Cba om ze op te zoeken.quote:
Oke ik kies jou!quote:Op maandag 8 november 2010 16:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, kies mij. Van mij zeggen ze soms dat ik zulu-lippen heb.
Ludo doet dat niet.quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zitten we niet meer in klb? Kut ludo weer zeker.
nee ook veel te veelquote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat vind je wel mooie wimpers?
Niet meer.quote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik kies jou!Wanneer kan ik je ophalen?
Hahaha ok ok.quote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
Cba om ze op te zoeken.
En ik heb geen bevestiging nodig of ze mooi zijn of niet, dat weet ik.
Vriendin. Gisteren toch maar eens officieel gemaakt. Ze is wel 16, maar zo ziet ze er niet uit.quote:
En net moest ik je nog kiezen? Wat is dit?quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vriendin. Gisteren toch maar eens officieel gemaakt. Ze is wel 16, maar zo ziet ze er niet uit.
Kijk maar in S&Gquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
Oke Ally nu word het tijd voor jou naaktpics.
Ja maar jij bent de hunk der hunken schat.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel me trouwens wel thuis in B&H, wat jullie?
Voor de top 25.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En net moest ik je nog kiezen? Wat is dit?
Jij mag er anders ook best zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de hunk der hunken schat.
Oké, dan respecteer ik het.quote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar komen alleen vrijgezellen mannen in.
Pm maar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
T, kun jij beoordelen of het wat is? Ben wel benieuwd wat anderen zeggen eigenlijk.
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
T, kun jij beoordelen of het wat is? Ben wel benieuwd wat anderen zeggen eigenlijk.
(L)quote:
Pardon? De mening van mij ja. Die is echt heel belangrijk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?
Vooral doen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik open de volgende gewoon in B&H hoor, ik werk niet mee aan tease.
Aan mijn tease welquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik open de volgende gewoon in B&H hoor, ik werk niet mee aan tease.
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Helaas kan jij het niet begrijpen, forever alone.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |