Je moet ook niet lopen, je moet iets er heen gooien. Een gum ofzo, of een passer als hij echt irritant isquote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ja sure, ik neem het zo van je aan, maar ik kan er echt totaal niet mee omgaan
waar ik ook niet mee om kan gaan is dat ik op zo'n gaar platformpje zit, en 20 meter verderop zit een gast spastisch te doen met zijn voet, en ik voel het hier trillen
en ik ben te lui om erheen te lopen ja
ik heb geen passer, die moet ik nog steeds een keer kopenquote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet ook niet lopen, je moet iets er heen gooien. Een gum ofzo, of een passer als hij echt irritant is
Nerd-alert!!!quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik zit nu op de maritiem faculteit, en hier naast me staat nog een leuk framewerk van een kano, die kan ik wel gebruiken
Hoeveel procent is man bij de studie die je doet eigenlijk?quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik zit nu op de maritiem faculteit, en hier naast me staat nog een leuk framewerk van een kano, die kan ik wel gebruiken
werktuigbouwkunde en 5.65 %quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoeveel procent is man bij de studie die je doet eigenlijk?
Moeilijk kan je ook op verschillende manieren definierenquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar goed, ik denk - met alle respect - dat dat er bij alle moeilijke studies wel meer mannen dan vrouwen zijn. Of je moet Rechten gaan studeren.
daarom ben ik blij dat een "cursus" zoals wij het noemen :p zoals industrieel ontwerpen naast ons zit, daar is een goeie 80 % vrouw en de gasten die er zitten zijn allemaal of gay of enorme faalhazen die zoveel hebben gezopen dat ze bij hun moeilijke studie gefaald hebben en dus maar IO gaan doenquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar goed, ik denk - met alle respect - dat dat er bij alle moeilijke studies wel meer mannen dan vrouwen zijn. Of je moet Rechten gaan studeren.
De bedoeling is wel duidelijkquote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Klopt, misschien een beetje een ongelukkige woordkeuze.
Ligt eraan hoe jij leeft (sorry dat ik even reageerquote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Jij woont toch trouwens op kamers Kabouter? Kom je een beetje rond met uitwonende stufi en andere inkomsten? Ik ben volgend jaar van plan om op kamers te gaan (in Rotterdam), maar ik kan me nog niet echt een voorstelling maken van de kosten.
Nee, is prima. Stuur maar een keer een PM als je tijd hebtquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jij leeft (sorry dat ik even reageer)... ik red het al meer dan 4 jaar makkelijk, met 1 a 2x per week uitgaan etcetera
Als je wil kan ik je wel een wat gedetailleerdere beschrijving geven
wait whut? jij had toch geen kamer?quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Fsmxi het volgende:
Iedereen dacht dat Tauch ouder wasMaar ja, om maar aan te tonen dat ik een kamer heb: ik ben nu net 5 minuten thuis ofzo
ahh oke, ik dacht alquote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Fsmxi het volgende:
Fuck, ik bedoelde dat ik een kamer nodig hebEn ik kan niet fatsoenlijk editten/quoten door kaspersky, moet ik eens goed fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |