Ik tel momenteel even 128 mailtjes over het afzeggen en het niet betalen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is het meest sneue wat je kan doen. Leg die gast gewoon eens even goed uit hoe het zit.
Schijnbaar. Hij heeft na het boeken van de vakantie een contract ondertekent waar bepaalde voorwaarden aan kleven. Dat hij niet heeft nagedacht over gevolgen dat zijn vakantie niet doorgaat, kan ik niets aan doen. Tot aan gister had hij niet door dat de prijs dus omhoog gaat voor de rest als er één afzegt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ook vreemd trouwens, hij annuleert toch, dan moet hij dat toch betalen.
Hoe komt ie er in godsnaam bij om dat niet te doen?
"Ja jongens, ik annuleer mijn reis, dokken jullie even voor mij?"
Lolque?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees al jaren geen boeken meer. En het enige wat ik van Bomans heb gelezen is Erik of het Klein Insectenboek. En dat is ook al tien jaar geleden of zo.
Hahaha, alsof ze dat nog niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is het meest sneue wat je kan doen. Leg die gast gewoon eens even goed uit hoe het zit.
Dat contract is toch gewoon geldig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik tel momenteel even 128 mailtjes over het afzeggen en het niet betalen.
[..]
Schijnbaar. Hij heeft na het boeken van de vakantie een contract ondertekent waar bepaalde voorwaarden aan kleven. Dat hij niet heeft nagedacht over gevolgen dat zijn vakantie niet doorgaat, kan ik niets aan doen. Tot aan gister had hij niet door dat de prijs dus omhoog gaat voor de rest als er één afzegt.
Ik heb het over goed. Daar kan geweld bij komen kijken. An offer he can't refuse, dat idee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ze dat nog niet gedaan hebben.
Wel al met zn allen het er over gehad en gaan al met die ouders praten, maar het hem zelf uitleggen is nog niet in m opgekomen
Gewoon even met je bus over m heen rijden WF, that'll settle thingsquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over goed. Daar kan geweld bij komen kijken. An offer he can't refuse, dat idee.
Zn foto's belachelijk maken op het internet, dat zal m lerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Geef ons vijf minuutjes met hem en hij betaalt de rest van z'n leven jouw vakanties.
Verhuren aan je eigen personeelquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit, mijn stage bedrijf verhuurt gewoon fietsen aan personeel. Ik ga zo even shinen op de fiets dus.
ook goed, maar jij kan nog buiten leren. Ik kan niet mijn bureau meenemenquote:
Helllooooooooooooooooooooooo youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
laatquote:
+ internetcontrole.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
laat
Twijfel daar ook over. Rutte komt echt heel goed op mij over maar dat stufi verhaal over een leenstelsel vind ik wat minder..
Contract ondertekenenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik tel momenteel even 128 mailtjes over het afzeggen en het niet betalen.
[..]
Schijnbaar. Hij heeft na het boeken van de vakantie een contract ondertekent waar bepaalde voorwaarden aan kleven. Dat hij niet heeft nagedacht over gevolgen dat zijn vakantie niet doorgaat, kan ik niets aan doen. Tot aan gister had hij niet door dat de prijs dus omhoog gaat voor de rest als er één afzegt.
Ik las het ook met een vreemde blik op mijn gezicht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Contract ondertekenen. Zijn jullie wel echte vrienden? Tevens: Met de ouders praten
.
heb je gezien wat voor slapjanus er aan de macht is? en wat voor puinhopen er zijn?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom het CDA zo enorm is gekelderd in de peilingen.
Mensen die zo niet het terras opgaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die het hele jaar door, ook met zonnig weer, alleen maar zwarte kleding dragen![]()
Ik vind het wel meevallen hoor, wat voor puinhopen er zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
heb je gezien wat voor slapjanus er aan de macht is? en wat voor puinhopen er zijn?
Mensen die morgen een kankertentamen hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die zo niet het terras opgaan
Wat the fuck is this shit?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:37 schreef Bragi het volgende:
http://www.hyves.nl/chatdebat
Over een half uurtje.
Die Rutte raakt volgens mij voor het eerst een toetsenbord aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat the fuck is this shit?
Is echt totaal niet te volgen
mja, maar toch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor, wat voor puinhopen er zijn.
Die lui kunnen gewoon niet typenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Farid: Tenslotte pechtold
Farid: heel kort!
Alexander: ihet is ook een uitgebreid verhaal. ik kom veel studenten tegen die dit snappen.
Echt wtf, ik snap geen barst van dit debat
Het is een sporter en hij heeft nu een sportcontract ondertekend. Daar horen verplichtingen bij, waar hij niet onderuit kan, precies tijdens onze vakantie. En of het een echte vriend is, lijkt mij nu wel duidelijk. Met de ouders praten vind ik zelf ook kinderachtig, dat het zo moet, maar het is een laatste middel voor mezelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Contract ondertekenen. Zijn jullie wel echte vrienden? Tevens: Met de ouders praten
.
Als hij het cancelt hoef je niet voor hem te betlaen lijkt me. Gewoon kleinere kamer aanvragen. Pies of keek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is een sporter en hij heeft nu een sportcontract ondertekend. Daar horen verplichtingen bij, waar hij niet onderuit kan, precies tijdens onze vakantie. En of het een echte vriend is, lijkt mij nu wel duidelijk. Met de ouders praten vind ik zelf ook kinderachtig, dat het zo moet, maar het is een laatste middel voor mezelf.
Dat zit dus allemaal vol of we moeten iets van ¤600+ gaan betalen per persoon. Maar ik ga nu even een college volgen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als hij het cancelt hoef je niet voor hem te betlaen lijkt me. Gewoon kleinere kamer aanvragen. Pies of keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |