de tieten nog van vlees warenquote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De gulden nog van hout was, en de mussen te voet gingen.
En wie is koploper? Met wat? En jij?quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gewoon, vroeg me af wie de jongste was eigenlijk.
Zo'n strandje met helder blauw water, waar je lekker een beetje kunt peddelen en chillen, dat is toch het ultieme genotquote:
Ik vond die vroeger best lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
We gaven hem wat fireballs. Toen zei die niet zo veel meer
Marseille.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n strandje met helder blauw water, waar je lekker een beetje kunt peddelen en chillen, dat is toch het ultieme genot.
Ik zal het onthouden voor de honeymoon.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n strandje met helder blauw water, waar je lekker een beetje kunt peddelen en chillen, dat is toch het ultieme genot.
Ik denk dat rv wat anders bedoelt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond die vroeger best lekker.
Volgens mij is reetveter koploper met eerste keer.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En wie is koploper? Met wat? En jij?
Haha, staan er ook van die bewonderen de reacties onder over hoe mooi dit is?quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
Soms heb ik echt zo'n moment dat ik denk 'wtf'.Net zoals het meisje (18) dat deze tekening vol trots op Hyves heeft gezet, hahaha.
[ afbeelding ]
True. Sambuca met tabasco.quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat rv wat anders bedoelt.
Dat zijn toch zo'n soort van kauwgums?quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat rv wat anders bedoelt.
Nee, een sterk alcoholische mix met tabasco.quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zijn toch zo'n soort van kauwgums?
Oh men, ik wil daar echt heenquote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de honeymoon.
Nee, maar er komen wel steeds meer tekeningen online nu.quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, staan er ook van die bewonderen de reacties onder over hoe mooi dit is?
Die zijn wel beter hoop ik?quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar er komen wel steeds meer tekeningen online nu.
Dat doen ze bij ons niet. Gewoon Sambucaa en een gigantische meuk aan tabasco erin drukkenquote:
Baas is dat héquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef Potloodvis het volgende:
Trouwens RV, ik heb zaterdag dat Russisch roulette gedaan in de kroeg. We hadden de kroegbaas aan onze kant en één kameraad van mij was zwaar de sigaar.
Ja, eerst kotste hij de bar onder, toen de wc.quote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, eerst kotste hij de bar onder, toen de wc.Toen kwam hij van de wc af, heeft hij de kroegbaas uitgemaakt voor teringlijder en daarna is hij zwaar kachel naar huis gefietst. De kroegbaas kon er zelf wel mee lachen.
Nou het kan niet echt veel slechter dacht ik zo, maar dat zal dan dus wel. Pics?quote:
Neuk haar en ontken hetquote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef reetveter het volgende:
En wij krijgen een buitenlandse chick in huis. Heeft een huisgenoot geregled omdat die zelf naar het buitenland gaat. Als dat een fatsig wijf is is ze de sjaak.
Ja, maar de kroegbaas deed draaien en het was steeds dezelfde die de rotzooi erin had zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoals het hoort. deden jullie ook echt 6 glaasjes en draaien
?
Hehehequote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar de kroegbaas deed draaien en het was steeds dezelfde die de rotzooi erin had zitten.
Ik durf niet terug te gaan naar haar Hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou het kan niet echt veel slechter dacht ik zo, maar dat zal dan dus wel. Pics?
Nu met normaal gezicht?quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
HOOO EEENS
zo gek is dat niet
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad. Ik zou mezelf er inderdaad op uitleven.quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
HOOO EEENS
zo gek is dat niet
[ afbeelding ]
Wat? Zij moet zich aanpassen, niet jij.quote:Op maandag 8 november 2010 18:22 schreef reetveter het volgende:
Eigenlijk wil ik geen chick in huis want dan ken je minder fijn op de plee zitten
Gast haal weg, da's mijn nichtje.quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou deze ook wel eens in de poes neuken.
Die komt me heel bekend voorquote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou deze ook wel eens in de poes neuken.
[ [url=ht50001-1136200000/1136177001-1136177100/1136177067_5_5q7M.jpeg]afbeelding[/url] ]
SERIEUS?quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast haal weg, da's mijn nichtje.Ik maak echt geen grapje.
joh wist ik veelquote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bedankt voor het quoten hannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |