Ik ben rijk als oliesheiks maar ben een broedplaats van SOA's, je kan er het Amerikaanse leger mee de pijp uit helpen. Je argument is bullshit, ik steek het in brand.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Ik heb geen SOA want ik heb het alleen nog met jongens gedaan die rijke ouders hebben!
Post dan eens een pic.quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
Wat ondankbaar zijn jullie zeg. Gratis seks. Het is bedoeld als liefdadigheid.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
in een staartje is toch sexy?quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Op je hooft natuurlijk. Geen schaamhaar want dat is ouwerwets
?quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Leeftijdsondergrens? Gewoon bij een middelbare school voor het hek gaan staan anders
Oh, in dat geval wil ik er gebruik van maken !quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
Oja, meisjes mogen ook reageren want ik heb laatst gezoend met een meisje en dat was leuk. Je moet wel lang haar hebben.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
Troll is obviousquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht al dat het verhaal me bekend voor kwam
Geld winnen via fok
Wel even filmen en op FOK! posten.quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, in dat geval wil ik er gebruik van maken !
Lang haarquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
Oja, meisjes mogen ook reageren want ik heb laatst gezoend met een meisje en dat was leuk. Je moet wel lang haar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |