Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.quote:
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.
Ik doelde op de zinsopbouw. Maar allez, ik stop er wel mee.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo? 85 decibel is een aardig hoog geluidsniveau.
Nais, had ik dat ook maar. Dan kon ik nu ten minste iemand neersteken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.
smakeloosquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nais, had ik dat ook maar. Dan kon ik nu ten minste iemand neersteken.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd op te lossen voor ze en dan gaan ze op mij kankeren dan ik me er niet mee moet bemoeien. ze kunnen echt de pot op.
dit leren wij ook op mijn opleidingquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.
Misselijkmakend dit. Alleen omdat Mozy een grote penis heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
Dan toch maar FIFA '05 doen. KLB Black SC trekt mij niet zo.
De basisschool?quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.
Wat insinueer je hiermee?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
Dan toch maar FIFA '05 doen. KLB Black SC trekt mij niet zo.
Hij haat zwartenquote:
Laag? Ik ben de ELITE.quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Optyfen, je bent bijna net zo laag als Otis.
op jou kan ik rekenenquote:
een stevige casioquote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh hell no, you did not just call me a calculator
Dat heb je onder mijn PF gezet.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
S. zegt:
Bel de politie...
WANT JIJ BENT CRIMINEEL LEKKER =$
quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
S. zegt:
Bel de politie...
WANT JIJ BENT CRIMINEEL LEKKER =$
Sowieso dat dit net is gebeurd bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:
haha
raar joch
FOREVER ALONE
ja ze zei : :Squote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Sowieso dat dit net is gebeurd bij jou
wat heb je gedaanquote:
wat had je met sky gedaan zei je?quote:
haha sowieso forever alone gevalletjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht op 19:11
Walgelijk.
ja ik moest naar Mozy's hyves, dat doe ik altijd via jou hyvesquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht op 19:11
Walgelijk.
Wat is dit?quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Optyfen, je bent bijna net zo laag als Otis.
nee hoezo?quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
Sat ben jij tussen 19 april en 14 mei jarig?
sexyquote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik moest naar Mozy's hyves, dat doe ik altijd via jou hyves
quote:
Aron tingen badboyquote:
pussyquote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom kan ik geen anonieme respect geven?
Weet ik veel. Ik heb die van 5 mensen hier of zo.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan mijn hyve dan. Kheb die van jou ook niet.
[ afbeelding ]
had ik al gedaanquote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Dat is afgeschaft.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen vrienden te worden, zoals jullie allemaal.
Hahaha, weet je niet hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet alleen niet hoe Sky en Laki eruit zien.
Ja, dus?quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha, weet je niet hoe ik eruit zie?Noob.
Zodra ik weet dat mensen dat zijn kom ik nooit meer op hun hyve om foto's te kijken ofzo. Ben dan altijd bang dat het stalkerig lijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
Kijk, als je Goldmember was dan had je mij nu gehad.
Kun je uitzetten in je privacysettings.quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra ik weet dat mensen dat zijn kom ik nooit meer op hun hyve om foto's te kijken ofzo. Ben dan altijd bang dat het stalkerig lijkt.
M'n vriendin. Wil je deze pic weghalen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
Wie is die linker cutie met haar oranje shirtje?
-edit-
wat is goedquote:
haal die kk foto van laki's zusje weg man. walgelijk gedrag.quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kun je uitzetten in je privacysettings.
Bewijzen? Mooie meisje wel.quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n vriendin. Wil je deze pic weghalen?
quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
-edit-
[..]
Kun je die foto van mijn nichtje weghalen? Die rechter is mijn nichtje. Dankjewel.
Kun je uitzetten in je privacysettings.
Ik ben de boi in het midden.quote:
Waarom heb je mij op hyves dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Fok!kers die elkaar toevoegen op Hyves. SAD.
Mm volgens mij heb ik dat ook wel, maar wat heb je dan aan goldmembership? Want heel veel mensen hebben dat, met mysterieguest zie je daardoor ook heel veel mensen niet.quote:
Ik doe niet zo veel met hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo weinig vrienden op Hyves?
In het vorige deel zegt iequote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Bewijzen graag. Overigens was deze foto al in het vorige deel gepost en ben ik toch erg benieuwd wie dat linker meisje is.![]()
![]()
Zoiets dacht ik al. Maar wie zijn de mensen op die foto dan? Namen? Hyveslinkjes? Zoveel vragen hier. Al deze content man, al deze content.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In het vorige deel zegt ieEn 1000 delen daarvoor. Het is gewoon een top 25 a gogo meisje.
En ik ben erg benieuwd hoe lang jij hier in deze leeuwenkooi overleefd zonder edit.quote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Bewijzen graag. Overigens was deze foto al in het vorige deel gepost en ben ik toch erg benieuwd wie dat linker meisje is.![]()
![]()
Gast wat zit je nou in FB te posten wil je weer problemenquote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
Kom even checken. Laki's zusje is gepost. Hij wil haar niet in KLB SC hebben. Bedankt.
Hyverzoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar wie zijn de mensen op die foto dan? Namen? Hyveslinkjes? Zoveel vragen hier. Al deze content man, al deze content.
Is ge-reupload.quote:
Niet terugkrabbelen nu.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast wat zit je nou in FB te posten wil je weer problemensommige mensen
Omdat hij dr lekker vindt. mag toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
Is dat echt Laki's zusje dan? Waarom wordt die uberhaupt gepost dan in het vorige deel? En waarom staat die in de top25 van Skylark?
Omdat oud klasgenoten mij altijd willen toevoegen en elke keer als ik zeg dat ik geen hyves heb gaan ze zeuren. Dus ik geef ze tegenwoordig gewoon mijn hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed excuus, ja. Waarom heb je er dan 1?
Sky is vies.quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
Is dat echt Laki's zusje dan? Waarom wordt die uberhaupt gepost dan in het vorige deel? En waarom staat die in de top25 van Skylark?
[..]
Is ge-reupload.
Zo weinig antwoorden.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar wie zijn de mensen op die foto dan? Namen? Hyveslinkjes? Zoveel vragen hier. Al deze content man, al deze content.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |