HOE danquote:Op maandag 8 november 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu is het zo .. niet gelijkmatig verspreid :p
Sarah lou komt van het kamp, kies dan een betere slet.quote:Op maandag 8 november 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
C_N en ik zijn gewoon verliefd op Merel1, en Sarah Lou is kk geil.
Stond bij de gossip girl hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh dat is Elske uit Heerenveen, hoe kom je daarop.
Oke, je hebt gelijk. Dan geldt kanker alleen voor Sarah lou.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je kunt dit best niet mooi vinden. Maar dit is niet 'kankerlelijk'.
[ afbeelding ]
Mwa, haar haren zijn zo futloos.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je kunt dit best niet mooi vinden. Maar dit is niet 'kankerlelijk'.
[ afbeelding ]
Gelijkmatig verspreid.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HOE dan
Wat vind jij dan mooi, lekker dikke klonters op je wimpers?
haha ait. in het echt is ze wel minder mooi. ze heeft een beetje een raar hoofd =$ en ze is te lang voor mij (N)quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mwa, haar haren zijn zo futloos.
Ze heeft een bolle kop en ze doet me denken aan een vriend van mij.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
tliciouz jij als stijvolle dame kan wel zien dat dit een mooie meisje is toch? Deze jongens snappen het niet zo goed.
[ afbeelding ]
Bij die 2e kun je dat niet eens zien, niggerquote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gelijkmatig verspreid.
Zoals dat meisje op die 2de foto van tli.
bolle kopquote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft een bolle kop en ze doet me denken aan een vriend van mij.
Ik denk dat ze in het echt kanker lelijk is. Webcam foto's maken altijd mooier.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
tliciouz jij als stijvolle dame kan wel zien dat dit een mooie meisje is toch? Deze jongens snappen het niet zo goed.
[ afbeelding ]
virtuele boks. wij vallen op lieve meisjesquote:
Maar je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij die 2e kun je dat niet eens zien, nigger.
Downie SC.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar beter dat het een beetje uit elkaar staat zoals zij heeft, dan chicks met dikke klonter wimpers. Toch?quote:Op maandag 8 november 2010 16:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel wat ik bedoel?
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha
Je ziet niet eens iets op die foto. Of geil je alleen op die gelipglosste lipjes?
Ik wil jullie graag allemaal doorverbinden naar; http://www.nifpnet.nl/NIF(...)heobservatiePBC.aspxquote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het echt kanker lelijk is. Webcam foto's maken altijd mooier.
Ja dat wel.quote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar beter dat het een beetje uit elkaar staat zoals zij heeft, dan chicks met dikke klonter wimpers. Toch?
Alles wat jij nog gepost hebt faalde hard, ik weet niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil jullie graag allemaal doorverbinden naar; http://www.nifpnet.nl/NIF(...)heobservatiePBC.aspx
Jullie kunnen dat niet eens, jullie zijn afbrekers, geen opbouwers.quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Allure_ het volgende:
Tli onze top 25 zou echt lekker zijn. Ik denk dat wij wel dezelfde 'smaak' hebben
.
Dat denk ik ook wel ja. En ook wel qua jongens. Hoeveel procent zou zwart zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Allure_ het volgende:
Tli onze top 25 zou echt lekker zijn. Ik denk dat wij wel dezelfde 'smaak' hebben
.
Ach ik weet wie het zegt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Alles wat jij nog gepost hebt faalde hard, ik weet niet hoor
Get realquote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat niet eens, jullie zijn afbrekers, geen opbouwers.
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. En ook wel qua jongens. Hoeveel procent zou zwart zijn?
Ah ik heb der leeftijd al gevonden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Die rechter is volgens mij helemaal nog niet zo jong.
Ja en dan het liefst een beetje zo warrig door elkaar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Get real.
[..]
Haha. Nee, zo erg is het bij mij nog niet. Wel veel jongens met donker haar
.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Get real.
[..]
Haha. Nee, zo erg is het bij mij nog niet. Wel veel jongens met donker haar
.
Doe es een paar dan.quote:Op maandag 8 november 2010 16:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik post alleen maar leuke meisjes als ik ze post hoor.
Oh, kies mij. Van mij zeggen ze soms dat ik zulu-lippen heb.quote:Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef tliciouz het volgende:
En jongens met wat vollere lippen. Eigenlijk heb ik best een knap ding aan de haak geslagen als ik het zo bekijk.
En die vollere lippen, WAAROM BESCHRIJF JE MIJ?!quote:Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst een beetje zo warrig door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |