Hou het gewoon op Modern Warfarequote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef PierreTT het volgende:
We moeten even een naam hebben voor het nieuwe topic, het Xbox slowchat topic bestaat namelijk al...
Jup...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef PierreTT het volgende:
Mja, maar dan moet wel iedereen hierheen komen
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaquote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup...
Was de kroegentocht leuk?
Nicequote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaAbsurde shit
Alleen is mijn fiets weer eens gejat godver
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaAbsurde shit
Alleen is mijn fiets weer eens gejat godver
Nette stadquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Haha ik dacht altijd dat Tilburg een nette stad was
Nee, zo achterlijk ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?
Hmm.. Undercover achterstandsbuurten dus?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nette stadPaupers, tokkies, crimineel tuig hier!
De vorige buurt waar ik woonde was helemaal geweldig, daar werden de plasma's, playstations, home cinema sets etc gewoon op straat aan de buren verhandeldquote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. Undercover achterstandsbuurten dus?
Wat een bazenbuurtquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige buurt waar ik woonde was helemaal geweldig, daar werden de plasma's, playstations, home cinema sets etc gewoon op straat aan de buren verhandeldEn daar liep je dan langs, ze waren altijd wel heel aardig... ook grote zakken wiet werden daar rustig op straat verhandeld
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Het volgende topic van deze reeks moet even een SC wordenOfficieel, in de titel enzo
Oh echt? Dan blijven we maar in dit topic...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik niet
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh echt? Dan blijven we maar in dit topic...
Ik heb nog nooit een mod in GAM gezienquote:Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregen
Ja Morpheus en boem-dikkie zijn mods, en nog een andere, maar die zie je inderdaad zelden..quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mod in GAM gezien
Kloontjequote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef schede-gnoom. het volgende:
mods in GAM zijn gelukkig ook zelden nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |