Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?quote:Op zondag 7 november 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moeten we bij de volgende doen
er is geen volgende, tijd om het hoofdstuk MW2, waar ik heel veel plezier mee heb gehad, af te sluiten. Goodbye MW2, you shall not be missedquote:Op zondag 7 november 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moeten we bij de volgende doen
lukt makkelijk. Je had ons afgelopen zomer in EXA te keer moeten zien gaan, binnen 2 uur een topic vol, ongeveer 6 topics per dagquote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?
Sorry dat ik ineens weg was overigens, realiseerde me ineens dat de F1 race al begonnen was
quote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?
Sorry dat ik ineens weg was overigens, realiseerde me ineens dat de F1 race al begonnen was
Neenee, ik maak gewoon een volgende aan hoorquote:Op zondag 7 november 2010 17:20 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
er is geen volgende, tijd om het hoofdstuk MW2, waar ik heel veel plezier mee heb gehad, af te sluiten. Goodbye MW2, you shall not be missed
Deze blijft de shitquote:
Ik doe mee!quote:Op zondag 7 november 2010 17:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Neenee, ik maak gewoon een volgende aan hoorDesnoods lul ik deze in mijn eentje vol, one way or the other, dit moet en zal een SC worden
[..]
Deze blijft de shit
quote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Parvus het volgende:
Over een maand zijn we Black Ops zat en zitten we weer allemaal hier!
omdat black ops tegen valt? omdat we epic mw2 avondjes missen? kan zoveel zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor, meneer geller.
Waarom zouden we terug willen gaan naar deze bullshit?
Hierom misschien..quote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
omdat we epic mw2 avondjes missen? kan zoveel zijn
Het is nooit te laatquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef FUUUU het volgende:
Jammer dat ik nooit mee heb kunnen doen aan de FOK S&D matches, ben deze gamemode net een beetje aan het ontdekken en het bevalt best goed. Zijn er mensen die morgen middag tussen 2 en 5 nog willen spelen? of zit iedereen dan al aan Black Ops?
Helaasch, ik denk dat er deze week hier weinig gespeeld wordt. Nieuwe kwartiel zoals dat hier heet (:')) begonnen en dus nieuw huiswerk. Moet ook nog experiment voorbereiden. Misschien dat ik nog heel eventjes online ben morgen/overmorgen als BlackOps dan nog niet binnen is...quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef FUUUU het volgende:
Jammer dat ik nooit mee heb kunnen doen aan de FOK S&D matches, ben deze gamemode net een beetje aan het ontdekken en het bevalt best goed. Zijn er mensen die morgen middag tussen 2 en 5 nog willen spelen? of zit iedereen dan al aan Black Ops?
Baas!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef dreamzk het volgende:
Dit wou ook nog even delen met jullie, vanmiddag bij team deathmatch express:
[ afbeelding ]
lol en ik maar zwaar lang denken dat jij MrDuplo wasquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef dreamzk het volgende:
Dit wou ook nog even delen met jullie, vanmiddag bij team deathmatch express:
[ afbeelding ]
dit. ernstig kutquote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaasch, ik denk dat er deze week hier weinig gespeeld wordt. Nieuwe kwartiel zoals dat hier heet (:')) begonnen en dus nieuw huiswerk. Moet ook nog experiment voorbereiden. Misschien dat ik nog heel eventjes online ben morgen/overmorgen als BlackOps dan nog niet binnen is...
Wie de fuck is MrDuplo?quote:Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
lol en ik maar zwaar lang denken dat jij MrDuplo was
In dat geval, dubbelzijdig plakband.quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
dit. ernstig kutbovendien hebben mijn zwaar irritante, midlife-crisis-hebbende ouders net lopen roepen dat als ik dit weekend thuis kom, de xbox in duizend stukjes ligt dus ik moet nog even kijken of ik volgende week uberhaupt iets speel.
voor m'n ouders of de xbox?quote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In dat geval, dubbelzijdig plakband.
[ afbeelding ]
Ik plaste een beetje in mijn broekquote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet een beetje huilen van deze banner![]()
Smokkel hem mee, dump hem in een kluisjequote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
dit. ernstig kutbovendien hebben mijn zwaar irritante, midlife-crisis-hebbende ouders net lopen roepen dat als ik dit weekend thuis kom, de xbox in duizend stukjes ligt dus ik moet nog even kijken of ik volgende week uberhaupt iets speel.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nog één laatste avond afscheid nemen van dit hoerenspel?
Ik mis de teleportknife en de noobtube...quote:
ja maar dan wil ik wel jou over je hitmarkers horen zeiken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar dan wil ik wel jou over je hitmarkers horen zeiken.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Neeh, ben er vandaag niet bij. Dus geen gescheld van mijn kant.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
en minstens 3 keer mist3r horen zeggen kankerman.
u sir are GAYquote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Neeh, ben er vandaag niet bij. Dus geen gescheld van mijn kant.
Deagles Akimbo zijn goud jonge heb ik standaard op mijn sniperclassquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Rossdale het volgende:
Ja flinke lag overal. Blijkbaar willen veel mensen nog 1 laatste avondje MW2 spelen
Ik heb mijn deagles akimbo (en dan zijn ze nog stteds kut) dus ik heb mijn laatste doel bereikt. MW2 is voorlopig ten einde voor mij. Vanaf morgen Black Ops, ik ben er heulemaal klaar voor
Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef drumstickNL het volgende:
Er is al een nieuw deel, slotje.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Wat is dit topic stil geworden ineens
quote:
quote:
quote:
Dit is een slowchat voor mij geworden, er post hier niemand meerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is echt een slowchat voor de Fok COD-clan geworden
Ja kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef dreamzk het volgende:
Ik post wel met je mee hoorMaar jij hebt toch ook BO? Heb volgens mij nog 2 potjes met jou gespeeld dacht ik
Zo hoort het Michie, hou die topicje in leven. Je weet.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja kloptMaar ik wil dit topic gewoon in stand houden
Iedereen is vertrokkenverhuist naar het BO topic
Uiteraard! Er moeten ook 2 topics komen, 1 voor de ultrabazen en een andere voor de rest van het gepeupelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
BO topic nemen we langzamerhand ook over
Het was serieus easy mode iedereen die COD een beetje serieus neemt speelt nu black ops. alle baby buffalo zitten nog op MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 04:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal het binnenkort eens proberen, al zal dat voor mij niet snel gebeuren omdat ik er pas één heb gehaald in totaal
Ben toch benieuwd of er echt zoveel minder mensen mw2 spelen nu..
Hmm.. Verleidelijk..quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit epische topic heeft gewoon een harde schop nodig
vanavond ouderwets MW2 erin douwen?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je lacht niet eens om mijn naam, dat is onverwacht van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
True
MW2 > BOquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef xSoDx het volgende:
mw2![]()
zijn echt weinig mensen online sinds de black ops releaseen hoor juist dat black ops ruk is..
Dat je een hele slechte smaak hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:55 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik denk dat ik binnenkort ook maar weer terug ga, black ops is hartstikke leuk, maar het mist gewoon iets, ik weet niet watze hebben gewoon alles te gelijkwaardig gemaakt ofzo...
modern warfare 2 was gewoon perfect, met al z'n kutkillstreaks, kutperks, kutattachments en kutnoobs, wat het eigenlijk allemaal juist zo leuk maakte
met black ops ga je je gewoon fucking snel vervelen, ik verveel me al na 16 uur online, terwijl ik bij mw2 na 20 dagen het nog steeds leuk vond, dat zegt toch ook wel wat...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je een hele slechte smaak hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |