Ik was nog aan het twijfelen om naar het slotconcert van ze te gaan afgelopen weekend.quote:
Zo ontzettend scherp hé!quote:Op maandag 8 november 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus CN mag het daar wel vieren, maar Otis niet.
kutshirt aandoen en 2 reserves mee nemen dan welquote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen om naar het slotconcert van ze te gaan afgelopen weekend.
Lekker tussen allemaal oude mensen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen om naar het slotconcert van ze te gaan afgelopen weekend.
Die achterste?quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik dit tegen op hyves. Die gozer heeft een fucking raar hoofd
.
Is die links achter een neef van jou? Zoja, Hyves graag.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik ben niet geweest. Die chica van mij wel.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
kutshirt aandoen en 2 reserves mee nemen dan wel
Haha mensen die dit luisteren en dan commentaar leveren op andere muziekquote:
HAHAHAHA JOUW CHICK LUISTERT NAAR DEZE TROEP. Ze is dus niet zo mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Die chica van mij wel.Ze had geluk dat ze 2 shirts aanhad.
Jap. En doe maar hyverzoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is die links achter een neef van jou? Zoja, Hyves graag.
Dat zal wel die leipo zijn, toch?quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
.
Laatst waren ze in Zwolle en toen was mijn moeder er heen geweest.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niqua wut?Daar komt best veel jong volk.
Ja, maar het igng me om die frodo in het middenquote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal wel die leipo zijn, toch?
Ik vind van wel, maar oordeel zelf.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA JOUW CHICK LUISTERT NAAR DEZE TROEP. Ze is dus niet zo mooi.
Als reactie hierop maar eens een leuke repost:quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha mensen die dit luisteren en dan commentaar leveren op andere muziek![]()
.
ik moest lachen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar oordeel zelf.
[ afbeelding ]
Blijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst waren ze in Zwolle en toen was mijn moeder er heen geweest.En er waren bijna geen jongere mensen, maar in Limburg is dat waarschijnlijk anders.
btquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar oordeel zelf.
[ afbeelding ]
ik heb geen problemen hoor. zou ik lachen als ik ze wel had?quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso alle problemen. Ik moet met haar kunnen leven, niet jij.
Haha ik geef nog liever een BJ aan de dude dan dat ik een uur lang naar zulke troep moet luisteren.quote:
Hahaha, geniale tekst.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso alle problemen. Ik moet met haar kunnen leven, niet jij.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik geef nog liever een BJ aan de dude dan dat ik een uur lang naar zulke troep moet luisteren.
Geen idee, ik snap jou deze hele week al niet.quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik heb geen problemen hoor. zou ik lachen als ik ze wel had?
Als je verder niet zo perfect was zou het een afknapper zijn geweestquote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben wel eens bij een Rowwen heze optreden geweest. Vrijwillig.
Respect.quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Je moet mensen niet zo in hokjes plaatsenquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je verder niet zo perfect was zou het een afknapper zijn geweest.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |