quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest hardop lachen om Skylark's sig en daarna nog harder om C_N's sig.
Ja ik wil D66 er ook bij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HERVORMINGEN VRIEND. Ik ben best wel progressief, ik stem ook D66 jwt.
Okay, vanaf nu ben je mijn slaafquote:
Gast je weet dat wij hier alleen op blanken vallen.quote:
Ik zou er wel wat truukjes op kunnen.quote:
Ik vind d'r wel Laki's type.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast je weet dat wij hier alleen op blanken vallen.
Doe niet alsof je nog nooit een indo chick hebt gehad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mensen wetenquote:
Ja maar Filipino's vallen WEL op Asians.quote:
=$quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je nog nooit een indo chick hebt gehad.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n onbekende lelijke chick met 1000 vrienden gebookmarkt vanwege de smatjes in d'r vriendenlijst.
Spreek voor jezelf man, halfbloedjes zijn kenkerlekker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is dat een nee? Zelfs ik ben een keer met een indo gegaan. En een halve. Dus anderhalve.quote:
jaquote:
Nee, minder.quote:
1x =$ =$ =$quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dat een nee? Zelfs ik ben een keer met een indo gegaan. En een halve. Dus anderhalve.
DOHquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf man, halfbloedjes zijn kenkerlekker.
Die rechter heeft wel wat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter heeft wel wat.
Is dat dezelfde als vorige?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter heeft wel wat.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
In plaats van hier op internet kinderen te beoordelen op het 'geef-niveau', zou je ook lekker naar buiten kunnen gaan, meisjes ontmoeten en daar ook daadwerkelijk meisjes 'geven'..
Ja sorry ik praat nooit met meisjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
In plaats van hier op internet kinderen te beoordelen op het 'geef-niveau', zou je ook lekker naar buiten kunnen gaan, meisjes ontmoeten en daar ook daadwerkelijk meisjes 'geven'..
Onmogelijk voor ons.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga dadelijk voetballen liefje, maar lief dat je je zorgen maakt over ons liefdesleven.quote:
Wat is dit. De nieuwe apartheid?quote:
zquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is dit. De nieuwe apartheid?
Dat van jou is nog niet zo sprankelend toch? Ik probeer alleen maar tips te gevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk voetballen liefje, maar lief dat je je zorgen maakt over ons liefdesleven.
Ik heb zo mijn eigen kaste systeem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry Luur, ik ga al naar buiten om meisjes te geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat van jou is nog niet zo sprankelend toch? Ik probeer alleen maar tips te geven.
[..]
Ik heb zo mijn eigen kaste systeem.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |