quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn?!
[ afbeelding ]
het komt wel goed lieverd wees niet bang rustig maar ik ben bij jequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:41 schreef Lakitu het volgende:
jongens wat is dit ik ben bang ik volg het niet
Ik heb het wel gehad met het CDA. Laat ze maar een tijdje tot bezinning komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Liever CDA ipv TON. Stabiliteit enzo. Die Verdonk is zo'n freak man.
PAK JE RUST VRIENDquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:41 schreef Lakitu het volgende:
jongens wat is dit ik ben bang ik volg het niet
Ik heb bijgelezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
het komt wel goed lieverd wees niet bang rustig maar ik ben bij je
Hoezo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad met het CDA. Laat ze maar een tijdje tot bezinning komen.
Ik vind dat zij niet de aanpakkersmentaliteit hebben die een tijd als deze vereist.quote:
Ok jongens laten we het weer over chichi's hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb bijgelezen.Nu ben ik helemaal klaar voor de discussie
CHICKSquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok jongens laten we het weer over chichi's hebben.
(:quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet ook niet als een gek vanalles gaan doen. CDA mag de rust bewaren en de continuiteit waarborgen enzo. Maar verder ben ik het eens met:quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat zij niet de aanpakkersmentaliteit hebben die een tijd als deze vereist.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HERVORMINGEN VRIEND. Ik ben best wel progressief, ik stem ook D66 jwt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook niet als een gek vanalles gaan doen. CDA mag de rust bewaren en de continuiteit waarborgen enzo. Maar verder ben ik het eens met:
[..]
Die van hem is een hoax om mij te dissen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest hardop lachen om Skylark's sig en daarna nog harder om C_N's sig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |