Die tijden lijken zo lang geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet nog goed, vroeger, bij buurman Rinus, in de Pegelstraat, daar verkochten ze nog goeie vis en broodje ouwe Amsterdamse kaas!
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tijden lijken zo lang geleden!
Toen leefde Bartholomeus ook nog.. Wat een prachtvent was dat, altijd zo vol lof over het leven, en natuurlijk zijn hartendiefje, Thea.
Ik mis Bartholomeus nog elke dag..
Zo vind je ze tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
leugens!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je een hele slechte smaak hebt
Ik heb je zoooveel invites gestuurd gisteren! Maar je kwam maar nietquote:
Waarheidquote:
Ja weet ik, was zombies aan het spelen met een vriend van me. Had je dacht ik nog een msg gestuurd waarin dat stond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je zoooveel invites gestuurd gisteren! Maar je kwam maar nietEn nu heb je wat gemist
[..]
het is helegaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeggie baas? Hè? Ik mot de boom planten? Maar ik heb heulemaal geen boom!
Pierre? Doe deze beste man nog eens zo'n makreeltje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeggie baas? Hè? Ik mot de boom planten? Maar ik heb heulemaal geen boom!
Visboer, doet U maar een lekkere hollandse nieuwe! Heerlijk met uitjes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierre? Doe deze beste man nog eens zo'n makreeltje!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Gaan we nu in beide topic de hele tijd hetzelfde posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |