Niet gaan liegen, iedereen hier weet dat jij een neger bent, net zoals dat ik een paki benquote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vriendje je tript. Je ziet negers en indo's die er niet zijn. Neem een glas water en ga even rustig zitten.
Ben jij dan al een liefdesgod op jouw jonge leeftijd?quote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh? Dan niet, niet mijn verlies.
Jij met je minderjarigenobsessie.quote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij dan al een liefdesgod op jouw jonge leeftijd?
Hij kan toch nooit zo goed zijn als sex sells. Epic docu was datquote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Kut, ik heb die docu met dePiercingnegerin
gemist.
Dat is alleen maar omdat ik anders verstoten word uit deze SCquote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij met je minderjarigenobsessie.En ik ben goed genoeg voor jou.
Watquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kan toch nooit zo goed zijn als sex sells. Epic docu was dat![]()
met die 13-jarige spange chimi en die neger van 8 die in de boxen chicks neukte
Op mezelf.quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat ik anders verstoten word uit deze SC. Ben jij goed genoeg voor mij
? Waar baseer je dat op dan?
Hoiquote:
En dan zeggen ze dat het leven in de Bijlmer slecht isquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kan toch nooit zo goed zijn als sex sells. Epic docu was dat![]()
met die 13-jarige spange chimi en die neger van 8 die in de boxen chicks neukte
Tearing a hole by drilling into another dimension is a tragedy that should never have happenedquote:
Die moet je echt een keer checken, was 1,5 jaar terug ofzo ook een hitje in de SC. Ging over breezersexquote:
Je bent nu al oud aan het worden, honing. Voor mij dan. Maar goed, dan niet.quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Matige verklaring. Ik heb nog wel een gaatje in 2014. Hihi, ik zei gaatje.
Ik vertel het dan maar, als jullie niet durven.quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nu al oud aan het worden, honing. Voor mij dan. Maar goed, dan niet.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nu al oud aan het worden, honing. Voor mij dan. Maar goed, dan niet.
Oh, kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die moet je echt een keer checken, was 1,5 jaar terug ofzo ook een hitje in de SC. Ging over breezersex
Weet ikquote:
Ja, als in mission abortedquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Nog ontwikkelingen met de stagiaire, Bobby?
Ik ben geen neger. Maar als zij alleen negers doet dan is er iets goed mis met haar. En dan hoef ik haar soberzo niet.quote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vertel het dan maar, als jullie niet durven.Knul, je moet iets weten over Ally: ze doet alleen negers.
Niks persoonlijks.
Ehh dat was ook iets ja. Maar dat was iets anders volgens mijquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, kan ik me niet meer herinneren. Ging het niet over Den Helder, of was dat iets anders
?
Walgelijke post.quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geen neger. Maar als zij alleen negers doet dan is er iets goed mis met haar. En dan hoef ik haar soberzo niet.
Wat ga je puni blocken danquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vertel het dan maar, als jullie niet durven.Knul, je moet iets weten over Ally: ze doet alleen negers.
Niks persoonlijks.
Had ze te weinig inhoud?quote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Ja, als in mission aborted
ik bescherm jequote:
En je chica dan?quote:
Da's niet zo erg toch, dan stop je er zelf wat in.quote:
Maar je hebt haar dus wel even uitgelegd hoe het kopieerapparaat werkt?quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's niet zo erg toch, dan stop je er zelf wat in.
Nee zoals ik al zei, te weinig raakvlakken en ik zei een paar maanden terug al dat het geen relatie materiaal was dus daar had ik ook gelijk in, uiteindelijk.
Die hebben we niet eens. Ik heb wel uitgelegd hoe de vaatwasser en koffiemachine werkt en wat iedereen in z'n koffie heeft.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je hebt haar dus wel even uitgelegd hoe het kopieerapparaat werkt?
Seks moet vies zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
Laten jullie je chica ook altijd douchen voordat ze bij je in bed mogen kruipen?
Haha 'in z'n koffie'. Ik snap hem.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben we niet eens. Ik heb wel uitgelegd hoe de vaatwasser en koffiemachine werkt en wat iedereen in z'n koffie heeft.
kkziekquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha 'in z'n koffie'. Ik snap hem.![]()
En dat is ze zonder te douchen niet?quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind het fijner als iemand zo helemaal glad en zacht is.
Saai.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind het fijner als iemand zo helemaal glad en zacht is.
Mijn gedachten.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zie Potloodvis trots zijn dan. Hahaha kankerschattig.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
2 weken.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mocht er, in het zeer zeldzame geval, een boeiend dan wel educatief topic langskomen dan kun je dit delen met je vriendjes op FB.quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
Waarom moet fok eigenlijk een like button hebben?
Altijd spannend, zo'n eerste vriendinnetjequote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vermaak me goed, moet ik zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin.quote:
Wat hebben wij aan deze informatie?quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin.
Blond, blauwe ogen, cup c, 60 kg, 1,77
60 kg aan lucht, geloof ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Goed verzinsel wel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Noorsbloed?quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die een chick verzinnen en een kloon op fok van haar aanmaken.
Inderdaad. Dan kan ze alsnog kktje lelijk zijn.quote:
Ja, zou wel leuk zijn als het waar was.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan kan ze alsnog kktje lelijk zijn.
Blond en blauwe ogenquote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft die dat gedaan?quote:
Dit, ja.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogenverzin iig een lekkere
wtquote:
Ohquote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft die dat gedaan?
Maar ik zei dat dus omdat in het begin sommige mensen dachten dat ik een kloon van Mozy was of van een bekende van hem.
Ik kan ze altijd dichtdoen. Een voor een, met mijn wijs- en middelvinger. Heel zachtjes. Dan heb ik er geen last van.quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Jij wilt me toch niet meer.
DIT DIT DITquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan ze altijd dichtdoen. Een voor een, met mijn wijs- en middelvinger. Heel zachtjes. Dan heb ik er geen last van.
Stil maar. Ook zonder de mogelijkheid om in mijn helderblauwe ogen te kijken zul je het alsnog uitstekend naar je zin hebben. Niet janken nu.quote:
Alleen op de EMA's?quote:
Ze speelt h2g wel nu. Het lijkt me dat dat altijd doet bij haar schare minderjarige nektasboys met getinte huidskleur. The more the merrier.quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
Pfoe, fijn dat jij de taak op je hebt genomen Lakitu, over dat van die negers. Ik zag er zó tegenop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |