Je bied je aan, dus moeten mensen wel weten wat je aanbied.. en of ze dan geïnteresseerd zijnquote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Nee, je moet me wel een foto sturen
Post jij eerst maar eens een foto bedoelt hij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Nee, je moet me wel een foto sturen
Ik gok een hartslag. Voor Matsoe Matsoe is dat al genoeg.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je bied je aan, dus moeten mensen wel weten wat je aanbied..
Hihi ik geloofde je bijnaquote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry AP, ik heb geen interesse
Geven kun je nog steeds, hard.quote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Sorry, ik ben een gever, geen nemer.
Ik heb geen SOA want ik heb het alleen nog met jongens gedaan die rijke ouders hebben!quote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, dom wicht. Je hebt vast herpes en al die andere ongein. Opbokken met je foetuswerper.
TS is een bekende van A_Aquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ga toch niet de echte user verraden![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry AP, ik heb geen interesse
Ik ben rijk als oliesheiks maar ben een broedplaats van SOA's, je kan er het Amerikaanse leger mee de pijp uit helpen. Je argument is bullshit, ik steek het in brand.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Ik heb geen SOA want ik heb het alleen nog met jongens gedaan die rijke ouders hebben!
Post dan eens een pic.quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
Wat ondankbaar zijn jullie zeg. Gratis seks. Het is bedoeld als liefdadigheid.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
in een staartje is toch sexy?quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Op je hooft natuurlijk. Geen schaamhaar want dat is ouwerwets
?quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Leeftijdsondergrens? Gewoon bij een middelbare school voor het hek gaan staan anders
Oh, in dat geval wil ik er gebruik van maken !quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
Oja, meisjes mogen ook reageren want ik heb laatst gezoend met een meisje en dat was leuk. Je moet wel lang haar hebben.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
Troll is obviousquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht al dat het verhaal me bekend voor kwam
Geld winnen via fok
Wel even filmen en op FOK! posten.quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, in dat geval wil ik er gebruik van maken !
Lang haarquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
Oja, meisjes mogen ook reageren want ik heb laatst gezoend met een meisje en dat was leuk. Je moet wel lang haar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |