Ik troll niks. Ik moet alleen altijd tamelijk kankerhard lachen om dit soort posts:quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat probeer je te trollen? Heb niets fout gedaan.
quote:
11 november.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Maisnon het volgende:
is het echt st maarten of niet? Hier wordt dat niet gevierd
Op internet staat 11 november.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Maisnon het volgende:
is het echt st maarten of niet? Hier wordt dat niet gevierd
Nee dat zei maisnon;(aangezien dubai pauper is) ik zeg alleen dat er mensen ook naar -opsomming- gaan. Oftewel ik zou er niet heen gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus hoe kankerwereldvreemd ben je als je zegt 'ik snap niet dat mensen naar Zuid-Amerika gaan'![]()
wtfquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
WEDJE LEGGEN DAT DE BUREN KENNEN MIJN NAAM
THE MANIER WAAROM JE GILT KRABT EN SCHREEUWT
ZE STRESSEN WANNEER WIJ SPELEN
MIJN NAAM MIJN NAAM
MIJN MIJN MIJN
PAK DIT KUSSEN HIER (PAK DIT AAN NEGER)
EN IK WEET JE BENT ZO OPGEWONDEN MAAR ALS JE BIJT ZIJ ZULLEN NIET HOREN
EN JIJ WEET WAAR WIJ IN STAAT TOE ZIJN, WANNEER WE LIEFDE MAKEN
MUZIEK AAN HARD, JIJ SCHREEUWEN EN SHOUT
HONING JE CORPUS IS EEN PROBLEEM, ZE NOEMEN MIJ EEN REBUSOPLOSSER
LAAT DE TELEFOON OP DE OPLADER ZITTEN, HIJ KAN RAMMELEN GANS DE NACHT
ZE KUNNEN BELLEN ZE KUNNEN KLOPPEN (KANKERBEL DOET HET NIET) EN TEVENS UPSET ZIJN MAAR IK LEG EEN WEDJE
Ja, maar jij moet overal om lachen wat jij bent de enige perfecte jongen. Je kan dat en je mag dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik troll niks. Ik moet alleen altijd tamelijk kankerhard lachen om dit soort posts:
[..]
wat nou neequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dat zei maisnon;(aangezien dubai pauper is) ik zeg alleen dat er mensen ook naar -opsomming- gaan. Oftewel ik zou er niet heen gaan.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja er gaan ook mensen naar Maleisië, thailand, afrika, zuid amerika. Dat snap ik ook niet.
gaat ie zo doen. hahaha.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet overal om lachen wat jij bent de enige perfecte jongen. Je kan dat en je mag dat.
ik kan niet helpen maar wachtenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken tenminste lyrics van Trey Songz uit mijn hoofd. Nu Jason Derulo nog. [ afbeelding ]
ik wed dat de buren m'n naam kennenquote:
Zelfs ik heb haar niet kunnen overtuigen. Sindsdien is de PM stroom ook dood.quote:
Al gepost + vertaling.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wed dat de buren m'n naam kennen
O zelfpwnagequote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
ONDERKANTEN OMHOOG ONDERKANTEN OMHOOG
HEY WAT ZIT ER IN JE KOPJE
HEB EEN PAAR FLESSEN MAAR EEN PAAR IS NIET GENOEG
deze smaakquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O zelfpwnage
Anyway noorwegen/zweden moeten de enige landen zijn waar je heen wilt man. Blond met blauwe ogen
Ze is kklelijk, ABANDON SHIP, ABANDON SHIP!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelfs ik heb haar niet kunnen overtuigen. Sindsdien is de PM stroom ook dood.
Misschien lijkt ze op Snooki. Ik zou geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is kklelijk, ABANDON SHIP, ABANDON SHIP!
Ik weerleg je stelling met deze foto:quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O zelfpwnage
Anyway noorwegen/zweden moeten de enige landen zijn waar je heen wilt man. Blond met blauwe ogen
Als we hier geen kankerklimaat hadden was het perfect :$ Betere sma's ga je niet vinden in het buitenland.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weerleg je stelling met deze foto:
[ afbeelding ]
En verder is er op chicks na natuurlijk wel een beetje weinig te beleven in Noorwegen en Zweden. Bovendien is drank kankerduur en is het koud. Nah, geef mij dan maar Zuid-Amerika.
En wat is daar dan te beleven?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weerleg je stelling met deze foto:
[ afbeelding ]
En verder is er op chicks na natuurlijk wel een beetje weinig te beleven in Noorwegen en Zweden. Bovendien is drank kankerduur en is het koud. Nah, geef mij dan maar Zuid-Amerika.
Eens. Nederlandse sma's met een klimaat van het hele jaar strandweerquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als we hier geen kankerklimaat hadden was het perfect :$ Betere sma's ga je niet vinden in het buitenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik ben zo'n gladde jongenquote:xxx zegt (18:41):
Idd, stelen is strafbaar joh
Pauly D zegt (18:42):
Maar dan moet ik jou wel aanklagen, want je hebt mijn hart gestolen
Ja vertel eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is een vraag? Een echte vraag?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Panzermaus het volgende:
Daar Gaat Mijn ZuigelingHahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:
haha
raar joch
FOREVER ALONE
Fotoboek van Panzermausquote:Op 05-11-2010 18:51 schreef liiszle
na het lezen van je fobo heb ik mn reactie aangepast en gedelete tot enkel mn eerste zin.
ik heb haar dus precies waar ik dr hebben wil.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
!
Echt zo'n heerlijke friend zone opmerking.
Bestaat zij nog?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fotoboek van Panzermaus
Wat is dit dan.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb haar dus precies waar ik dr hebben wil.
Dat was voor mijn tijd. Mooie roze 'Juffrouw Foks' titel wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bestaat zij nog?Mensen die haar spang vonden
Zullen we haar even fucken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bestaat zij nog?Mensen die haar spang vonden
Ik zit diep in de Foks, daarom weet ik dat soort dingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd. Mooie roze 'Juffrouw Foks' titel wel.
neequote:
Deez?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Is otis er nog? ik wil 'm thanken voor het nummer bang bang. hij gaat lekker =$
Nee, dezequote:
Hahaha. Oke oke. Laten we beginnen met wereldsteden:quote:
Graag gedaan liefste <3 <3quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Is otis er nog? ik wil 'm thanken voor het nummer bang bang. hij gaat lekker =$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |