Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?quote:Op zondag 7 november 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moeten we bij de volgende doen
er is geen volgende, tijd om het hoofdstuk MW2, waar ik heel veel plezier mee heb gehad, af te sluiten. Goodbye MW2, you shall not be missedquote:Op zondag 7 november 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moeten we bij de volgende doen
lukt makkelijk. Je had ons afgelopen zomer in EXA te keer moeten zien gaan, binnen 2 uur een topic vol, ongeveer 6 topics per dagquote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?
Sorry dat ik ineens weg was overigens, realiseerde me ineens dat de F1 race al begonnen was
quote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?
Sorry dat ik ineens weg was overigens, realiseerde me ineens dat de F1 race al begonnen was
Neenee, ik maak gewoon een volgende aan hoorquote:Op zondag 7 november 2010 17:20 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
er is geen volgende, tijd om het hoofdstuk MW2, waar ik heel veel plezier mee heb gehad, af te sluiten. Goodbye MW2, you shall not be missed
Deze blijft de shitquote:
Ik doe mee!quote:Op zondag 7 november 2010 17:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Neenee, ik maak gewoon een volgende aan hoorDesnoods lul ik deze in mijn eentje vol, one way or the other, dit moet en zal een SC worden
[..]
Deze blijft de shit
quote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Parvus het volgende:
Over een maand zijn we Black Ops zat en zitten we weer allemaal hier!
omdat black ops tegen valt? omdat we epic mw2 avondjes missen? kan zoveel zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor, meneer geller.
Waarom zouden we terug willen gaan naar deze bullshit?
Hierom misschien..quote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
omdat we epic mw2 avondjes missen? kan zoveel zijn
Het is nooit te laatquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef FUUUU het volgende:
Jammer dat ik nooit mee heb kunnen doen aan de FOK S&D matches, ben deze gamemode net een beetje aan het ontdekken en het bevalt best goed. Zijn er mensen die morgen middag tussen 2 en 5 nog willen spelen? of zit iedereen dan al aan Black Ops?
Helaasch, ik denk dat er deze week hier weinig gespeeld wordt. Nieuwe kwartiel zoals dat hier heet (:')) begonnen en dus nieuw huiswerk. Moet ook nog experiment voorbereiden. Misschien dat ik nog heel eventjes online ben morgen/overmorgen als BlackOps dan nog niet binnen is...quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef FUUUU het volgende:
Jammer dat ik nooit mee heb kunnen doen aan de FOK S&D matches, ben deze gamemode net een beetje aan het ontdekken en het bevalt best goed. Zijn er mensen die morgen middag tussen 2 en 5 nog willen spelen? of zit iedereen dan al aan Black Ops?
Baas!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef dreamzk het volgende:
Dit wou ook nog even delen met jullie, vanmiddag bij team deathmatch express:
[ afbeelding ]
lol en ik maar zwaar lang denken dat jij MrDuplo wasquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef dreamzk het volgende:
Dit wou ook nog even delen met jullie, vanmiddag bij team deathmatch express:
[ afbeelding ]
dit. ernstig kutquote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaasch, ik denk dat er deze week hier weinig gespeeld wordt. Nieuwe kwartiel zoals dat hier heet (:')) begonnen en dus nieuw huiswerk. Moet ook nog experiment voorbereiden. Misschien dat ik nog heel eventjes online ben morgen/overmorgen als BlackOps dan nog niet binnen is...
Wie de fuck is MrDuplo?quote:Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
lol en ik maar zwaar lang denken dat jij MrDuplo was
In dat geval, dubbelzijdig plakband.quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
dit. ernstig kutbovendien hebben mijn zwaar irritante, midlife-crisis-hebbende ouders net lopen roepen dat als ik dit weekend thuis kom, de xbox in duizend stukjes ligt dus ik moet nog even kijken of ik volgende week uberhaupt iets speel.
voor m'n ouders of de xbox?quote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In dat geval, dubbelzijdig plakband.
[ afbeelding ]
Ik plaste een beetje in mijn broekquote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet een beetje huilen van deze banner![]()
Smokkel hem mee, dump hem in een kluisjequote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
dit. ernstig kutbovendien hebben mijn zwaar irritante, midlife-crisis-hebbende ouders net lopen roepen dat als ik dit weekend thuis kom, de xbox in duizend stukjes ligt dus ik moet nog even kijken of ik volgende week uberhaupt iets speel.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nog één laatste avond afscheid nemen van dit hoerenspel?
Ik mis de teleportknife en de noobtube...quote:
ja maar dan wil ik wel jou over je hitmarkers horen zeiken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar dan wil ik wel jou over je hitmarkers horen zeiken.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Neeh, ben er vandaag niet bij. Dus geen gescheld van mijn kant.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
en minstens 3 keer mist3r horen zeggen kankerman.
u sir are GAYquote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Neeh, ben er vandaag niet bij. Dus geen gescheld van mijn kant.
Deagles Akimbo zijn goud jonge heb ik standaard op mijn sniperclassquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Rossdale het volgende:
Ja flinke lag overal. Blijkbaar willen veel mensen nog 1 laatste avondje MW2 spelen
Ik heb mijn deagles akimbo (en dan zijn ze nog stteds kut) dus ik heb mijn laatste doel bereikt. MW2 is voorlopig ten einde voor mij. Vanaf morgen Black Ops, ik ben er heulemaal klaar voor
Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef drumstickNL het volgende:
Er is al een nieuw deel, slotje.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Wat is dit topic stil geworden ineens
quote:
quote:
quote:
Dit is een slowchat voor mij geworden, er post hier niemand meerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is echt een slowchat voor de Fok COD-clan geworden
Ja kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef dreamzk het volgende:
Ik post wel met je mee hoorMaar jij hebt toch ook BO? Heb volgens mij nog 2 potjes met jou gespeeld dacht ik
Zo hoort het Michie, hou die topicje in leven. Je weet.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja kloptMaar ik wil dit topic gewoon in stand houden
Iedereen is vertrokkenverhuist naar het BO topic
Uiteraard! Er moeten ook 2 topics komen, 1 voor de ultrabazen en een andere voor de rest van het gepeupelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
BO topic nemen we langzamerhand ook over
Het was serieus easy mode iedereen die COD een beetje serieus neemt speelt nu black ops. alle baby buffalo zitten nog op MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 04:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal het binnenkort eens proberen, al zal dat voor mij niet snel gebeuren omdat ik er pas één heb gehaald in totaal
Ben toch benieuwd of er echt zoveel minder mensen mw2 spelen nu..
Hmm.. Verleidelijk..quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit epische topic heeft gewoon een harde schop nodig
vanavond ouderwets MW2 erin douwen?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je lacht niet eens om mijn naam, dat is onverwacht van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
True
MW2 > BOquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef xSoDx het volgende:
mw2![]()
zijn echt weinig mensen online sinds de black ops releaseen hoor juist dat black ops ruk is..
Dat je een hele slechte smaak hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:55 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik denk dat ik binnenkort ook maar weer terug ga, black ops is hartstikke leuk, maar het mist gewoon iets, ik weet niet watze hebben gewoon alles te gelijkwaardig gemaakt ofzo...
modern warfare 2 was gewoon perfect, met al z'n kutkillstreaks, kutperks, kutattachments en kutnoobs, wat het eigenlijk allemaal juist zo leuk maakte
met black ops ga je je gewoon fucking snel vervelen, ik verveel me al na 16 uur online, terwijl ik bij mw2 na 20 dagen het nog steeds leuk vond, dat zegt toch ook wel wat...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je een hele slechte smaak hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tijden lijken zo lang geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet nog goed, vroeger, bij buurman Rinus, in de Pegelstraat, daar verkochten ze nog goeie vis en broodje ouwe Amsterdamse kaas!
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tijden lijken zo lang geleden!
Toen leefde Bartholomeus ook nog.. Wat een prachtvent was dat, altijd zo vol lof over het leven, en natuurlijk zijn hartendiefje, Thea.
Ik mis Bartholomeus nog elke dag..
Zo vind je ze tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
leugens!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je een hele slechte smaak hebt
Ik heb je zoooveel invites gestuurd gisteren! Maar je kwam maar nietquote:
Waarheidquote:
Ja weet ik, was zombies aan het spelen met een vriend van me. Had je dacht ik nog een msg gestuurd waarin dat stond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je zoooveel invites gestuurd gisteren! Maar je kwam maar nietEn nu heb je wat gemist
[..]
het is helegaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeggie baas? Hè? Ik mot de boom planten? Maar ik heb heulemaal geen boom!
Pierre? Doe deze beste man nog eens zo'n makreeltje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeggie baas? Hè? Ik mot de boom planten? Maar ik heb heulemaal geen boom!
Visboer, doet U maar een lekkere hollandse nieuwe! Heerlijk met uitjes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierre? Doe deze beste man nog eens zo'n makreeltje!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Gaan we nu in beide topic de hele tijd hetzelfde posten?
Hou het gewoon op Modern Warfarequote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef PierreTT het volgende:
We moeten even een naam hebben voor het nieuwe topic, het Xbox slowchat topic bestaat namelijk al...
Jup...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef PierreTT het volgende:
Mja, maar dan moet wel iedereen hierheen komen
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaquote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup...
Was de kroegentocht leuk?
Nicequote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaAbsurde shit
Alleen is mijn fiets weer eens gejat godver
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaAbsurde shit
Alleen is mijn fiets weer eens gejat godver
Nette stadquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Haha ik dacht altijd dat Tilburg een nette stad was
Nee, zo achterlijk ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?
Hmm.. Undercover achterstandsbuurten dus?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nette stadPaupers, tokkies, crimineel tuig hier!
De vorige buurt waar ik woonde was helemaal geweldig, daar werden de plasma's, playstations, home cinema sets etc gewoon op straat aan de buren verhandeldquote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. Undercover achterstandsbuurten dus?
Wat een bazenbuurtquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige buurt waar ik woonde was helemaal geweldig, daar werden de plasma's, playstations, home cinema sets etc gewoon op straat aan de buren verhandeldEn daar liep je dan langs, ze waren altijd wel heel aardig... ook grote zakken wiet werden daar rustig op straat verhandeld
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Het volgende topic van deze reeks moet even een SC wordenOfficieel, in de titel enzo
Oh echt? Dan blijven we maar in dit topic...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik niet
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh echt? Dan blijven we maar in dit topic...
Ik heb nog nooit een mod in GAM gezienquote:Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregen
Ja Morpheus en boem-dikkie zijn mods, en nog een andere, maar die zie je inderdaad zelden..quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mod in GAM gezien
Kloontjequote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef schede-gnoom. het volgende:
mods in GAM zijn gelukkig ook zelden nodig
Ach.. Dat ligt aan je standaardenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik gedraag me toch gewoon![]()
Doe maar, ONZ is de shitquote:Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
als ik wil gaan kutten dan ga ik wel naar ONZ
Das wel erg knapquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht ik ga de singleplayer van black ops een spelen zit meteen aan het einde van missie 1 vast en kom niet verder
Ja volgens mij is het een bug ofzo want ik heb net een walktrough op youtube gekeken en ik doe precies hetzelfde en nog faal ikquote:
Game opnieuw starten? Gelukkig is het pas in de 1e missiequote:Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja volgens mij is het een bug ofzo want ik heb net een walktrough op youtube gekeken en ik doe precies hetzelfde en nog faal ik
Ik begon overnieuw en haalde hem meteen kut single playerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Game opnieuw starten? Gelukkig is het pas in de 1e missie
Schrijf een boze email naar Treyarchquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik begon overnieuw en haalde hem meteen kut single player
Toch weer een uur van mijn tijd aan verdaan gelukkig heb ik vrij vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schrijf een boze email naar Treyarch
Ik heb net al een paar uur zitten spelen online ben nu level 12, een maat had 'm meegenomen bij de Makro voor mequote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef biertank het volgende:
Had ik met CoD WaW ook dat ik niet verder kwam bij het einde van een level.
Er moest een muurtje exploderen oid (kan je niet zelf) voordat je een gebouw in kan.
Maar dat gebeurde dus mooi niet, ik lopen kutten om er doorheen te komen.
Nu jij ook weer, Trayarch is gewoon een grote bug
edit: wat heb je ervoor over dat ie eerder komt Rijstkoker? (wel "2e hands" paar keer gespeeld)
Bestel hem bij ZHGaming, voor 16:00 is volgende dag in huis. Krijg hem vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Net black ops besteld toch maar, nu ff mw2 knallen op de ps3 fftjesbang bang
edit: verwachte leverdatum rond 27-11![]()
Alleen de echte BO-bazen toegestaanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef schede-gnoom. het volgende:
zullen we dit anders voortaan het secundairy-BO topic noemen?
Neen, op de xbox is sowieso alles beterquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef Rechtenstudent het volgende:
Zijn de graphics van dit spel, identiek op beiden consoles?
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen, op de xbox is sowieso alles beter
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Frankii het volgende:
Bluh ben Black Ops helemaal zat. Is er al een releasedatum voor MW2? Kan niet wachten!
Anders maken we hier gewoon Michhas-Frankii-slowchat van.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Assassin's Creed binnengekregen, ik ben de komende paar dagen zoet
En anders speel je toch gewoon een private match met iemand?
Stoompie en Skills heb ik nog even mee gespeeld toen je weg was, lompe shit
Nee! Ik weigerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Anders maken we hier gewoon Michhas-Frankii-slowchat van.
ergens in 2011quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maaaat, wanneer komt de originele jou terugduurt wel erg lang
...
Sandy Ravage is wel een koning overigensquote:
en El presador een keizerquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sandy Ravage is wel een koning overigens
Zal proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, doe vanavond eens mee met ons
Er zijn wel meerdere etterbakken daar...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Fsmxi het volgende:
Geef dit topic eigenlijk wel voorkeur. Dikke troll is die bob kerel ook zeg...
D'r zijn opscheppers en er zijn Bob'squote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere etterbakken daar...
Roces18![]()
Opscheppertje is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:28 schreef xSoDx het volgende:
hacksHacks? Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
PRIVATE MATCH: SETUP!!! FAKE!1!quote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef Michhas het volgende:
Fuck jullie, ik post hem hier lekker ook![]()
Dit ga ik proberen thanksquote:Op zondag 21 november 2010 17:36 schreef Baghdaddy het volgende:
Enige manier die ik ken is via theater mode de filmpjes uploaden naar Youtube en dan op de PC van Youtube downloaden. Kwaliteit valt echter tegen.
No problemo, wel even mijn edit lezen!quote:
Oh, ouch, oei, dat doet pijn. Als ik inlog op die site zie ik een User naam staan die ik al lang heb verwijderd en die gaat niet weg.quote:Op zondag 21 november 2010 17:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
No problemo, wel even mijn edit lezen!
Woops. En nergens een mogelijkheid om deze te veranderen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Oh, ouch, oei, dat doet pijn. Als ik inlog op die site zie ik een User naam staan die ik al lang heb verwijderd en die gaat niet weg.
Nopequote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Woops. En nergens een mogelijkheid om deze te veranderen?
heb ik ook, maar ik heb gewoon op zoveel mogelijk dingen gereageerd, gewoon even snel tussendoor, en dan heb je vanzelf een keer succesquote:Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef Fsmxi het volgende:
Helaasch, nog geen succes. Ben ook niet echt hard meer op zoek, hoewel dat eigenlijk wel nodig isKomt ook omdat ik altijd 's avonds teringlaat thuis ben. Huiswerk maken, als er nog vrije tijd is beetje gamen/tv kijken, slapen. Rinse and repeat
waarom ben je in godesnaam naar twente gegaan?quote:
Aha, dat moet natuurkunde zijnquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef Fsmxi het volgende:
Nee. De enige echt boeiende programma's die ik tot nu toe gebruik zijn Maple, Matlab en labview. Maple zelf heb ik nog nauwelijks aangeraakt, gebruik eigenlijk wolfram alpha veel meer
Dat was het al hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:46 schreef Frankii het volgende:
Dit is een verkapte slowchat geworden?
vind je? ik vind matlab echt pure kankerquote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef Fsmxi het volgende:
@Rossdale
TN inderdaad. Matlab is nog wel te doen, redelijk simpel programma, maar maple en labview zijn inderdaad matig
ja sure, ik neem het zo van je aan, maar ik kan er echt totaal niet mee omgaanquote:Op maandag 22 november 2010 15:30 schreef Fsmxi het volgende:
Matlab is een redelijk simpele omgeving. Het enige dat schijtirritant is dat het hoofdlettergevoelig isMaar het is verder redelijk chill, helemaal om meetgegevens te verwerken.
Je moet ook niet lopen, je moet iets er heen gooien. Een gum ofzo, of een passer als hij echt irritant isquote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ja sure, ik neem het zo van je aan, maar ik kan er echt totaal niet mee omgaan
waar ik ook niet mee om kan gaan is dat ik op zo'n gaar platformpje zit, en 20 meter verderop zit een gast spastisch te doen met zijn voet, en ik voel het hier trillen
en ik ben te lui om erheen te lopen ja
ik heb geen passer, die moet ik nog steeds een keer kopenquote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet ook niet lopen, je moet iets er heen gooien. Een gum ofzo, of een passer als hij echt irritant is
Nerd-alert!!!quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik zit nu op de maritiem faculteit, en hier naast me staat nog een leuk framewerk van een kano, die kan ik wel gebruiken
Hoeveel procent is man bij de studie die je doet eigenlijk?quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik zit nu op de maritiem faculteit, en hier naast me staat nog een leuk framewerk van een kano, die kan ik wel gebruiken
werktuigbouwkunde en 5.65 %quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoeveel procent is man bij de studie die je doet eigenlijk?
Moeilijk kan je ook op verschillende manieren definierenquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar goed, ik denk - met alle respect - dat dat er bij alle moeilijke studies wel meer mannen dan vrouwen zijn. Of je moet Rechten gaan studeren.
daarom ben ik blij dat een "cursus" zoals wij het noemen :p zoals industrieel ontwerpen naast ons zit, daar is een goeie 80 % vrouw en de gasten die er zitten zijn allemaal of gay of enorme faalhazen die zoveel hebben gezopen dat ze bij hun moeilijke studie gefaald hebben en dus maar IO gaan doenquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar goed, ik denk - met alle respect - dat dat er bij alle moeilijke studies wel meer mannen dan vrouwen zijn. Of je moet Rechten gaan studeren.
De bedoeling is wel duidelijkquote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Klopt, misschien een beetje een ongelukkige woordkeuze.
Ligt eraan hoe jij leeft (sorry dat ik even reageerquote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Jij woont toch trouwens op kamers Kabouter? Kom je een beetje rond met uitwonende stufi en andere inkomsten? Ik ben volgend jaar van plan om op kamers te gaan (in Rotterdam), maar ik kan me nog niet echt een voorstelling maken van de kosten.
Nee, is prima. Stuur maar een keer een PM als je tijd hebtquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jij leeft (sorry dat ik even reageer)... ik red het al meer dan 4 jaar makkelijk, met 1 a 2x per week uitgaan etcetera
Als je wil kan ik je wel een wat gedetailleerdere beschrijving geven
wait whut? jij had toch geen kamer?quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Fsmxi het volgende:
Iedereen dacht dat Tauch ouder wasMaar ja, om maar aan te tonen dat ik een kamer heb: ik ben nu net 5 minuten thuis ofzo
ahh oke, ik dacht alquote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Fsmxi het volgende:
Fuck, ik bedoelde dat ik een kamer nodig hebEn ik kan niet fatsoenlijk editten/quoten door kaspersky, moet ik eens goed fixen
gast, vergeet niet te leven hequote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Fsmxi het volgende:
Er komt dadelijk een bruut stuk informatie op mijn scherm over filters (Ik heb het over het elektrische component). Echt bruut, keigaaf. Kan ik iedereen aanraden
zeker, zekerquote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Fsmxi het volgende:
Dan laat jij mij het goede leven toch zien![]()
Delft toch?
Ik ben zestien en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doenquote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef schede-gnoom. het volgende:
maar ik dacht dat jij wel ouder was? hoe oud ben je nu, wat wil je gaan studeren in rotterdam en wat doe je nu?
16? the fuck?quote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doen
quote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien, maar ik zie eruit als 25 en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doen
Leugensquote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doen
dus je hebt geen gamersbaard a la rossdale?quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zie er helemaal niet uit als 25
dit heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef Fsmxi het volgende:
Echte mannen En anderen scheren zich weer alleen als ze er stomtoevallig aan denken
Zo goed is ie niet, ik ben bevrorenquote:
Dr.Pringles die een etterbak isquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dr.Pringles die een etterbak is
Oh wacht... Dat is elke dagNee, dat is Bozz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
in het modern warfare 2 (SC) topicquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
Als het goed is kan ik er dan wel bij zijn.
We plannen wanneer we BlackOps kunnen spelen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
We zijn zo lekker gewoon gebleven.
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Hihi iedereen heeft de kleur clantag al ontdekt zo te zien online
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:47 schreef PierreTT het volgende:
Je weet, we zijn nog steeds de bazen van de club! Zelfs rossdale met zijn gamersbaardje!
Werkquote:
Gaat over zo'n gezin wat alleen maar doet gamen en die hebben van moeder geruildquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Werk
Wat is er opWaarom heb ik jou trouwens nog steeds niet als friend op xboxlive
Zal je vanaaf ff adden
Rossdale?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat over zo'n gezin wat alleen maar doet gamen en die hebben van moeder geruild. Die kerel is echt erg heeft zelfs een gamerbaardje
Zal zo wel op RTL gemist staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
Is er niet iets waar we dat terug kunnen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |