Terechte klacht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef dandybleu het volgende:
ik vond hem ook irritant...maar ja ik vind elke reclame irritant... dus ik kijk bijna geen tv meer : alleen nog maar dvds enzo oki doki gr gro toi toi toi dande blue
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:24 schreef Leonidas82 het volgende:
schijt en schijtziek wordt ik van die reclame
Topicwaardig ditquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef dasorakel het volgende:
De ergste reclames zijn die waarin een wekker afgaat. Diegene die dat bedacht heeft moet 30 dagen zijn eigen reclame aan horen zonder pauzes.
Is dat die ene die schuifelde met Karel Kip?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Ik blijf wel altijd kijken omdat die chick op de bagagedrager aan het eind van de reclame goede jetsers heeft.
Nee, die op dezelfde school heeft gezeten als de jongen die met judoën verloor van die judoënde negerin. Wel een heel zwakke connectie, ik bedoel, op dezelde school gezeten, dat zijn duizenden mensen, me dunkt dat er daar een tussen zit die bij randstad is geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:33 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Is dat die ene die schuifelde met Karel Kip?
Verliezen van een judoende negerin is dan ook geen schandequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Nee, die op dezelfde school heeft gezeten als de jongen die met judoën verloor van die judoënde negerin. Wel een heel zwakke connectie, ik bedoel, op dezelde school gezeten, dat zijn duizenden mensen, me dunkt dat er daar een tussen zit die bij randstad is geweest.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Ik blijf wel altijd kijken omdat die chick op de bagagedrager aan het eind van de reclame goede jetsers heeft.
Neuk ja negerquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:42 schreef Louis22 het volgende:
Ik neem aan dat jullie je nu allemaal aan het aftrekken zijn op die dame?
De eerste slet van de Randstad!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Niks in vergelijking met die van Bakker Bart.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Manboobsquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:50 schreef Diemux het volgende:
[..]
Niks in vergelijking met die van Bakker Bart.
Ik vind ze niet echt klein hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:50 schreef Diemux het volgende:
[..]
Niks in vergelijking met die van Bakker Bart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |