstboom en een kerstsok.
Ik wil jouw handen ook wel warm houden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef Sok. het volgende:
Ik heb ook wel iets warms voor in je hand.
Ik heb geen koude handen, k heb jou vast, hot as hell.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil jouw handen ook wel warm houden.
Ik pis er wel even overheen.
waarom zo praten over chai.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
Deze SC is van Lakitu. Niet van die krokodillenzeug.
Nee ik laat niet rusten. Nee. Waarom zo praten? Waarom? Hm?quote:Op zondag 7 november 2010 22:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom praten op mijn praatjes, neger laat het gaan. Het is goed zo.
Nu weet ik je leeftijdquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien doe je dat nu.
Plucheorganennachtserenades
Op die pagina en alles.
EN EN EN ENquote:
Omdat http://kamprat38.hyves.nl.quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik laat niet rusten. Nee. Waarom zo praten? Waarom? Hm?
Vertrouwde zone wel. En hm, nah dat is het niet, ik kan gewoon niet 'echt' verliefd worden op iemand als ik dat niet... wil. Ik kan mezelf wel geforceerd verliefd maken maar of dat nu een juiste manier is... nein mann.quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu weet ik je leeftijd.
En ja, ik kan me wel vinden in wat je zegt. Maar ik denk dat het 'zoveel eisen stellen' er mee te maken heeft dat je gewoon bang bent om gekwetst te worden ofzo.
Nee, je wordt pas verliefd als je iemand 'echt' leert kennen. En dat is niet iets wat je zelf in de hand hebt, anders ben je ook niet echt verliefd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat http://kamprat38.hyves.nl.
[..]
Vertrouwde zone wel. En hm, nah dat is het niet, ik kan gewoon niet 'echt' verliefd worden op iemand als ik dat niet... wil. Ik kan mezelf wel geforceerd verliefd maken maar of dat nu een juiste manier is... nein mann.
rv onze favoriete indoquote:
Daar geef ik je gelijk in. Maar waarom wil dat niet bij mij? Ik leer genoeg mensen kennen, maar verliefd erop word ik niet. Zoveel vragen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, je wordt pas verliefd als je iemand 'echt' leert kennen. En dat is niet iets wat je zelf in de hand hebt, anders ben je ook niet echt verliefd.
Omdat je peren niet met appels kan vergelijken.quote:
Ja, het is lastig. Ik ben het wel met je eens dat veel mensen een relatie hebben terwijl ze helemaal niet echt verliefd zijn. Gewoon for the sake van iemand om je heen hebben. Nee hoor, dan blijf ik liever forever alone.quote:Op zondag 7 november 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Maar waarom wil dat niet bij mij? Ik leer genoeg mensen kennen, maar verliefd erop word ik niet. Zoveel vragen.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef BobbyB het volgende:
Oh Luur is in deze SC, ik blijf hier posten
Dat dus. Maar forever alone wil ik ook weer niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het is lastig. Ik ben het wel met je eens dat veel mensen een relatie hebben terwijl ze helemaal niet echt verliefd zijn. Gewoon for the sake van iemand om je heen hebben. Nee hoor, dan blijf ik liever forever alone.
Is niet nodig schatje.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het is lastig. Ik ben het wel met je eens dat veel mensen een relatie hebben terwijl ze helemaal niet echt verliefd zijn. Gewoon for the sake van iemand om je heen hebben. Nee hoor, dan blijf ik liever forever alone.
Ja. Eens.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf alsnog gaan forceren into verliefdheid. Nee, dat is niet de oplossing.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Salatrel het volgende:
en anders importeer je gewoon een vriendin
Allure. Dat heeft mij ook overgehaald.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren op een SC, wat kunnen jullie mij bieden dat het andere topic niet kan?
18 zijn niet als ouder worden zienquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Panzermaus serieus die posts van jou. In dat topic ook. "Sinds ik ouder ben geworden". Je bent 18 man doe eens normaal gek.
Ik vind van 15 naar 18 alsnog 'ouder worden'.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Panzermaus serieus die posts van jou. In dat topic ook. "Sinds ik ouder ben geworden". Je bent 18 man doe eens normaal gek.
Ik vind dat ze weer eens foto's van zichzelf moet posten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure. Dat heeft mij ook overgehaald.
Kk ga van fok af manquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
haha 18bij 21 beginnen de struggles te komen, ik word bijna 22 en dat is al helemaal erg.
ik heb nog een half jaar voor 22 =$quote:
Ik heb zeven foto's gekregen via de foks PM dienst. Allemaal van haar uitgedroogde foetuswerper. Ze posten, ik mag het niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dat ze weer eens foto's van zichzelf moet posten.
waaromquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Zullen we als we allemaal 30+ zijn ritueel zelfmoord plegen?
nice dan ben ik als eerste dood en krijg ik nog RIP topicsquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
is goedquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Wat begrijp je niet aan het woord ''allemaal''?quote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nice dan ben ik als eerste dood en krijg ik nog RIP topics
AMENquote:
quote:
Geplaatst bij http://prinsdino27.hyves.nl/quote:moi zeg zou jij binnenkort zin hebben een keer langs wil komen. dan moet je me alleen een een krabbel terug geven dan geef ik je in een prive bericht eem mn nr omdat ik niet of nouwelijks internet heb
kk oudquote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb nog een half jaar voor 22 =$
echt he. ik wil een fake id zodat ik weer 18 benquote:
ik heb connecties, ik hook je up als je wil. helemaal nieuw, niet van echt te onderscheiden uit guatamala geimporteerdquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
echt he. ik wil een fake id zodat ik weer 18 ben
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
Wie zou dit meisje ook geven
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
Potentie.quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
hahah ik moest weer lachenquote:
Dinonachtserenadequote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Dat jullie niet weten van DINO.Zijn Hyvescontent + foto's zijn een bron van vermaak, tevens is hij aangesloten op het grootste volksbuurternetwerk op Hyves.
Waarom zo over Chai praten?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Eerlijk gezegd kom ik hier voor Ally. En die was in krokodillenzeug SC niet te vinden. Mooie kampverdeling wel.
Tegenwoordig hebben we twee Nachtbaggers, de Nachtbagger is voor de bier-tieten-haha-kankerkachel-450-euro-maar-ikhad-hemtoch-gekocht-hahaihihi-fipo users. En dan heb je de Nachtserenade, diepzinnigere chitterchattels. Lijstje van delen staat in mijn Fotoboek.quote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eigenlijk moeten we altijd 2 SC's hebben
Zo jammer dit. Echt jammer. Waarom zo weinig respect?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
En die was in krokodillenzeug SC niet te vinden.
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Echt jammer. Waarom zo weinig respect?
Flikker dan op, papegaaienmuil.quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik noem die krokodil bij zijn naam. Wanneer je daar niet mee om kunt gaan dan ga ik liever weg, want dan ben ik hier aan het verkeerde adres. Ik wil ergens zijn waar je kan gooien met termen als zeug en krokodillen in alle mogelijke vormen, hard, vierentwintigzeven. Als dat hier niet kan dan kom ik hier niet weer.
klinkt goed =$quote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we twee Nachtbaggers, de Nachtbagger is voor de bier-tieten-haha-kankerkachel-450-euro-maar-ikhad-hemtoch-gekocht-hahaihihi-fipo users. En dan heb je de Nachtserenade, diepzinnigere chitterchattels. Lijstje van delen staat in mijn Fotoboek.
oke jonge doei hè doeiiiiiiiiiiquote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik noem die krokodil bij zijn naam. Wanneer je daar niet mee om kunt gaan dan ga ik liever weg, want dan ben ik hier aan het verkeerde adres. Ik wil ergens zijn waar je kan gooien met termen als zeug en krokodillen in alle mogelijke vormen, hard, vierentwintigzeven. Als dat hier niet kan dan kom ik hier niet weer.
lekkah nummahquote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
Kijk ons sey wezen, het is teveel voor jou. Sexy beesten.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind reetveter in het geheim leuk.
Ik jou ook in het geheimquote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind iedereen in deze SC leukquote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
Je bent altijd zo lekker subtiel ook he. Je hebt mijn hele aankondiging verpest.quote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik jou ook in het geheimNeuken
?
Ik zit er ook nog hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind iedereen in deze SC leuk.
Ik vind het schattig.quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, maar eigenlijk ben ik best wel serieus.
Oh.quote:
Wanneer gaan jullie eens meeten?quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
Deh mende gij niet meid!quote:Op zondag 7 november 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
Diarreequote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef Sok. het volgende:
Ik begin me echt met de minuut beroerder te voelen ineens.
Wat is dit.
kankerquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef Sok. het volgende:
Ik begin me echt met de minuut beroerder te voelen ineens.
Wat is dit.
quote:
Gewoon een shitload aan luchtverfrisser gebruikenquote:Op zondag 7 november 2010 23:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja ookMoest tijdens het werken al, maar nog geen zin gehad om te gaan.
Het meurt zo.
Shitloadquote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een shitload aan luchtverfrisser gebruiken
Shitload. Goeie woordkeuze.quote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan sterf ik aan luchtverfrisser.quote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met z'n ogen?quote:
quote:
quote:
Da's ook niet de bedoeling neequote:Op zondag 7 november 2010 23:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, dan sterf ik aan luchtverfrisser.
Dat ligt aan de luchtverfrisserquote:
Mental imagequote:
Ik ga zo douchen, ik weet al aan wie ik ga ik denken daarquote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK
[ afbeelding ]
waarom praten over ons danquote:Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik had ooit een date met een Fok!ker. Ging niet goed.
Er kwam weinig van het bowlen terecht?quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Ik wou zeggen dat ik ooit ging bowlen met een Fok!ker en dat ging niet goed.
fap ze boyquote:Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen, ik weet al aan wie ik ga ik denken daar
Over een tijdje ga je blowen met een fokkerquote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Allure_ het volgende:
daar zouden we niet meer over praten.quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Allure_ het volgende:
IMPOSSIBLEquote:Dj Pauly Delvechio
Im goin to Jersey Shore bitch
Alright we got a situation
Im the sweetest bitch you'll ever meet
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA
After I have sex with a guy i will rip their heads off
Go Vinny Go Vinny
UM HELLO?!?!
Ze had t over je exquote:
Geneukt?quote:Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik had ooit een date met een Fok!ker. Ging niet goed.
Ik doe het wel hoor, jij alleen niet.quote:Op zondag 7 november 2010 23:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
biggie praten op internet maar ondertussen.
ik zou nietquote:
Ze heeft wat weg van Miley Cquote:
Hahaha echt he.quote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
Je KAN deze niet luisteren zonder dit in je hoofd
[..]
IMPOSSIBLE
Nee. De date ging ook niet door. Heel vreemdquote:
Het is een gave, can't help itquote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ally datet de verkeerde FOK!kers. [ afbeelding ]
Als mijn moeder jouw ex is heb je niet echt een goede smaakquote:
UUUM HELLO?!?!quote:
Waarom denk je dat ik haar verlaten heb?quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als mijn moeder jouw ex is heb je niet echt een goede smaak
Waarom vertel je niet gewoon de waarheid en vertel je dat zij jou heeft gedumpt? Letterlijk?quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik haar verlaten heb?
Walgelijke post.quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als mijn moeder jouw ex is heb je niet echt een goede smaak
Leuke gave wel. De vraag is nu natuurlijk wat voor dingen je nog meer hebt, aan gaves en andere bellen en toeters.quote:
haha lagge manquote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg altijd Mike's YOUZ 4 REAL?!
doe normaalquote:
Omdat ik niet mag liegen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom vertel je niet gewoon de waarheid en vertel je dat zij jou heeft gedumpt? Letterlijk?
Wel verbaasd kijken erbij hequote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg altijd Mike's YOUZ 4 REAL?!
Waar zijn de tieten en dr ass en dr kledingsmaak?quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Knip dat hoofd eraf en je hebt HARD fapmateriaal.
Dat dus.quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten en dr ass en dr kledingsmaak?
Negers. Zwarte joekels.quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke gave wel. De vraag is nu natuurlijk wat voor dingen je nog meer hebt, aan gaves en andere bellen en toeters.
Overrated.quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten en dr ass en dr kledingsmaak?
Doe het dan ook nietquote:
Wat valt er te fappen? Geen tits geen ass niks. Je kunt beter dan dit Chrisquote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Knip dat hoofd eraf en je hebt HARD fapmateriaal.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel verbaasd kijken erbij he
Mattie van me kan een PERFECTE pauly oh yeah
quote:
UUUM HELLO?!?!quote:
daar heeft chriz copyright opquote:
Soms zit er een parel tussen die drek die hij hier tussen de [IMG] tags plempt, maar dat is helaas niet vaak.quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
daar heeft chriz copyright op
Alleen maar omdat jij Chris een leuk meisje vindtquote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
Laat Chris gewoon. Ik vind het wel een leuk meisje.
Dat je een keer een 15 jarige aantrekkelijk vindt, oké, maar -15 gaat echt te ver, en dat is precies de groep waar jij op geilt. En dat is gewoon kk ziek.quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
Laat Chris gewoon. Ik vind het wel een leuk meisje.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat je een keer een 15 jarige aantrekkelijk vindt, oké, maar -15 gaat echt te ver, en dat is precies de groep waar jij op geilt. En dat is gewoon kk ziek.
Nee in onze relatie ben ik het meisje en Chris het mannetje.quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij Chris een leuk meisje vindt.
Waarom smsen dan.quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms zit er een parel tussen die drek die hij hier tussen de [IMG] tags plempt, maar dat is helaas niet vaak.
Ik ga hier niet op reageren, want ik hoef die negatieve shit niet in mijn levenquote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms zit er een parel tussen die drek die hij hier tussen de [IMG] tags plempt, maar dat is helaas niet vaak.
Ik zou geven, alleen al om die piercings die me aan het aantrekkelijke zusje van een mattie doen denken. Ja.quote:
Black mamba.quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Matige gave wel. Waarom doet ze dat, man.
As if ik ooit een neger heb gehadquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Matige gave wel. Waarom doet ze dat, man.
fkk du hatersssquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren, want ik hoef die negatieve shit niet in mijn leven.
Ik stond op het station bij een verschrikkelijk kind dat ik nog kende uit 6VWO en ik had die nog uit een oortje in mijn oor stromend, dus ik zei tegen haar dat ik even een belangrijk smsje moest versturen en liep weg dat typendquote:
lolquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stond op het station bij een verschrikkelijk kind dat ik nog kende uit 6VWO en ik had die nog uit een oortje in mijn oor stromend, dus ik zei tegen haar dat ik even een belangrijk smsje moest versturen en liep weg dat typend_! Ik meen het wel overigens.
Ik gaf je voor de recentste nog een big-up!quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren, want ik hoef die negatieve shit niet in mijn leven.
Waarom dan zo ontoegankelbaar zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if ik ooit een neger heb gehad.
Deze man. Eerlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stond op het station bij een verschrikkelijk kind dat ik nog kende uit 6VWO en ik had die nog uit een oortje in mijn oor stromend, dus ik zei tegen haar dat ik even een belangrijk smsje moest versturen en liep weg dat typend_! Ik meen het wel overigens.
quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef CeilingCat2010 het volgende:
Mijn vriendin heeft al jarenlang contact met een meisje waar ze mee op de middelbare school gezeten heeft. Ze hebben een tijd lang ruzie gehad maar dat is nu bijgelegd. Laatst kwam de labiele aard van dat mens weer helemaal naar boven. Ze is altijd al labiel en onzeker geweest, heeft en nosejob gedaan en kotste een tijd haar eten uit enzo. Maar nu begon het weer. Iemand had haar ZUS!!! een mail gestuurd over iets met haar vriend ofzo. Labiel wicht woont samen met een gozer en iemand mailde dus iets (snapte niet echt wat' dat hen uit elkaar had moeten drijven. Maar diegene bestond niet op het internet. Ging dat labiele wicht ook iedereen opbellen die ze kende of zij het niet waren. Mijn vriendin en ik waren net uit eten toen dat mens hysterisch belde en toen mijn vriendin 2 keer had opgehangen met ik ben nu even bezig , gilde dat labiele mens door de telefoon wat voor groot drama er nu was gebeurd en of mijn vriendin dat toevallig niet was. Ja, echt een WTF verhaal... Mijn vriendin heeft ook geen zin meer om met haar om te gaan, maar damn... waarom zijn vrouwen vaak zo labiel
kijk nu praten wequote:
En dit is dan die parel waar ik het over hadquote:
OH &*@#*&@*#quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dit is dan die parel waar ik het over had.
Maar wil je ook even rekening houden met de dames in deze SC? Allure en Bobby vinden het niet fijn als je de ganse tijd 15-jarigen post.
Ben ik dat danquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom dan zo ontoegankelbaar zijn.
Dat is waar. Maar ik vind dat (edit: op een na) laatste meisje wel heel mooi.quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar wil je ook even rekening houden met de dames in deze SC? Allure en Bobby vinden het niet fijn als je de ganse tijd 15-jarigen post.
Ik zeg in de top-25.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:
Daarom hebben we nu twee SC's.quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sinds nooit. maar soms heeft ze dat special something :$quote:
lol neequote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg in de top-25.
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Ja stel je voor dat je NA 23.45 in bed ligt.quote:Op zondag 7 november 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
kut net als REAL TALK begint moet ik weer weg
ik ga douchen denkend aan de sc ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |