Femke is de enige die weet hoe chatten werktquote:
Ja, jij krijgt alles van je oudersquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:27 schreef Skylark. het volgende:
Ben ik de enige hier die de afschaffing van de basisbeurs niet zo'n probleem vind?
Nee hoor, ik zou dan ook moeten lenen maar ik vind lenen niet zo'n probleem. Ik vind dat je best in jezelf mag investeren.quote:
quote:Alexander: evenwichtig bezuinigen, dus hervormen arbeidsmarkt en woningmarkt. bezuinigen op overheid zelf en investeren in onderwijs en kennis. d66 wil in twee kabinetsperiodes de 30 miljard terugdringen en daarna rest nog een staatsschuld van bijna 400 miljard. daar betalen we allemaal veel rente over ... dus AAN DE SLAG!!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn?!
[ afbeelding ]
Femke wel. Bij de rest weet ik het niet zeker, hoor.quote:
Zien we vanavond wel of ze het echt warenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Femke wel. Bij de rest weet ik het niet zeker, hoor.
Zoals Cohen die de chat binnenkomt met "Here's Job"
quote:Farid: We gaan beginnen graag aandacht voor de gespreksleider
Farid: Beste Job Cohen, Emile Roemer, Mark Rutte, Femke Halsema en Alexander Pechtold (Jan Peter Balkenende arriveert met een paar minuten(
Farid: Graag heet ik jullie van harte welkom op ?s werelds allereerste lijsttrekkers-chatdebat op Hyves!
Farid: De komende dertig minuten kruisen jullie onder leiding van mij (Farid Tabarki is de naam) de virtuele degens over vier onderwerpen: 1) onderwijs 2) integratie & immigratie 3) economie 4) zorg.
Farid: Volgens de Hyver zijn dit de vier hete hanghijzers waar de Tweede Kamerverkiezingen over zouden moeten gaan.
Femke: Wat kun jij snel typen
quote:Farid: Tijdens het chatdebat dat over 2 minuten start worden de eerder genoemde vier onderwerpen besproken aan de hand van zes stellingen.
Farid: kan nog veel sneller
Farid: Ik leg straks aan jullie de eerste stelling voor waarover in eerste instantie Mark Rutte en Jan Peter Balkenende met elkaar in debat gaan. Mark Rutte krijgt als eerste de gelegenheid om in maximaal drie zinnen uit te leggen of hij het eens of oneens is met deze stelling.
Farid: of nee dat wordt integratie want Balkende is er nog niet maar daar over meer straks
Farid: Zodra Mark Rutte op enter heeft gedrukt en het berichtje voor iedereen zichtbaar is mag Jan Peter Balkenende wederom in maximaal DRIE zinnen Mark Rutte van repliek dienen. Zodra Jan Peter Balkende op enter heeft gedrukt is het ?woord? weer aan Mark Rutte .... etc etc Na 2 minuten debat gaat er een buzzzzzzzz en stopt het debat per direct.
Farid: Vervolgens krijgen Emile Roemer en Alexander Pechtold de gelegenheid om wederom in twee minuten met elkaar in debat te gaan. Tenslotte krijgen eerst Femke Halsema en daarna Job Cohen de mogelijkheid om een slot statement te maken van maximaal dertig seconden. Tip: gebruik de enter toets af en toe tijdens het typen van het slotstatement zodat we niet pas na dertig seconden een half essay voor ons neus krijgen ?
Farid: Na de twee slotstatements is het tijd voor stelling twee waarbij we dezelfde procedure volgen maar dan in andere tweetallen.
Farid: http://www.hyves.nl/exter(...)yves.nl/verkiezingen hun stem te geven aan de lijsttrekker die volgens hen het chatdebat heeft gewonnen.
Farid: Tot zover de spelregels. Zijn jullie klaar voor dit bijzondere lijsttrekkers-chatdebat?
Job: ja
Mark: ja
Emile : ja
Alexander: wat een regeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |