Ik vind het niet kunnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, zal mij aan de kont roesten wat jij erover zegt.
Je zei net nog dat zalm grijs wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is zalm, bijna dezelfde kleur als die lelijke slavenjurk.
[ afbeelding ]
6 jaar geleden was ze 10, denk daar maar es over naquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnenkomop man 16, die is net uit de luiers
Ik zei zalm, niet zalmroze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Sok. het volgende:
Dus even een samenvatting:
De jurk was lichtroze.
Volgens Pv zalmkleur.
Maar niet zalmroze.
Zalm is grijs.
Wat niet? Ik vroeg toch ergens om =$quote:
Noem je me nou een mongool?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
HAHA, we moeten echt een nieuwe OP maken met alle mongooltjes uitspraken die hier ooit gemaakt zijn.
Die van eau de toilette enzo. En zalm is grijs
![]()
.
deze man meent dit ook nogquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
6 jaar geleden was ze 10, denk daar maar es over na
Ik voel je, niqua.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnenkomop man 16, die is net uit de luiers
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Salmon_%28color%29quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is zalm, bijna dezelfde kleur als die lelijke slavenjurk.
[ afbeelding ]
Wil je een e-kusje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat niet? Ik vroeg toch ergens om =$
Kun je zien hoe dom ze zijn hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Lakitu het volgende:
Sukkels hij bedoelt de vis zalm. Die is grijs
Oja die torie wil ik ook nog eens horen. Linkje iemand?quote:
Dat is zalmroze, dat is weer een andere kleur. Rood en bordeauxrood zijn ook anders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Salmon_%28color%29
geen van die kleuren lijkt op de kleur van die jurk.
ik moest zo hard lachen om gerrit zalmquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alsof wij dat niet snappen hequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je zien hoe dom ze zijn hier.
quote:
de kleur zalm a boeler mak me niet gek heir okquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Oh de vis zalm dus niet de olifant zalm?wtf heb je nou anders dan de vis zalm
Waarom zouden ze die kleur dan in godsnaam zalm noemen?quote:
Nee ik ga niet voor die halve shit. Ik wil de real dealquote:
Voor de eerste keer zou ik geen internetdame aanradenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor die halve shit. Ik wil de real deal
Ik zeg dat ik eau de toilette op doe na het scheren. En dat kan gewoon maar daarna lulde iedereen langs elkaar heen.quote:
Je moet nadenken, ragger. Ik heb nooit naar die vis verwezen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, alsof wij dat niet snappen he
Maar als zalm grijs is, waarom zouden ze dan die roze-achtige kleur zalm genoemd hebben?
Kanker wat ben jij achterlijk
De pagina heet anders gewoon "Zalm (kleur)" en niet "Zalmroze". En er zijn dus verschillende kleuren zalm en die kleur van die jurk staat er dus niet tussen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is zalmroze, dat is weer een andere kleur. Rood en bordeauxrood zijn ook anders.
O M G.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet nadenken, ragger. Ik heb nooit naar die vis verwezen.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Allure_ het volgende:
Oh en de belasting schijven shizzle van Japsnars.
Ik ben nog nooit in Friesland geweest. Lijkt me leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor die halve shit. Ik wil de real deal
Kijk naar het plaatje dan, daar staat ZALMROZE.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De pagina heet anders gewoon "Zalm (kleur)" en niet "Zalmroze". En er zijn dus verschillende kleuren zalm en die kleur van die jurk staat er dus niet tussen.
dan blijft er maar1 andere mogelijkheid over en dat is toch echt Gerrit Zalm grijsquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet nadenken, ragger. Ik heb nooit naar die vis verwezen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
*bezwijkt onder de druk en gaat straks geurloze deo kopen
Eau de toilette is welVooral als je net geschoren hebt en dan dat dat zo kei prikt.
Je begint weer een beetje op niveau te komen na dat dipje laatst.quote:
Meet in de Stairway? Voor beide het beste.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweest. Lijkt me leuk!
geurloze deoquote:
Jullie leggen mij dingen in de mond die ik nooit heb gezegd. Enkel dat die jurk zalm is, niet zalmroze, maar zalm. En dat de vis, genaamd zalm, grijs is aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
dan blijft er maar1 andere mogelijkheid over en dat is toch echt Gerrit Zalm grijsde kleur van zn haar.
Onze muren zijn een beetje Roelvink geel
gast ik lever IMMER kwaliteitquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je begint weer een beetje op niveau te komen na dat dipje laatst.
Waarom is haar lach zo asymetrisch. Tevens.quote:
Wat.quote:3726 x gezien - door wie? Word Goldmember!, Hyver sinds 24-12-2007
Hahahahaha deze man he. Kankergrappig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Enkel dat die jurk zalm is, niet zalmroze, maar zalm.
Bij mij staat er gewoon zalm.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk naar het plaatje dan, daar staat ZALMROZE.
Usher.quote:
Wees niet bang, gewoon 16quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zij ziet er oud uit. En die tanden
.
whatquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is haar lach zo assymetrisch. Tevens.
[..]
Wat.
Ik vind haar op deze foto een schatje hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is haar lach zo assymetrisch. Tevens.
[..]
Wat.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Meet in de Stairway? Voor beide het beste.
haha begin nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
gast ik lever IMMER kwaliteit
Beetje paint en zo. Ik bedoel donkere zalm, maar dan in het licht. Weg met poederbeige.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon zalm.
[ afbeelding ]
Zie je. Zalm. En ik zie nog steeds poederbeige er niet tussenstaan als overeenkomst met een van deze zalmkleuren, jij wel?
Je weet wel deo zonder overdreven geur.quote:
hahahaquote:
Wat de kanker. Wat is dat ding om het filmpje heen?quote:
echt hequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die dat bloedmooie meisje nog op punten durven af te kraken. A-symmetrische lach WAT
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je weet wel deo zonder overdreven geur.
Zodat je daarnaast een luchtje op doet.
Dat sowieso, maar geurloze deo bestaat niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je weet wel deo zonder overdreven geur.
Zodat je daarnaast een luchtje op doet.
herp a derpquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha
ok hier voor jou dan
[ afbeelding ]
Optyfen, draak.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
HEY, poederbeige!
[ afbeelding ]
[ http://i32.tinypic.com/2zs0cgi.jpg&t=1]afbeelding ]
Haar ogen hangen ook een beetje naar beneden. Dat gebeurt meestal pas rond je 50equote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die dat bloedmooie meisje nog op punten durven af te kraken. A-symmetrische lach WAT
Soort van alcohol, maar dan als deo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar geurloze deo bestaat niet.
wat nou paint, wil je een printscreen van de hele website?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beetje paint en zo. Ik bedoel donkere zalm, maar dan in het licht. Weg met poederbeige.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind haar op deze foto een schatje hoor
Ja een grap van Danny ofzo denk ik. In ieder geval is het wiselelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de kanker. Wat is dat ding om het filmpje heen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja een grap van Danny ofzo denk ik. In ieder geval is het wiselelijk.
Ik geef haar 22 punten voor de driehoek van mouzurX.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
ik vind ze beide minder.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merel heeft anders wel vriendinnen die tenminste iets leuker zijn. Dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat je geen gelijk hebt.
Laki, we gingen een top 25 opstellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Pleun heeft dr vriendje niet meer op background dus het is uit![]()
ik ruik die kansen
picsquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
ik ruik die kansen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft zin om hier een forever alone stripje van te maken?
We hebben nog tot eind december he. Ga op zoek anders hebben we er geeneens 25quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laki, we gingen een top 25 opstellen.
Merel
Pleun
Sarah-Lou
Ines
??
Haha weet ik ze smste me alquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
ik ruik die kansen
Ik heb de curieuze 14-jarige Daniella al gevonden. Nu Laura nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind ze beide minder.
saillant detaill; ik zit daar nu ook te kijken
quote:WieWatWaar
ik heb het graag in me kamer
woensdag, 19:47
, Respect!
,Reageer
Stop nou maar, we zijn het allemaal eens dat jij kleurenblind bent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
Ik snap trouwens hoe het tot de kleurendiscussie is gekomen. Die jurk is gewoon zalm, maar jullie willen dat niet toegeven omdat er boven de rivieren een andere kleurindeling is. Net zoals in het zuiden WD gewoon roodharig word genoemd is het bij jullie blond.
haha lachen zeg hahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
Ik snap trouwens hoe het tot de kleurendiscussie is gekomen. Die jurk is gewoon zalm, maar jullie willen dat niet toegeven omdat er boven de rivieren een andere kleurindeling is. Net zoals in het zuiden WD gewoon roodharig word genoemd is het bij jullie blond.
Nadja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We hebben nog tot eind december he. Ga op zoek anders hebben we er geeneens 25
Dan ben je ook nog eens aan 1 oog helemaal blind.quote:
Good call. Ik zit even na te denken, ik kom zo met wat namen.quote:
Doet me goed een eigen inzending die respect krijgtquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laki, we gingen een top 25 opstellen.
Merel
Pleun
Sarah-Lou
Ines
??
eigen inzending? 3 van de 4 zijn van mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doet me goed een eigen inzending die respect krijgt
wat een grafbekquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb de curieuze 14-jarige Daniella al gevonden. Nu Laura nog.
Daniella'Hartje'Laura
[..]
Nee serieus, of is dat plaatje van All gewoon klein?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog eens aan 1 oog helemaal blind.
haha hooi als jullie alles zouden onthouden van mij zou 3/4e van mij zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eigen inzending? 3 van de 4 zijn van mij
Allure_quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
Willen mensen nog chicks nomineren voor de KLB SC ALL TIME top 25 chicks a gogo ?
Merel is van hem, Ines van mij gast. En Nadja dan ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eigen inzending? 3 van de 4 zijn van mij
nee want we onthouden alleen CREME DE LA CREMEquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha hooi als jullie alles zouden onthouden van mij zou 3/4e van mij zijn.
ja; maar dat doe ik vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
Willen mensen nog chicks nomineren voor de KLB SC ALL TIME top 25 chicks a gogo ?
wacht, welke merel? Pleun en Sarah-Lou zijn van Laki International.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Merel is van hem, Ines van mij gast. En Nadja dan ook.
Even denken, tellen we Linde ook?
aandachtshoer. Wacht maar tot zo een piemel slikt, dan piept ze wel anders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Curieus is ze wel. Op je 14e al helemaal lesbiatisch zijn.
Die net gepost is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wacht, welke merel? Pleun en Sarah-Lou zijn van Laki International.
Chiara.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Man man wat een teleurstelling na die topper van net.quote:
quote:
Ohh. Ik dacht deze merel, maar die vonden jullie niet zo chill ofwel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die net gepost is.Hoe heet die ene ook alweer waar Chriz2k altijd mee komt. Niet dat biggetje.
mwa neequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh. Ik dacht deze merel, maar die vonden jullie niet zo chill ofwel?
[ afbeelding ]
ik welquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
hey die heeft zalmroze aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan er wel wat trucjes op
Nu praten wequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Okay, na die betere foto ben ik overtuigd. En Chiara krijgt dan ook een go.
gast.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
http://94.100.123.184/113(...)37769324_5_kl2T.jpeg
lelijk
http://94.100.120.227/113(...)37770488_5_2ZUx.jpeg
mooi
die is kk skeer? en niets speciaals.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je eigenlijk tegen die assgirl van Chriz, sky?
This girl.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[]
neuken what elsequote:
quote:
Gewoon emotieloos maken. Ze is alleen scheel als ze lacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
Ofja, niet sure about Chiara. Ze kijtk vaak scheel.
quote:
zalmcremekleurigrozegrijs?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
kaolo we hebben te veel sma's gepost, nu kan ik de CREME niet meer herinneren.
quote:
NOOITquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Lakitu het volgende:
Ohja deze hadden we nog
[ afbeelding ]
spang / nee?
Hier is ze minder leuk. Eerlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
En zij maar praten over haar zielmaatjes. Merel.
quote:
Doe please niet alsof je Romy zou weigeren.quote:
Stereotype naam wel. En op basis van die foto... weet niet man, ze kijkt raar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Lakitu het volgende:
Ohja deze hadden we nog
[ afbeelding ]
spang / nee?
WD, wat doen we hier meequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier is ze minder leuk. Eerlijk.
lol hou maar opquote:
ja kijk dat vieze hoofd danquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe please niet alsof je Romy zou weigeren.
tsjaaa <3 <3 <3quote:
lolquote:
WHAT THEquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Lakitu het volgende:
Ohja deze hadden we nog
[ afbeelding ]
spang / nee?
Enige bijdrage van Sok was datquote:
Gast watquote:
Die is wel leuk. Alleen jammer van die canyon in haar kin.quote:
Probeer je me iets te vertellen?quote:
Bij de H&M hebben ze een mooie bruin. En anders Catrice oid? Oh en WIC.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, ik wil nog een mooie bruine kleur voor de winterdagen. Heb jij een mooie gezien?
lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
Als Maud niet goed genoeg is dan quit ik. Want beter heb je ze niet onder de 16.
[ afbeelding ]
Je smaakt wijkt nogal af van de onze ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
Als Maud niet goed genoeg is dan quit ik. Want beter heb je ze niet onder de 16.
[ afbeelding ]
sorry maar neequote:
hahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Ik had net alleen even bij de Hema gekeken, maar daar hadden ze alleen lelijke of met glittertjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij de H&M hebben ze een mooie bruin. En anders Catrice oid? Oh en WIC.
Nee, hoorquote:
Het ging om knapheid, niet om smaak. Zeg dan direct brunettes anders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je smaakt wijkt nogal af van de onze ben ik bang.
Overwegend, maar ik ben toch meer van de cute-re meisjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je smaakt wijkt nogal af van de onze ben ik bang.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ging om knapheid, niet om smaak. Zeg dan direct brunettes anders.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Laki wat val je bij Stephanie door de mand.
Misschien val jij wel door de mand, Sky.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.
Moh nee joh, kijk douglas. Gewoon wic of koh.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja. Ik had net alleen even bij de Hema gekeken, maar daar hadden ze alleen lelijke of met glittertjes.
[..]
Nee, hoor.
dat idee heb ik ook. Laki's smaak is het beste =$ =$quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Post dan eens mooie <16 chimi's, niet dit. Anders is het helemaal topic verspilling.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eerlijk voor een 12/13 jarige is die rechter goed te doen
Ik heb nog credits.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Oja die 12/13 jarige van Sky
[ afbeelding ]
Als het gaat om doen ben ik denk ik makkelijker, maar qua chick top 25 komt het over het algemeen wel overeen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
teveel eer dit :$ :$quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. Laki's smaak is het beste =$ =$
Hier lijkt het nog watquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet je wel mooi vinden laki, ik moet je overtuigen.
Zo lijkt ze op kelly en jessica simpson. Niet echt de beste combinatie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet je wel mooi vinden laki, ik moet je overtuigen.
Waar vind je ze toch?quote:
Maar ik heb er nu nog geen eens gezien waar ze het met je eens zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het gaat om doen ben ik denk ik makkelijker, maar qua chick top 25 komt het over het algemeen wel overeen?
Deze stokerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik heb er nu nog geen eens gezien waar ze het met je eens zijn.
Ines bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik heb er nu nog geen eens gezien waar ze het met je eens zijn.
Jullie gaan steeds voor die <16 jarigen die eruit zien alsof ze net van het schoolkamp van groep 8 komen. Ik ga toch voor de redelijk gevormden ben ik bang.quote:
Pic van de voorkant anders is het irrelevant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ines bijvoorbeeld.
lol?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. Laki's smaak is het beste =$ =$
Was het maar waarquote:
Ik heb het over de rechterquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pic van de voorkant anders is het irrelevant.
Kromming in de neus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ines bijvoorbeeld.
Tot betrekking tot de anderen wel, ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb de mening van de meisjes hier nodig. Is mijn smaak echt zo slecht?
Ik wil een pic van de voorkant zeg ik je.quote:
20 puntenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja geeft niet. Jij kunt je geen high standards veroorloven. Lelijke eendjes verdienen ook lobi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was het maar waarik zou serieus geven
ze zijn zelf dan ook rond de 15 en 17 jaar hequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wat is dit voor pedoclan hier zo. Allemaal van die meisjes met perentietjes.
pics van de tieten van je vriendin?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wat is dit voor pedoclan hier zo. Allemaal van die meisjes met perentietjes.
Ik wil haar niet als object zienquote:
Ik heb geen tietenpics van haar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
pics van de tieten van je vriendin?
Heeft ze last van haar armen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
Potloodvis: ik vind Pia toch wel gewaagd.
[ afbeelding ]
daar werd ook alweer gezeurd door allurequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Kaolo volgens mij waren we vanaf hier wel lekker bezig qua sma's maar heel veel is gedelete[KLB SC #2778] The sun is shining, I feel good, and...
22 puntenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is jullie soort meisje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
daar werd ook alweer gezeurd door allure
Hahaha CLASSIC ally ditquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
In plaats van hier op internet kinderen te beoordelen op het 'geef-niveau', zou je ook lekker naar buiten kunnen gaan, meisjes ontmoeten en daar ook daadwerkelijk meisjes 'geven'..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Egt lekker, ik zou hem cuddlen =$
KAUW van kauwen en dan LO van lopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
http://vocaroo.com/
Kan iemand van jullie niet ff keihard KAOLO opnemen, ik wil dat nou wel eens goedhoren
haha altijd ick weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
daar werd ook alweer gezeurd door allure
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit is echt caspars scare school, vriend
http://vocaroo.com/?media=vLNdap33UpFvhhlCVquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
http://vocaroo.com/
Kan iemand van jullie niet ff keihard KAOLO opnemen, ik wil dat nou wel eens goedhoren
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo asymmetrisch als een panfluit deze sma. Je ziet wat ze wil dat je ziet.
Gast je kan beter stoppen met praten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo asymmetrisch als een panfluit deze sma. Je ziet wat ze wil dat je ziet.
Kinderfoto's van laki, heel laf. Walgelijk zelfs.quote:
Ik was 8 daar. Walgelijk.quote:
hoezo "kinder" foto's ? =$quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kinderfoto's van laki, heel laf. Walgelijk zelfs.
ik voel jequote:
quote:
als jij walgelijk gebruikt gebeurd er niks. geen magic, niks.quote:
Vooruitquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast je kan beter stoppen met praten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kunnen jullie gewoon niet niet diggen. Die linkse dan he =$ =$
Jij krijgt 10 punten, miss 11-12quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als jij walgelijk gebruikt gebeurd er niks. geen magic, niks.
dik kindquote:
Vind je echt? Deze?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooruit
Die ene 15jarige van je was beter, die met dat justin bieber vriendje :$
mehquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vind je echt? Deze?
[ afbeelding ]
Meer mijn type jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vind je echt? Deze?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |