Ik tel momenteel even 128 mailtjes over het afzeggen en het niet betalen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is het meest sneue wat je kan doen. Leg die gast gewoon eens even goed uit hoe het zit.
Schijnbaar. Hij heeft na het boeken van de vakantie een contract ondertekent waar bepaalde voorwaarden aan kleven. Dat hij niet heeft nagedacht over gevolgen dat zijn vakantie niet doorgaat, kan ik niets aan doen. Tot aan gister had hij niet door dat de prijs dus omhoog gaat voor de rest als er één afzegt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ook vreemd trouwens, hij annuleert toch, dan moet hij dat toch betalen.
Hoe komt ie er in godsnaam bij om dat niet te doen?
"Ja jongens, ik annuleer mijn reis, dokken jullie even voor mij?"
Lolque?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees al jaren geen boeken meer. En het enige wat ik van Bomans heb gelezen is Erik of het Klein Insectenboek. En dat is ook al tien jaar geleden of zo.
Hahaha, alsof ze dat nog niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is het meest sneue wat je kan doen. Leg die gast gewoon eens even goed uit hoe het zit.
Dat contract is toch gewoon geldig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik tel momenteel even 128 mailtjes over het afzeggen en het niet betalen.
[..]
Schijnbaar. Hij heeft na het boeken van de vakantie een contract ondertekent waar bepaalde voorwaarden aan kleven. Dat hij niet heeft nagedacht over gevolgen dat zijn vakantie niet doorgaat, kan ik niets aan doen. Tot aan gister had hij niet door dat de prijs dus omhoog gaat voor de rest als er één afzegt.
Ik heb het over goed. Daar kan geweld bij komen kijken. An offer he can't refuse, dat idee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ze dat nog niet gedaan hebben.
Wel al met zn allen het er over gehad en gaan al met die ouders praten, maar het hem zelf uitleggen is nog niet in m opgekomen
Gewoon even met je bus over m heen rijden WF, that'll settle thingsquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over goed. Daar kan geweld bij komen kijken. An offer he can't refuse, dat idee.
Zn foto's belachelijk maken op het internet, dat zal m lerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Geef ons vijf minuutjes met hem en hij betaalt de rest van z'n leven jouw vakanties.
Verhuren aan je eigen personeelquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit, mijn stage bedrijf verhuurt gewoon fietsen aan personeel. Ik ga zo even shinen op de fiets dus.
ook goed, maar jij kan nog buiten leren. Ik kan niet mijn bureau meenemenquote:
Helllooooooooooooooooooooooo youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |