Die tijden lijken zo lang geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet nog goed, vroeger, bij buurman Rinus, in de Pegelstraat, daar verkochten ze nog goeie vis en broodje ouwe Amsterdamse kaas!
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tijden lijken zo lang geleden!
Toen leefde Bartholomeus ook nog.. Wat een prachtvent was dat, altijd zo vol lof over het leven, en natuurlijk zijn hartendiefje, Thea.
Ik mis Bartholomeus nog elke dag..
Zo vind je ze tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
leugens!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je een hele slechte smaak hebt
Ik heb je zoooveel invites gestuurd gisteren! Maar je kwam maar nietquote:
Waarheidquote:
Ja weet ik, was zombies aan het spelen met een vriend van me. Had je dacht ik nog een msg gestuurd waarin dat stond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je zoooveel invites gestuurd gisteren! Maar je kwam maar nietEn nu heb je wat gemist
[..]
het is helegaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeggie baas? Hè? Ik mot de boom planten? Maar ik heb heulemaal geen boom!
Pierre? Doe deze beste man nog eens zo'n makreeltje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeggie baas? Hè? Ik mot de boom planten? Maar ik heb heulemaal geen boom!
Visboer, doet U maar een lekkere hollandse nieuwe! Heerlijk met uitjes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierre? Doe deze beste man nog eens zo'n makreeltje!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Gaan we nu in beide topic de hele tijd hetzelfde posten?
Hou het gewoon op Modern Warfarequote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef PierreTT het volgende:
We moeten even een naam hebben voor het nieuwe topic, het Xbox slowchat topic bestaat namelijk al...
Jup...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef PierreTT het volgende:
Mja, maar dan moet wel iedereen hierheen komen
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaquote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup...
Was de kroegentocht leuk?
Nicequote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaAbsurde shit
Alleen is mijn fiets weer eens gejat godver
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die valt wel te scharen onder de buitencategorie jaAbsurde shit
Alleen is mijn fiets weer eens gejat godver
Nette stadquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Haha ik dacht altijd dat Tilburg een nette stad was
Nee, zo achterlijk ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten waar hij staat?
Hmm.. Undercover achterstandsbuurten dus?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nette stadPaupers, tokkies, crimineel tuig hier!
De vorige buurt waar ik woonde was helemaal geweldig, daar werden de plasma's, playstations, home cinema sets etc gewoon op straat aan de buren verhandeldquote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. Undercover achterstandsbuurten dus?
Wat een bazenbuurtquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige buurt waar ik woonde was helemaal geweldig, daar werden de plasma's, playstations, home cinema sets etc gewoon op straat aan de buren verhandeldEn daar liep je dan langs, ze waren altijd wel heel aardig... ook grote zakken wiet werden daar rustig op straat verhandeld
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Het volgende topic van deze reeks moet even een SC wordenOfficieel, in de titel enzo
Oh echt? Dan blijven we maar in dit topic...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik niet
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh echt? Dan blijven we maar in dit topic...
Ik heb nog nooit een mod in GAM gezienquote:Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregen
Ja Morpheus en boem-dikkie zijn mods, en nog een andere, maar die zie je inderdaad zelden..quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mod in GAM gezien
Kloontjequote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef schede-gnoom. het volgende:
mods in GAM zijn gelukkig ook zelden nodig
Ach.. Dat ligt aan je standaardenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik gedraag me toch gewoon![]()
Doe maar, ONZ is de shitquote:Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
als ik wil gaan kutten dan ga ik wel naar ONZ
Das wel erg knapquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht ik ga de singleplayer van black ops een spelen zit meteen aan het einde van missie 1 vast en kom niet verder
Ja volgens mij is het een bug ofzo want ik heb net een walktrough op youtube gekeken en ik doe precies hetzelfde en nog faal ikquote:
Game opnieuw starten? Gelukkig is het pas in de 1e missiequote:Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja volgens mij is het een bug ofzo want ik heb net een walktrough op youtube gekeken en ik doe precies hetzelfde en nog faal ik
Ik begon overnieuw en haalde hem meteen kut single playerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Game opnieuw starten? Gelukkig is het pas in de 1e missie
Schrijf een boze email naar Treyarchquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik begon overnieuw en haalde hem meteen kut single player
Toch weer een uur van mijn tijd aan verdaan gelukkig heb ik vrij vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schrijf een boze email naar Treyarch
Ik heb net al een paar uur zitten spelen online ben nu level 12, een maat had 'm meegenomen bij de Makro voor mequote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef biertank het volgende:
Had ik met CoD WaW ook dat ik niet verder kwam bij het einde van een level.
Er moest een muurtje exploderen oid (kan je niet zelf) voordat je een gebouw in kan.
Maar dat gebeurde dus mooi niet, ik lopen kutten om er doorheen te komen.
Nu jij ook weer, Trayarch is gewoon een grote bug
edit: wat heb je ervoor over dat ie eerder komt Rijstkoker? (wel "2e hands" paar keer gespeeld)
Bestel hem bij ZHGaming, voor 16:00 is volgende dag in huis. Krijg hem vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Net black ops besteld toch maar, nu ff mw2 knallen op de ps3 fftjesbang bang
edit: verwachte leverdatum rond 27-11![]()
Alleen de echte BO-bazen toegestaanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef schede-gnoom. het volgende:
zullen we dit anders voortaan het secundairy-BO topic noemen?
Neen, op de xbox is sowieso alles beterquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef Rechtenstudent het volgende:
Zijn de graphics van dit spel, identiek op beiden consoles?
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen, op de xbox is sowieso alles beter
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Frankii het volgende:
Bluh ben Black Ops helemaal zat. Is er al een releasedatum voor MW2? Kan niet wachten!
Anders maken we hier gewoon Michhas-Frankii-slowchat van.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Assassin's Creed binnengekregen, ik ben de komende paar dagen zoet
En anders speel je toch gewoon een private match met iemand?
Stoompie en Skills heb ik nog even mee gespeeld toen je weg was, lompe shit
Nee! Ik weigerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Anders maken we hier gewoon Michhas-Frankii-slowchat van.
ergens in 2011quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maaaat, wanneer komt de originele jou terugduurt wel erg lang
...
Sandy Ravage is wel een koning overigensquote:
en El presador een keizerquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sandy Ravage is wel een koning overigens
Zal proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, doe vanavond eens mee met ons
Er zijn wel meerdere etterbakken daar...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Fsmxi het volgende:
Geef dit topic eigenlijk wel voorkeur. Dikke troll is die bob kerel ook zeg...
D'r zijn opscheppers en er zijn Bob'squote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere etterbakken daar...
Roces18![]()
Opscheppertje is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:28 schreef xSoDx het volgende:
hacksHacks? Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
PRIVATE MATCH: SETUP!!! FAKE!1!quote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef Michhas het volgende:
Fuck jullie, ik post hem hier lekker ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |