Knappe vent dat jij dat eruit kunt halen. Waaruit concludeer je dat het niet serieus is dan?quote:Op maandag 8 november 2010 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn wel heeeel veel onbeduidende reclame klaag topics. Vandaar mijn verwijzing.
En verder is je toch alleen maar te doen om die vrouw af te zeiken. Zo serieus is het allemaal niet.
Het zijn toch ook allemaal verschillende reclames. Ik vind niet dat je alle reclames op een hoop moet gooien.quote:Er zijn wel heeeel veel onbeduidende reclame klaag topics. Vandaar mijn verwijzing.
En verder is je toch alleen maar te doen om die vrouw af te zeiken. Zo serieus is het allemaal niet.
quote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Knappe vent dat jij dat eruit kunt halen. Waaruit concludeer je dat het niet serieus is dan?
Verder zeik ik die vrouw helemaal niet af, ik heb kritiek op de makers van de reclame. Dat die vrouw lelijk is kan ze niet helpen. Maargoed, als jij dit als niet serieus bestempeld zal ik maar weer vervelend gaan baggeren en kun je me weer bannen. Dan heb je het gemaakt.
Dat ben ik met je eens. Maar het is gewoon een kuttopic. Het begint met al de TT die start met het woord kutwijf. Dan heb ik al zo mijn twijfels. Vervolgens is de OP een flimpje met een paar onbeduidende regels tekst, scheldwoorden die voornamelijk over het uiterlijk van de actrice in kwestie gaan. Hier volgen voornamelijk bagger reacties op. Ik zie dus geen enkele meerwaarde.quote:Op maandag 8 november 2010 13:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
Het zijn toch ook allemaal verschillende reclames. Ik vind niet dat je alle reclames op een hoop moet gooien.
Waarom? Ik heb alle posts al gelezen, wat is er mis mee? Kom dan met argumenten ipv zo'n simpele reactie te plaatsen alsin "lees het topic eens door..." Jij bent gewoon te snel met je slotjes. Jammer dat je dat zelf niet inziet, maar als mod moet je wel een dikke plaat voor je kop hebben en dat zit bij jou wel goed. Vooral doorgaan op deze manier en je zult oogsten wat je zaait. Felle kritiek, ik weet het. Maar daar kun jij wel tegen, je bent een grote jongen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Lees je "pracht" topic zelf nog eens door zou ik zeggen.
Zie mijn edit. Als je een vraag op een normale toon stelt, zoals tdrone bijvoorbeeld, dan ben ik ook meer geneigd je een normaal antwoord te geven.quote:Op maandag 8 november 2010 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb alle posts al gelezen, wat is er mis mee? Kom dan met argumenten ipv zo'n simpele reactie te plaatsen alsin "lees het topic eens door..." Jij bent gewoon te snel met je slotjes. Jammer dat je dat zelf niet inziet, maar als mod moet je wel een dikke plaat voor je kop hebben en dat zit bij jou wel goed. Vooral doorgaan op deze manier en je zult oogsten wat je zaait. Felle kritiek, ik weet het. Maar daar kun jij wel tegen, je bent een grote jongen.
Ik sta je toch gewoon op een normale manier te woord? Jij begint hier met me onzin verwijten over bannen etc. te maken. Verder zijn we hier niet non-stop online. We zien dus niet alles. Als je een kuttopic ziet, of een ander probleem met een topic hebt dan kan je een TR maken of het hier melden.quote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef smegmanus het volgende:
Waarom zou ik jou met respect behandelen? Dat doe je ook niet bij mij.
Hier nog een tipje: de reclame van randstad 'iedereen heeft iets met randstad'
Deze is nog open, omdat de TS je wel met respect behandeld?
Dat doe ik toch? En ik kom vragen waarom je mijn topic sluit. Volgens mij kijk je gewoon naar mijn notes en trek je daar je conclusies uit. Het is een kutuser, zeurzak en hij baggert veel dus elk topic wat hij start zal dan wel kut zijn. Anyway, ga er verder niet op in, je mag hieruit je eigen conclusies trekken. Mijn punt is gewoon dat je iets een kans moet geven, het motiveert ook niet echt als al je topics gesloten worden en dit was voor mijn doen een goed topic.quote:Op maandag 8 november 2010 13:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik sta je toch gewoon op een normale manier te woord? Jij begint hier met me onzin verwijten over bannen etc. te maken. Verder zijn hier niet non-stop online. We zien dus niet alles. Als je een kuttopic ziet, of een ander probleem met een topic hebt dan kan je een TR maken of het hier melden.
In dit geval keek ik niet naar de user maar gewoon naar TT en OP zoals eerder gezegd. Als dit voor jouw doen al een goed topic is dan zou ik toch nog maar wat aan je niveau werken. Verder moet je niet verwachten dat als je je normaal gesproken als een kleuter wenst te gedragen op dit forum we je ineens enorm serieus gaan nemen. Dat heeft even tijd nodig. En nu houden we op met deze discussie hier in dit topic. Mocht je het daarmee niet eens zijn dan staat mijn PM box open.quote:Op maandag 8 november 2010 13:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? En ik kom vragen waarom je mijn topic sluit. Volgens mij kijk je gewoon naar mijn notes en trek je daar je conclusies uit. Het is een kutuser, zeurzak en hij baggert veel dus elk topic wat hij start zal dan wel kut zijn. Anyway, ga er verder niet op in, je mag hieruit je eigen conclusies trekken. Mijn punt is gewoon dat je iets een kans moet geven, het motiveert ook niet echt als al je topics gesloten worden en dit was voor mijn doen een goed topic.
Ik blijf erbij. Voorbeelden zijn Unlike this en Lady Gaga met haar little monsters....quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Levolution het volgende:
Sorry mods, ik wil niet trollen of baggeren, maar dit moet echt gezegd worden.
Sommige klachten zijn toch in één zin te omvatten en dan begrijpt iedereen ze? Waarom worden mensen geforceerd om onnodig een uitgebreide OP te schrijven?
Die eerste heb ik gesloten omdat ik van een medemod die nog niet zo lang geleden op KLB zat fatsoenlijke topics verwacht. De tweede was er weer zo een met 'klacht' er in en daarnaast ook een non-klacht mijns inziens.quote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Voorbeelden zijn Unlike this en Lady Gaga met haar little monsters....
Niks mis met de OP's van deze topics, ze zijn kort maar het zijn originele klachten en de OP omvat alle informatie.
Excuses, van de tweede zag ik 'Klacht' over het hoofd, dus die is dan terecht gesloten.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die eerste heb ik gesloten omdat ik van een medemod die nog niet zo lang geleden op KLB zat fatsoenlijke topics verwacht. De tweede was er weer zo een met 'klacht' er in en daarnaast ook een non-klacht mijns inziens.
Er zit ook wel wat in, maar de inhoud van dat gehele topic is bagger.quote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Excuses, van de tweede zag ik 'Klacht' over het hoofd, dus die is dan terecht gesloten.
Maar het topic van zquing vond ik nog wel fatsoenlijk.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Sok. het volgende:
Hallo, zou de triestheid hemzelf zich willen melden?
Verstandskies getrokken hè.quote:
quote:
quote:
Jezus, het was toch duidelijk dat het maar een trolletje wasquote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die slowchat mogen jullie in het SC topic laten. Ik heb beide reacties genote en verwijderd.
Ook in de SC heb je je normaal te gedragen.
Bedankt voor de goede oplossing, Opa.Bakkebaardquote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die slowchat mogen jullie in het SC topic laten. Ik heb beide reacties genote en verwijderd.
Ook in de SC heb je je normaal te gedragen Skylark.
Haha, jailbaitpics????quote:Op maandag 8 november 2010 12:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het was een slowchat geworden met jailbait pics.
Wijs er 1 aan. één.quote:Op maandag 8 november 2010 12:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het was een slowchat geworden met jailbait pics.
quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga nou niet verder met je walgelijke gedrag, sinadO.
Ga naar het geluid uit je boxjes met weet ik het wat voor draadjes luisteren, nerd.quote:
Ja, neem die troll lekker in bescherming.quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga naar het geluid uit je boxjes met weet ik het wat voor draadjes luisteren, nerd.
Ik neem niemand in bescherming, maar ben dat gezeik inmiddels wel een beetje beu. Je leest zijn posts maar gewoon niet.quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, neem die troll lekker in bescherming.
Ook die posts waar hij mij met naam en toenaam noemt? Gewoon de uitdaging naast me neerleggen? Wat denk je zelf.quote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik neem niemand in bescherming, maar ben dat gezeik inmiddels wel een beetje beu. Je leest zijn posts maar gewoon niet.
Ja.quote:Op maandag 8 november 2010 23:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gewoon de uitdaging naast me neerleggen? Wat denk je zelf.
Die gehele vete tussen jullie vechten je maar uit dmv rooksignalen of iets, in ieder geval ergens waar ik ze niet zien kan. Ik neem geen van beiden in bescherming, maar ben het inmiddels wel beu dat jullie topics lopen te verzieken met dat eeuwige gejank over en weer. Dus ja, leg het maar naast je neer.quote:Op maandag 8 november 2010 23:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ook die posts waar hij mij met naam en toenaam noemt? Gewoon de uitdaging naast me neerleggen? Wat denk je zelf.
Je neemt niemand in bescherming? Trekt geen partij? Maak dan ook geen kutopmerking richting mij zou ik zo zeggen. Maar goed, jij je zin. Benieuwd of meneertje ritmo het ook aankan, te stoppen aan mijn persoontje te refereren als was ik de bron van alle kwaad.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gehele vete tussen jullie vechten je maar uit dmv rooksignalen of iets, in ieder geval ergens waar ik ze niet zien kan. Ik neem geen van beiden in bescherming, maar ben het inmiddels wel beu dat jullie topics lopen te verzieken met dat eeuwige gejank over en weer. Dus ja, leg het maar naast je neer.
Gewoon kappen, allebei. Or face the consequences.quote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je neemt niemand in bescherming? Trekt geen partij? Maak dan ook geen kutopmerking richting mij zou ik zo zeggen. Maar goed, jij je zin. Benieuwd of meneertje ritmo het ook aankan, te stoppen aan mijn persoontje te refereren als was ik de bron van alle kwaad.
Ach. Het topic is inmiddels al bijna vol. We maken er gewoon geen reeks van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Nikmans het volgende:
Waarom mogen Moslims wel Moskeeën hier bouwen
Begon redelijk, maar TS zit zichzelf inmiddels straalbelachelijk te maken met extremistische uitspraken en onredelijke trolls.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha, jailbaitpics????Wijs mij ze aan. Dan kan ik mij er op fappen.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wijs er 1 aan. één.En dat is niet de reden die gegeven werd. Het werd gesloten omdat het een verzonnen topic was. Graag een reactie van een mod daarop.
Pfff. Zit toch niet zo te janken om dat topic man. Het was gewoon wat slowchat over een plaatje van wat dronken kinderen. Helemaal niets bijzonders. Overigens stond er wel degelijk jailbait in dat topic maar is dat inmiddels weggedit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou hier misschien nog een reactie op kunnen komen? Ik ben ook wel benieuwd wat er nou precies met dat topic mis was. Jailbaitpics waren er in ieder geval niet, zoals TS hier in FB al vertelt.
Ik jank niet, meneer. Maar ik vind het wel vreemd dat de reden eerst is 'verzonnen topic', daarna 'er stond jailbait in', en nu ineens weer 'het was een slowchat'. Als er iets duidelijk gemod zou worden zou dit soort 'gejank' niet voorkomen, denk je niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Pfff. Zit toch niet zo te janken om dat topic man. Het was gewoon wat slowchat over een plaatje van wat dronken kinderen. Helemaal niets bijzonders. Overigens stond er wel degelijk jailbait in dat topic maar is dat inmiddels weggedit.
Er zijn hier meerdere mensen aan het werk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik jank niet, meneer. Maar ik vind het wel vreemd dat de reden eerst is 'verzonnen topic', daarna 'er stond jailbait in', en nu ineens weer 'het was een slowchat'. Als er iets duidelijk gemod zou worden zou dit soort 'gejank' niet voorkomen, denk je niet?
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn hier meerdere mensen aan het werk.
Mijn eerste reactie erop was al dat het om het slowchattopic ging en dat er jailbaitpics in stonden. Dat is nog steeds zo. Daarnaast is de reactie van Symphonic ook gewoon terecht. Het verhaaltje in de OP is gewoon een reden zoeken om dat plaatje te kunnen posten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar als er één iemand komt vertellen dat het een 'verzonnen topic' is (waarbij ik me afvraag hoe die jongen daarbij komt), lijkt het me normaal dat er dan in FB gevraagd wordt waarom dat slotje is. Als het antwoord daarna is dat er jailbaitpics gepost werden terwijl hier drie users beweren dat die er niet zijn geweest, lijkt het me ook niet vreemd dat er dan gevraagd wordt wat er nou precies aan de hand was.
En dan ineens was het een slowchattopic? Raar, op z'n minst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |