Ach.. Dat ligt aan je standaardenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik gedraag me toch gewoon![]()
Doe maar, ONZ is de shitquote:Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
als ik wil gaan kutten dan ga ik wel naar ONZ
Das wel erg knapquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht ik ga de singleplayer van black ops een spelen zit meteen aan het einde van missie 1 vast en kom niet verder
Ja volgens mij is het een bug ofzo want ik heb net een walktrough op youtube gekeken en ik doe precies hetzelfde en nog faal ikquote:
Game opnieuw starten? Gelukkig is het pas in de 1e missiequote:Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja volgens mij is het een bug ofzo want ik heb net een walktrough op youtube gekeken en ik doe precies hetzelfde en nog faal ik
Ik begon overnieuw en haalde hem meteen kut single playerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Game opnieuw starten? Gelukkig is het pas in de 1e missie
Schrijf een boze email naar Treyarchquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik begon overnieuw en haalde hem meteen kut single player
Toch weer een uur van mijn tijd aan verdaan gelukkig heb ik vrij vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schrijf een boze email naar Treyarch
Ik heb net al een paar uur zitten spelen online ben nu level 12, een maat had 'm meegenomen bij de Makro voor mequote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef biertank het volgende:
Had ik met CoD WaW ook dat ik niet verder kwam bij het einde van een level.
Er moest een muurtje exploderen oid (kan je niet zelf) voordat je een gebouw in kan.
Maar dat gebeurde dus mooi niet, ik lopen kutten om er doorheen te komen.
Nu jij ook weer, Trayarch is gewoon een grote bug
edit: wat heb je ervoor over dat ie eerder komt Rijstkoker? (wel "2e hands" paar keer gespeeld)
Bestel hem bij ZHGaming, voor 16:00 is volgende dag in huis. Krijg hem vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Net black ops besteld toch maar, nu ff mw2 knallen op de ps3 fftjesbang bang
edit: verwachte leverdatum rond 27-11![]()
Alleen de echte BO-bazen toegestaanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef schede-gnoom. het volgende:
zullen we dit anders voortaan het secundairy-BO topic noemen?
Neen, op de xbox is sowieso alles beterquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef Rechtenstudent het volgende:
Zijn de graphics van dit spel, identiek op beiden consoles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |