Welke tijd? Jij chartert iedere dag op en neer van Friesland naar Limburg om dat in de gaten te houden?quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar gaan ze iig wel met de tijd mee enzo.
Ich waal, jao.quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tyf op naar Duitsland dan als je 'und' en 'ich' wil zeggen.
Beer & Whiskey is HET nummer van mijn vriendengroep in W.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ook bekender. Daarom wilde ik die niet posten.
83.quote:
Theunis, held.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op L1. En Franz Theunis en Fabrizio en zo'n slet ook.
Connecties.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke tijd? Jij chartert iedere dag op en neer van Friesland naar Limburg om dat in de gaten te houden?
Det is biej ôs toch waal deze.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beer & Whiskey is HET nummer van mijn vriendengroep in W.
Ik en Chai blijven in touchquote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke tijd? Jij chartert iedere dag op en neer van Friesland naar Limburg om dat in de gaten te houden?
Echt wel.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen haten hier. Jullie zijn jaloers dat jullie geen bekend dialect hebben.
Gef mich get te gloekenquote:Op maandag 8 november 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Det is biej ôs toch waal deze.
Ja alleen de boeren spreken die nog daar. Mijn neefjes spreken echt totaal geen Fries hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
False argument. Friesland is net zo treurig als Limburg. Met hun eigen taal. Get real.
Belabberde opvoeding dus.quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen de boeren spreken die nog daar. Mijn neefjes spreken echt totaal geen Fries hoor.
Yep.quote:
Omdat ze zich schamen voor hun dialect, ja.quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen de boeren spreken die nog daar. Mijn neefjes spreken echt totaal geen Fries hoor.
Zo dom he. Eentje heeft haar kind al afgestaan, maar daar laten ze ook nog alles van zien. En ze is lelijk dus dat wil ik niet.quote:
Oud nieuws, vriend. Iedereen wist dat ik behalve Frans ook Limburgs ben. Dodelijke combi.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hey Skylark wat zal jij een band voelen met deze jongen nu![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |