Terechte klacht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef dandybleu het volgende:
ik vond hem ook irritant...maar ja ik vind elke reclame irritant... dus ik kijk bijna geen tv meer : alleen nog maar dvds enzo oki doki gr gro toi toi toi dande blue
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:24 schreef Leonidas82 het volgende:
schijt en schijtziek wordt ik van die reclame
Topicwaardig ditquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef dasorakel het volgende:
De ergste reclames zijn die waarin een wekker afgaat. Diegene die dat bedacht heeft moet 30 dagen zijn eigen reclame aan horen zonder pauzes.
Is dat die ene die schuifelde met Karel Kip?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Ik blijf wel altijd kijken omdat die chick op de bagagedrager aan het eind van de reclame goede jetsers heeft.
Nee, die op dezelfde school heeft gezeten als de jongen die met judoën verloor van die judoënde negerin. Wel een heel zwakke connectie, ik bedoel, op dezelde school gezeten, dat zijn duizenden mensen, me dunkt dat er daar een tussen zit die bij randstad is geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:33 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Is dat die ene die schuifelde met Karel Kip?
Verliezen van een judoende negerin is dan ook geen schandequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Nee, die op dezelfde school heeft gezeten als de jongen die met judoën verloor van die judoënde negerin. Wel een heel zwakke connectie, ik bedoel, op dezelde school gezeten, dat zijn duizenden mensen, me dunkt dat er daar een tussen zit die bij randstad is geweest.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Ik blijf wel altijd kijken omdat die chick op de bagagedrager aan het eind van de reclame goede jetsers heeft.
Neuk ja negerquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:42 schreef Louis22 het volgende:
Ik neem aan dat jullie je nu allemaal aan het aftrekken zijn op die dame?
De eerste slet van de Randstad!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Niks in vergelijking met die van Bakker Bart.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Louis22 het volgende:
Manboobsquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:50 schreef Diemux het volgende:
[..]
Niks in vergelijking met die van Bakker Bart.
Ik vind ze niet echt klein hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:50 schreef Diemux het volgende:
[..]
Niks in vergelijking met die van Bakker Bart.
ja, maar dat is wel een dynamische flexibele baan met uitstekende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:05 schreef Flammie het volgende:
Randstad
Die eisen voor de meest debiele baantjes
Echt al die uitzendbureau's zijn triest imo; ze beloven je heel veel en uiteindelijk kun je gipsplaten slepen in een donkere loods om 4 uur in de nacht
Ooit meegemaakt bij Dactylo: "Het is er heel gezellig, nu de feestdagen voor de deur staan."quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:05 schreef Flammie het volgende:
Randstad
Die eisen voor de meest debiele baantjes
Echt al die uitzendbureau's zijn triest imo; ze beloven je heel veel en uiteindelijk kun je gipsplaten slepen in een donkere loods om 4 uur in de nacht
Ja die zit ook absoluut in mij mute lijst.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind die van mediamarkt met Arie Komen erger eigenlijk...
Wat moeten ze dan neerzetten ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:47 schreef Flammie het volgende:
Kom je aan om 6 uur in de ochtend;
"hallo"
Dan komt er een veertiger aanzetten met snor en zegt het volgende:
"Hallo, jij bent zeker die nieuwe he? Piet Visser is de naam, ik ben de ploegbaas hier"
"Hallo aangenaam"
"Dit zijn de kluisjes.. vandaag kun je Gijs vervangen bij de beerput want die heeft een dagje vrij vandaag"
En dan zit je tijdens lunchtijd aan een tafel met allemaal van die snorremansen met WERKKLEDING die boterhammetjes met kaas eten terwijl er een roestige stoffige radio staat te jengelen.
Dan ga je naar huis rond 16:45 en weet je dat de volgende ochtend de wekker om 5:30 weer gaat schreeuwen...
Randstad: "Dit is een uitdagende baan. Veel mensen doen dit en het is niet zo erg als het lijkt. Je moet de schroom van je afzetten. Ik zie aan je CV (webdesign bijv) dat je een creatief iemand bent. Voor deze baan moet je wel creatief ingesteld zijn. Dit is een goede en uitdagende baan"![]()
![]()
!!!!!!!!!
Geboortedatum: 1910?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef RVP67 het volgende:
Mensen die reclames niet kunnen doorspoelen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb overgens wel wat met Randstad uit de tijd dat ze nog wel goede banen aanboden.
Correctiequote:
Die is nog erger eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind die van mediamarkt met Arie Komen erger eigenlijk...
Ietsje later, niet veel maar toch.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
In een land vol boeren elkaar uitmaken voor provincialen
Ik kom uit Den Haag en studeer in Utrecht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
en dan toch nog FC utrecht in je avatar hebben
Nee, maar ze moeten (ze zeggen zelf: wij zoeken werk dat bij je past) werk zoeken dat bij je past ipv je ergens neer te zetten waar je waarschijnlijk doodongelukkig van wordt en waar je toch weer na 1 dag wegbent omdat het niks voor je is. Randstad zuigt gewoonquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan neerzetten ?
"Gezocht: persoon die geestdodend werk wilt doen voor de komende 40 jaar van zijn leven, totaal geen uitdaging, geen mogelijkheden tot doorgroei, geen reiskostenvergoeding, zelfs geen bedrijfskleding terwijl wel je eigen kleding smerig worden" ?
Nee daar gaat iemand op reageren
Raap me opquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Mooiste blijft natuurlijk de pooier op het einde die die hoer achterop de fiets naar de eerste klant brengt
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:31 schreef Bombshell het volgende:
Zeer irritante reclame zet hem gelijk weg als ik hem zie. En dat doe ik bij eigenlijk alleen deze reclame. Het idee achter die reclame is ook echt debiel. Als je zo gaat redeneren als hun doen kan ook iedereen wat met sadam hussein hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |