Probeer je eigen sociale gebreken nou niet goed te praten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.
Rare veren wel. Gedurfd, gewaagd. Zo met je veren over straat paraderen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter illustratie. Ik maak morgen, als ik tijd heb, wel een foto met de camera.
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter illustratie. Ik maak morgen, als ik tijd heb, wel een foto met de camera.
Expres gedaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?
Doe maar want ik zie het niet goed.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere tieten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat een de foto ligt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?
OH *@#&*@#quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een de foto ligt.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.
OH SH-quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik cup -A heb.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld omdat je wat aan hebt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik cup -A heb.
Ik denk dat hij bedoeld dat ik geen tieten heb.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld omdat je wat aan hebt.
Mooi; span ik nog steeds de kroon.quote:
dankzij mij die kleur :$ :$quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die mij niet hebben zien koken
Ja en omdat die winkel geen zwarte veren had.quote:
WAT?!quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Deze staan toch beter.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en omdat die winkel geen zwarte veren had.
Ik vind Maik tof.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze staan toch beter.
groeten, maik de boer
quote:
Echt he. Geboren falers zijn dat.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
i seequote:
Ik kwam toen ik er aan terug dacht.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben hier al veel langer hoor.quote:
Mensen die niet tegen drank kunnenquote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Sok. het volgende:
Mensen die op zondag geen hoofdpijn hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje op je voorhoofd.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben weg totdat Ally is bijgedraaid.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen drank kunnen.
Wie heeft het nou weer over drank? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |