Laat die arme meid toch, elke mannelijke fokker komt met dit soort opmerkingenquote:
Moet ze maar niet zo lekker zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laat die arme meid toch, elke mannelijke fokker komt met dit soort opmerkingen
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
Dqod, bt wanneer laat je een je clitpiercing zetten zien?
Je weet dat ik in het begin nog niet warm loop voor die onschuldige doch sensuele ongein. Overnieuw.quote:
Dit is echt teveel eerquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sluit me wederom aan bij Lakitu. Wat een vriendelijke en bovenal smaakvolle jongen is dat toch.
Vlotte haarkleurquote:
Dit hoort een goeie foto te zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
Jullie kiezen ook wel net de lelijke uit he.
[ afbeelding ]
kk watquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:
post dan gewoon gelijk deze
[ afbeelding ]
Pardonquote:
En nu?quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
Dqod, wanneer laat je een clitpiercing zetten?
Oh nee, dat kan nietquote:
kkwalgelijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Als alle chicks ouder dan 14 er zo uit zien bewijst dat alleen maar mijn gelijk hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Laki die altijd standaard tegendraads gaat doen als er een chick ouder dan 14 gepost wordt
hij spreekt gewoon de waarheid.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Laki die altijd standaard tegendraads gaat doen als er een chick ouder dan 14 gepost wordt
quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als alle chicks ouder dan 14 er zo uit zien bewijst dat alleen maar mijn gelijk hoor.
Sick. Ik had laatst nog een harde botsing met mijn zadel, nou ben echt blij dat ik niet zo'n ding heb.quote:
Dan lijkt me dat idd minder jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sick. Ik had laatst nog een harde botsing met mijn zadel, nou ben echt blij dat ik niet zo'n ding heb.
jij bent gewoon 16quote:
wacht watquote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Jij hebt geen eigen karakter en loopt alleen maar achter de rest aan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hij spreekt gewoon de waarheid.
Hahah. Dat was die ene fissa toch? Nog veel 15-jarigen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha gisteren was hier lange frans en toen ging iemand een ijsklonje gooien 4 real en hij werd eruit gezet.
OOHHH @%$#@%$%#@#quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt geen eigen karakter en loopt alleen maar achter de rest aan.
Pas maar op dadelijk krijgt z'n vriendin er lucht van en dan moet die gooier echt onderduikenquote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha gisteren was hier lange frans en toen ging iemand een ijsklonje gooien 4 real en hij werd eruit gezet.
Ik heb seks gehad met iemand die ouder dan 15 wasquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah. Dat was die ene fissa toch? Nog veel 15-jarigen?
quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je dan al een vaginale reiniging geplanned staan?
quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
haha zeg je dat tegen mij?quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt seks gehad? Je weet wat dit betekent. Zoek maar een nieuwe click hier op fok.quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met iemand die ouder dan 15 was![]()
![]()
.
Zo gaat dat hier toch tegenwoordig? Lamon is er niet, moet iemand het zeggen.quote:
maar ikquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt seks gehad? Je weet wat dit betekent. Zoek maar een nieuwe click hier op fok.
Nee nee nee niet terugkrabbelen ik wil ACTIONquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier toch tegenwoordig? Lamon is er niet, moet iemand het zeggen.
niks er vanquote:
Ja dan is het sociaal experiment pas echt geslaagd.quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee nee nee niet terugkrabbelen ik wil ACTION
Jonge hij zag die 6ft5 giant in de andere hoek en scheet stenen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee nee nee niet terugkrabbelen ik wil ACTION
quote:
Is dit een racistische grap?quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Laki ben je vandaag nog gratis naar de dierentuin geweest
quote:
Waar is hij eigenlijk? Als hij weg is zorgt hij toch wel voor een webcare team om ons hier in de gaten te houden en evt te reageren?quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier toch tegenwoordig? Lamon is er niet, moet iemand het zeggen.
Jonge zelfs hem, ik neem 'm op in Team Laki en binnen een week eet ie je opquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hij zag die 6ft5 giant in de andere hoek en scheet stenen.
Haha klantenservicequote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? Als hij weg is zorgt hij toch wel voor een webcare team om ons hier in de gaten te houden en evt te reageren?
Jij hebt geen eigen karakter en loopt alleen achter de rest aan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
Net doen alsof je seks hebt gehad zodat je stoer lijkt tegenover je vriendjes van de KLB-SC![]()
![]()
the virus spreadsquote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, ik heb om 5:15 een smsje verstuurt dat begint met ''Walgelijke opmerking!''.
Welke giant jonge?quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hij zag die 6ft5 giant in de andere hoek en scheet stenen.
Ik heb je gisteren anders prima lopen te spankenquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Dqod het volgende:
Ik deel straf uit.. Niemand straft mij [ afbeelding ]
mijn BICEPSquote:
Eindelijk zegt iemand wat iedereen denktquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen uit de sc toch eig allemaal autisten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, ik heb om 5:15 een smsje verstuurt dat begint met ''Walgelijke opmerking!''.
everybody hates me I DONT CARE.quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
Eindelijk zegt iemand wat iedereen denkt
miverquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
wie is eigenlijk begonnen met die walgelijk shit
Dat was m'n nichtje van 14 die je te pakken hadquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren anders prima lopen te spanken.
Chrisquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
wie is eigenlijk begonnen met die walgelijk shit
Ik heb jou gister niet gezien anders.quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren anders prima lopen te spanken.
Welke shine?quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
everybody hates me I DONT CARE.
jullie haat feed mijn shine
Dat komt omdat jij niet onder het bed keekquote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb jou gister niet gezien anders.
doe die zonnebril af danquote:
Mods zonder gunfactor.quote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
Haha ik zie nu pas dat iemand MOOI uit de MOOI SC in de tt heeft gehaald. Fok mods, wat een leven hebben ze toch![]()
geil verhaalquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was m'n nichtje van 14 die je te pakken had
PEOPLE LIKE CHUCK_NORRIS ARE TRYING TO STEAL WALGELIJK FROM ME, BUT I GOT ONE MIDDLEFINGER FOR THIS MANquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chris
BUT I STARTED THE DIRTY HOUSE HYPE
Ik was aan het eten toen ze met jou bezig was.quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb jou gister niet gezien anders.
Echt he. gun gewoonquote:
That's what she saidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |