quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat oud klasgenoten mij altijd willen toevoegen en elke keer als ik zeg dat ik geen hyves heb gaan ze zeuren. Dus ik geef ze tegenwoordig gewoon mijn hyves.
Wel tof dat jullie elkaar allemaal kennen als foksers.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
Nou. Laki's zusje, Laki en mijn nichtje. Van links naar rechts.
Hier nog eentje van dr voor de moeite, uit m'n persoonlijke collectie.quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
Opgeslagen als laki.jpg wel. Toch nog steeds benieuwd, mooie materialen hier.
Ik beeld mij nu in dat ze nu met mijn zaad speelt zo met haar handen en er met voldoening naar kijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier nog eentje van dr voor de moeite, uit m'n persoonlijke collectie.
[ afbeelding ]
Limbo's onder elkaar hè.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel tof dat jullie elkaar allemaal kennen als foksers.
Ricko toch, zo'n keurig meisje VERPESTquote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik beeld mij nu in dat ze nu met mijn zaad speelt zo met haar handen en er met voldoening naar kijkt.
Kun je mij even je Hyves geven dan? Als je dood bent en ik geef respect dan weet jij het toch niet meer, hahaha.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
. Iedereen zeurt altijd dat ik van een brug af moet springen, heel vreemd. Mja volgende week ga ik dat dan maar doen.
15 natuurlijk <3quote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
Lakitu, hoe oud is dat meisje eigenlijk?
[..]
kom rambreed doen dan
Neequote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je mij even je Hyves geven dan? Als je dood bent en ik geef respect dan weet jij het toch niet meer, hahaha.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel tof dat jullie elkaar allemaal kennen als foksers.
Gewoon, mijn echte naam, precieze woonplaats en zo blijven topsecret.quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Hoezo moet ik dood zijn voordat je uberhaupt respect wil geven?
Wtf. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
Wel tof dat er in jullie regio zo'n overschot aan die kleine jezebels is. Hier heb je ze ook, maar die zijn... anders. Deze zien er allemaal een stuk vrolijker uit.
Waar de fuck woon jij dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
Wel tof dat er in jullie regio zo'n overschot aan die kleine jezebels is. Hier heb je ze ook, maar die zijn... anders. Deze zien er allemaal een stuk vrolijker uit.
Wat heb ik er aan om hier te gaan snitchen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon, mijn echte naam, precieze woonplaats en zo blijven topsecret.
Bevalt dat, zo'n inhammen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB FOKERS OP HVYEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee hoor grapjen mijn hyves is weg ik heb facialbook.com
Doe het beiden, je bent kankerlief op die manier.quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wtf. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
Richting Groningen.quote:
Geen idee, maar ik heb die van jou niet dus word moeilijk.quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om hier te gaan snitchen?
Joske?quote:
Dan snap ik wel dat meisjes daar minder vrolijk zijn ja. Die zijn als de dood voor RickoKun.quote:
Ja het was maar een gok hoor, het zal mij verder boeien.quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Sok. het volgende:
[..]
Die kende ik al voor FOK.
Wordt verworpen
Toen ging ik nog niet met je omquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Sok. het volgende:
[..]
Die kende ik al voor FOK.
Wordt verworpen
Ik heb geen behoefte aan die van jou, dus geen problemen dan verderquote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb die van jou niet dus word moeilijk.
Het lijkt me juist dat ze gans wulps worden met zoveel mannelijkheid in de buurt. Echter kijken ze zelden zo leuk als dat top25 materiaal.quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat meisjes daar minder vrolijk zijn ja. Die zijn als de dood voor RickoKun.
Chai is top 25 materiaal.quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat ze gans wulps worden met zoveel mannelijkheid in de buurt. Echter kijken ze zelden zo leuk als dat top25 materiaal.
Ja, is t kapot?quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even aan mijn kankerharde abs werken.
Dat heeft je zojuist een note opgeleverd.quote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga even een melding maken in FB. Dit gaat te ver.
quote:
Dan hebben we iets te vieren. Dat is nummer 5.quote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heeft je zojuist een note opgeleverd.
Klaar met het gekut daar nu, ben het wel een beetje beu.
Bijna, 24.quote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je weet wel 25, dat is zo ongeveer jouw BMI.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan hebben we iets te vieren. Dat is nummer 5.
[ afbeelding ]
Ik blijf in de weer met laki.jpg.quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
Even bier halen man. Dit is toch geweldig.
Foto's uitknippen. Je faalt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf in de weer met laki.jpg. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ook even bij enkele mensen geprobeerd hoe ze reageren op 'ze zouden je in gevangenis moeten stoppen want je bent crimineel lekker'.
Ik hoop dat hij al een nieuwe vriendin heeft want die vorige was een stuk chagrijn.quote:
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Die drumster is wel mad lekker volgens mij.
Die is mad lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?
DIe zou ik de hemel in neuken zo lekker is die.quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Die drumster is wel mad lekker volgens mij.
Gewoon doorgaan, er zijn genoeg meisjes die dat soort ongein wel waarderen. En wanneer ze vragen of je het bij meer meisjes zet: 'ja, bij alle lekkere meisjes.'quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Zal ik bij meer proberen of mijn 100% score vasthouden?
Nee die is echt niks met dezequote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?
Wel doelloos, maar leuk om te weten hoe gewild ik ben.quote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, er zijn genoeg meisjes die dat soort ongein wel waarderen. En wanneer ze vragen of je het bij meer meisjes zet: 'ja, bij alle lekkere meisjes.'
Het is een waterdicht plan, doelloos though.
walgelijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in wolvendagen.
WD, waar bist mien jing?!
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ally, mag ik inbreken op je Fotoboek? Slechts vragend.
Zo die is wel erg makkelijk zeg.quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef Potloodvis het volgende:
Aye aye, die andere 2 die antwoord gaven allebei 'Oh, huh?'.
En die eerste wilt seks, mehehe.
kkbezem kom niet met je kkpraatjes a boelerquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stop een gebruikte tampon in je mond en poep over je buik heen.
kkviesquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkbezem kom niet met je kkpraatjes a boeler
De Hyvesmanier.quote:
OPHOUDEN NU!!!!!!!!!!!!!!!! NOKKEN DAARMEE ECHT HOOR!quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkbezem kom niet met je kkpraatjes a boeler
GA WEG!!!!!! JE VERKRACHT ELK VROUWELIJKE WEZEN HIER GEWOON ONLINE MET JE KKSMERIG PRAAT TAZZ BEN JE GHEK ZEMMELquote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OPHOUDEN NU!!!!!!!!!!!!!!!! NOKKEN DAARMEE ECHT HOOR!
Dat hoeft niet, dank jequote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
Pitloodvos, je begrijpt dat we nu foto's willen zien van de meisjes in kwestie?
[..]
De Hyvesmanier. [ afbeelding ]
Ja, anders was ik mijzelf niet.quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
Pitloodvos, je begrijpt dat we nu foto's willen zien van de meisjes in kwestie?
Die wilde seks?quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders was ik mijzelf niet.
[ afbeelding ]
Wauw..quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vraag is nu natuurlijk of deze wel een lichaam heeft. Zie ik daar niet wielophangingen?quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat de FUCK is dat daarachterquote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |