Ze heeft wat weg van Miley Cquote:
Hahaha echt he.quote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
Je KAN deze niet luisteren zonder dit in je hoofd
[..]
IMPOSSIBLE
Nee. De date ging ook niet door. Heel vreemdquote:
Het is een gave, can't help itquote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ally datet de verkeerde FOK!kers. [ afbeelding ]
Als mijn moeder jouw ex is heb je niet echt een goede smaakquote:
UUUM HELLO?!?!quote:
Waarom denk je dat ik haar verlaten heb?quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als mijn moeder jouw ex is heb je niet echt een goede smaak
Waarom vertel je niet gewoon de waarheid en vertel je dat zij jou heeft gedumpt? Letterlijk?quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik haar verlaten heb?
Walgelijke post.quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als mijn moeder jouw ex is heb je niet echt een goede smaak
Leuke gave wel. De vraag is nu natuurlijk wat voor dingen je nog meer hebt, aan gaves en andere bellen en toeters.quote:
haha lagge manquote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg altijd Mike's YOUZ 4 REAL?!
doe normaalquote:
Omdat ik niet mag liegen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom vertel je niet gewoon de waarheid en vertel je dat zij jou heeft gedumpt? Letterlijk?
Wel verbaasd kijken erbij hequote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg altijd Mike's YOUZ 4 REAL?!
Waar zijn de tieten en dr ass en dr kledingsmaak?quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Knip dat hoofd eraf en je hebt HARD fapmateriaal.
Dat dus.quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten en dr ass en dr kledingsmaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |