Nouja geeft niet. Jij kunt je geen high standards veroorloven. Lelijke eendjes verdienen ook lobi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was het maar waarik zou serieus geven
ze zijn zelf dan ook rond de 15 en 17 jaar hequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wat is dit voor pedoclan hier zo. Allemaal van die meisjes met perentietjes.
pics van de tieten van je vriendin?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wat is dit voor pedoclan hier zo. Allemaal van die meisjes met perentietjes.
Ik wil haar niet als object zienquote:
Ik heb geen tietenpics van haar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
pics van de tieten van je vriendin?
Heeft ze last van haar armen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
Potloodvis: ik vind Pia toch wel gewaagd.
[ afbeelding ]
daar werd ook alweer gezeurd door allurequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Kaolo volgens mij waren we vanaf hier wel lekker bezig qua sma's maar heel veel is gedelete[KLB SC #2778] The sun is shining, I feel good, and...
22 puntenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is jullie soort meisje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
daar werd ook alweer gezeurd door allure
Hahaha CLASSIC ally ditquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
In plaats van hier op internet kinderen te beoordelen op het 'geef-niveau', zou je ook lekker naar buiten kunnen gaan, meisjes ontmoeten en daar ook daadwerkelijk meisjes 'geven'..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Egt lekker, ik zou hem cuddlen =$
KAUW van kauwen en dan LO van lopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
http://vocaroo.com/
Kan iemand van jullie niet ff keihard KAOLO opnemen, ik wil dat nou wel eens goedhoren
haha altijd ick weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
daar werd ook alweer gezeurd door allure
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit is echt caspars scare school, vriend
http://vocaroo.com/?media=vLNdap33UpFvhhlCVquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
http://vocaroo.com/
Kan iemand van jullie niet ff keihard KAOLO opnemen, ik wil dat nou wel eens goedhoren
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo asymmetrisch als een panfluit deze sma. Je ziet wat ze wil dat je ziet.
Gast je kan beter stoppen met praten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo asymmetrisch als een panfluit deze sma. Je ziet wat ze wil dat je ziet.
Kinderfoto's van laki, heel laf. Walgelijk zelfs.quote:
Ik was 8 daar. Walgelijk.quote:
hoezo "kinder" foto's ? =$quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kinderfoto's van laki, heel laf. Walgelijk zelfs.
ik voel jequote:
quote:
als jij walgelijk gebruikt gebeurd er niks. geen magic, niks.quote:
Vooruitquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast je kan beter stoppen met praten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kunnen jullie gewoon niet niet diggen. Die linkse dan he =$ =$
Jij krijgt 10 punten, miss 11-12quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als jij walgelijk gebruikt gebeurd er niks. geen magic, niks.
dik kindquote:
Vind je echt? Deze?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooruit
Die ene 15jarige van je was beter, die met dat justin bieber vriendje :$
mehquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vind je echt? Deze?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |