Dr.Pringles die een etterbak isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dr.Pringles die een etterbak is
Oh wacht... Dat is elke dagNee, dat is Bozz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
in het modern warfare 2 (SC) topicquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
Als het goed is kan ik er dan wel bij zijn.
We plannen wanneer we BlackOps kunnen spelen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
We zijn zo lekker gewoon gebleven.
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Hihi iedereen heeft de kleur clantag al ontdekt zo te zien online
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:47 schreef PierreTT het volgende:
Je weet, we zijn nog steeds de bazen van de club! Zelfs rossdale met zijn gamersbaardje!
Werkquote:
Gaat over zo'n gezin wat alleen maar doet gamen en die hebben van moeder geruildquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Werk
Wat is er opWaarom heb ik jou trouwens nog steeds niet als friend op xboxlive
Zal je vanaaf ff adden
Rossdale?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat over zo'n gezin wat alleen maar doet gamen en die hebben van moeder geruild. Die kerel is echt erg heeft zelfs een gamerbaardje
Zal zo wel op RTL gemist staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
Is er niet iets waar we dat terug kunnen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |