gast, vergeet niet te leven hequote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Fsmxi het volgende:
Er komt dadelijk een bruut stuk informatie op mijn scherm over filters (Ik heb het over het elektrische component). Echt bruut, keigaaf. Kan ik iedereen aanraden
zeker, zekerquote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Fsmxi het volgende:
Dan laat jij mij het goede leven toch zien![]()
Delft toch?
Ik ben zestien en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doenquote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef schede-gnoom. het volgende:
maar ik dacht dat jij wel ouder was? hoe oud ben je nu, wat wil je gaan studeren in rotterdam en wat doe je nu?
16? the fuck?quote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doen
quote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien, maar ik zie eruit als 25 en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doen
Leugensquote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien en zit nu in V6. Ga waarschijnlijk Economics doen
dus je hebt geen gamersbaard a la rossdale?quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zie er helemaal niet uit als 25
dit heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef Fsmxi het volgende:
Echte mannen En anderen scheren zich weer alleen als ze er stomtoevallig aan denken
Zo goed is ie niet, ik ben bevrorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |