Probeer je eigen sociale gebreken nou niet goed te praten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.
Rare veren wel. Gedurfd, gewaagd. Zo met je veren over straat paraderen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter illustratie. Ik maak morgen, als ik tijd heb, wel een foto met de camera.
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter illustratie. Ik maak morgen, als ik tijd heb, wel een foto met de camera.
Expres gedaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?
Doe maar want ik zie het niet goed.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere tieten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat een de foto ligt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?
OH *@#&*@#quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een de foto ligt.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.
OH SH-quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik cup -A heb.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld omdat je wat aan hebt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik cup -A heb.
Ik denk dat hij bedoeld dat ik geen tieten heb.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld omdat je wat aan hebt.
Mooi; span ik nog steeds de kroon.quote:
dankzij mij die kleur :$ :$quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |