en dit terwijl hij een 30 jarige autist kan zijn.quote:
Ohquote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet onder het bed keek
We hebben gewoon film gekeken, viespeuk.quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik was aan het eten toen ze met jou bezig was.
I tried not to scream and moanquote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
We hebben gewoon film gekeken, viespeuk.
Maar.. Het jaar is bijna voorbij O_oquote:
Ik heb inderdaad de beelden teruggezienquote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben gewoon film gekeken, viespeuk.
Wat is er mis met anaal?quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de beelden teruggezien.
Best apart dat jij zo anaal bent gefixeerd.
Jij snapt um u_uquote:
Bukken maarquote:
"Hoe staat bijvoorbeeld uw vrouw daar tegenover?"quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de beelden teruggezien.
Best apart dat jij zo anaal bent gefixeerd.
That's what she saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's what she saidkkziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |