Dit ga ik proberen thanksquote:Op zondag 21 november 2010 17:36 schreef Baghdaddy het volgende:
Enige manier die ik ken is via theater mode de filmpjes uploaden naar Youtube en dan op de PC van Youtube downloaden. Kwaliteit valt echter tegen.
No problemo, wel even mijn edit lezen!quote:
Oh, ouch, oei, dat doet pijn. Als ik inlog op die site zie ik een User naam staan die ik al lang heb verwijderd en die gaat niet weg.quote:Op zondag 21 november 2010 17:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
No problemo, wel even mijn edit lezen!
Woops. En nergens een mogelijkheid om deze te veranderen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Oh, ouch, oei, dat doet pijn. Als ik inlog op die site zie ik een User naam staan die ik al lang heb verwijderd en die gaat niet weg.
Nopequote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Woops. En nergens een mogelijkheid om deze te veranderen?
heb ik ook, maar ik heb gewoon op zoveel mogelijk dingen gereageerd, gewoon even snel tussendoor, en dan heb je vanzelf een keer succesquote:Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef Fsmxi het volgende:
Helaasch, nog geen succes. Ben ook niet echt hard meer op zoek, hoewel dat eigenlijk wel nodig isKomt ook omdat ik altijd 's avonds teringlaat thuis ben. Huiswerk maken, als er nog vrije tijd is beetje gamen/tv kijken, slapen. Rinse and repeat
waarom ben je in godesnaam naar twente gegaan?quote:
Aha, dat moet natuurkunde zijnquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef Fsmxi het volgende:
Nee. De enige echt boeiende programma's die ik tot nu toe gebruik zijn Maple, Matlab en labview. Maple zelf heb ik nog nauwelijks aangeraakt, gebruik eigenlijk wolfram alpha veel meer
Dat was het al hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:46 schreef Frankii het volgende:
Dit is een verkapte slowchat geworden?
vind je? ik vind matlab echt pure kankerquote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef Fsmxi het volgende:
@Rossdale
TN inderdaad. Matlab is nog wel te doen, redelijk simpel programma, maar maple en labview zijn inderdaad matig
ja sure, ik neem het zo van je aan, maar ik kan er echt totaal niet mee omgaanquote:Op maandag 22 november 2010 15:30 schreef Fsmxi het volgende:
Matlab is een redelijk simpele omgeving. Het enige dat schijtirritant is dat het hoofdlettergevoelig isMaar het is verder redelijk chill, helemaal om meetgegevens te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |