Eigen schuld. TS is een prutserquote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
ja dat kan dus niet in facebook.
Echt hoevaak ik dat knopje heb willen drukken, soms heb ik zelfs dingen geliked om ze weer te unliken
doe ik niet aanquote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik gooi hier een slotje op, probeer het maar opnieuw met een fatsoenlijke OP.
[ afbeelding ]
Nee, want dat is minder leukquote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef Skylark. het volgende:
En daarbij is het niet unlike, maar dislike.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef Skylark. het volgende:
En daarbij is het niet unlike, maar dislike.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik gooi hier een slotje op, probeer het maar opnieuw met een fatsoenlijke OP.
[ afbeelding ]
Gebruik je Google Chrome?quote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
ja dat kan dus niet in facebook.
Echt hoevaak ik dat knopje heb willen drukken, soms heb ik zelfs dingen geliked om ze weer te unliken
maar dan kan ik die niet met jullie delenquote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef Chriz2k het volgende:
Baggertopics open je maar in Word, TS.
Wij zitten er echt niet op te wachten, hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef zquing het volgende:
[..]
maar dan kan ik die niet met jullie delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
Jij misschien niet, maar als er ook maar 1 fokker is die dat wel is dan was mijn topic niet zonder redenquote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wij zitten er echt niet op te wachten, hoor.
nee, TSquote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Eens met TS
Ben ik de enige?
Even een topic openen over mijn jeukende kont, brb.quote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar als er ook maar 1 fokker is die dat wel is dan was mijn topic niet zonder reden
jij bent echt bij machte om dat te bepalen ja, in een topic geopend door een Modquote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef chroestjov het volgende:
KLB 1.0 topic, bagger, slotje, lief dagboek, dit doen we niet meer, dit kan naar ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |