Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?quote:Op zondag 7 november 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moeten we bij de volgende doen
er is geen volgende, tijd om het hoofdstuk MW2, waar ik heel veel plezier mee heb gehad, af te sluiten. Goodbye MW2, you shall not be missedquote:Op zondag 7 november 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moeten we bij de volgende doen
lukt makkelijk. Je had ons afgelopen zomer in EXA te keer moeten zien gaan, binnen 2 uur een topic vol, ongeveer 6 topics per dagquote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?
Sorry dat ik ineens weg was overigens, realiseerde me ineens dat de F1 race al begonnen was
quote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen anderhalve dag nog een heel topic vollullen?
Sorry dat ik ineens weg was overigens, realiseerde me ineens dat de F1 race al begonnen was
Neenee, ik maak gewoon een volgende aan hoorquote:Op zondag 7 november 2010 17:20 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
er is geen volgende, tijd om het hoofdstuk MW2, waar ik heel veel plezier mee heb gehad, af te sluiten. Goodbye MW2, you shall not be missed
Deze blijft de shitquote:
Ik doe mee!quote:Op zondag 7 november 2010 17:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Neenee, ik maak gewoon een volgende aan hoorDesnoods lul ik deze in mijn eentje vol, one way or the other, dit moet en zal een SC worden
[..]
Deze blijft de shit
quote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Parvus het volgende:
Over een maand zijn we Black Ops zat en zitten we weer allemaal hier!
omdat black ops tegen valt? omdat we epic mw2 avondjes missen? kan zoveel zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor, meneer geller.
Waarom zouden we terug willen gaan naar deze bullshit?
Hierom misschien..quote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
omdat we epic mw2 avondjes missen? kan zoveel zijn
Het is nooit te laatquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef FUUUU het volgende:
Jammer dat ik nooit mee heb kunnen doen aan de FOK S&D matches, ben deze gamemode net een beetje aan het ontdekken en het bevalt best goed. Zijn er mensen die morgen middag tussen 2 en 5 nog willen spelen? of zit iedereen dan al aan Black Ops?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |