En dat is ze zonder te douchen niet?quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind het fijner als iemand zo helemaal glad en zacht is.
Saai.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind het fijner als iemand zo helemaal glad en zacht is.
Mijn gedachten.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zie Potloodvis trots zijn dan. Hahaha kankerschattig.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
2 weken.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mocht er, in het zeer zeldzame geval, een boeiend dan wel educatief topic langskomen dan kun je dit delen met je vriendjes op FB.quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
Waarom moet fok eigenlijk een like button hebben?
Altijd spannend, zo'n eerste vriendinnetjequote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vermaak me goed, moet ik zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin.quote:
Wat hebben wij aan deze informatie?quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin.
Blond, blauwe ogen, cup c, 60 kg, 1,77
60 kg aan lucht, geloof ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Goed verzinsel wel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Noorsbloed?quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die een chick verzinnen en een kloon op fok van haar aanmaken.
Inderdaad. Dan kan ze alsnog kktje lelijk zijn.quote:
Ja, zou wel leuk zijn als het waar was.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan kan ze alsnog kktje lelijk zijn.
Blond en blauwe ogenquote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft die dat gedaan?quote:
Dit, ja.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogenverzin iig een lekkere
wtquote:
Ohquote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft die dat gedaan?
Maar ik zei dat dus omdat in het begin sommige mensen dachten dat ik een kloon van Mozy was of van een bekende van hem.
Ik kan ze altijd dichtdoen. Een voor een, met mijn wijs- en middelvinger. Heel zachtjes. Dan heb ik er geen last van.quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Jij wilt me toch niet meer.
DIT DIT DITquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan ze altijd dichtdoen. Een voor een, met mijn wijs- en middelvinger. Heel zachtjes. Dan heb ik er geen last van.
Stil maar. Ook zonder de mogelijkheid om in mijn helderblauwe ogen te kijken zul je het alsnog uitstekend naar je zin hebben. Niet janken nu.quote:
Alleen op de EMA's?quote:
Ze speelt h2g wel nu. Het lijkt me dat dat altijd doet bij haar schare minderjarige nektasboys met getinte huidskleur. The more the merrier.quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
Pfoe, fijn dat jij de taak op je hebt genomen Lakitu, over dat van die negers. Ik zag er zó tegenop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |