Pics.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
Een teamgenoot van mij, 19 jaar, heeft gewoon laatst een wijf van 13 geneukt. Daar kwam die later pas achter hij dacht dat ze 16 was
.
baasquote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
Een teamgenoot van mij, 19 jaar, heeft gewoon laatst een wijf van 13 geneukt. Daar kwam die later pas achter hij dacht dat ze 16 was
.
Dat is best wel ziek, ook als je er niets aan kunt doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
.
Oké, ga je daarna slapen?quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
Eigenlijk wil ik mn laptop afsluiten want ik heb nergens zin meer in. Maar ik moet nog een kut opdracht over e-business maken.
Nee, daarna ga ik op de bank zitten en naar de tv kijken.quote:
Dat zeiden wij dus ookquote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is best wel ziek, ook als je er niets aan kunt doen.
Ja, ik ook. Lijkt me chill.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt zin om hier naar toe te gaan![]()
![]()
.
Dat meisje is zieker. Op je 13e hoor je nog echt schattig en onschuldig te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is best wel ziek, ook als je er niets aan kunt doen.
Dan is die van 13 minder ziek.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zeiden wij dus ook. Maar hij vertelde het ook zo trots
. En dat die zijn buurvrouw van 31 had aangeduwd
.
Wat is dat voor een sicko.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zeiden wij dus ook. Maar hij vertelde het ook zo trots
. En dat die zijn buurvrouw van 31 had aangeduwd
.
Toen ik 13 jaar was kwam ik enkel op klassenfeesten en in jeugdhonken. Seks was toen vies.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat meisje is zieker. Op je 13e hoor je nog echt schattig en onschuldig te zijn.
Hoe oud was je je eerste keer?quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik 13 jaar was kwam ik enkel op klassenfeesten en in jeugdhonken. Seks was toen vies.
Ja een mafkees derdeklas. Ik kan er niet te lang bij staan want dan erger ik me doodquote:
Oké. Half 10 Sport 1 en om 12 uur komt Enfusion.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, daarna ga ik op de bank zitten en naar de tv kijken.
Ik ben bijna klaar. Alleen de barriers nog.
Nog net 15, 1 maand later en ik zou 16 zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe oud was je je eerste keer?
Okeu.quote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nog net 15, 1 maand later en ik zou 16 zijn.
Toen seks nog vies was.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik 13 jaar was kwam ik enkel op klassenfeesten en in jeugdhonken. Seks was toen vies.
Ik zou een nieuweling die direct trots zo'n verhalen verteld echt proberen voor lul te zetten. Bij z'n buurvrouw aankloppen om te kijken hoe ze eruit ziet en vragen of het echt klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja een mafkees derdeklas. Ik kan er niet te lang bij staan want dan erger ik me dood. Dit dit jaar voor het eerst bij ons in, vandaar.
We gaven hem wat fireballs. Toen zei die niet zo veel meerquote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou een nieuweling die direct trots zo'n verhalen verteld echt proberen voor lul te zetten. Bij z'n buurvrouw aankloppen om te kijken hoe ze eruit ziet en vragen of het echt klopt.
Nee gewoon, vroeg me af wie de jongste was eigenlijk.quote:
Wat is de stand tot nu toe?quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gewoon, vroeg me af wie de jongste was eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |