Ik vind het niet kunnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, zal mij aan de kont roesten wat jij erover zegt.
Je zei net nog dat zalm grijs wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is zalm, bijna dezelfde kleur als die lelijke slavenjurk.
[ afbeelding ]
6 jaar geleden was ze 10, denk daar maar es over naquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnenkomop man 16, die is net uit de luiers
Ik zei zalm, niet zalmroze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Sok. het volgende:
Dus even een samenvatting:
De jurk was lichtroze.
Volgens Pv zalmkleur.
Maar niet zalmroze.
Zalm is grijs.
Wat niet? Ik vroeg toch ergens om =$quote:
Noem je me nou een mongool?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
HAHA, we moeten echt een nieuwe OP maken met alle mongooltjes uitspraken die hier ooit gemaakt zijn.
Die van eau de toilette enzo. En zalm is grijs
![]()
.
deze man meent dit ook nogquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
6 jaar geleden was ze 10, denk daar maar es over na
Ik voel je, niqua.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnenkomop man 16, die is net uit de luiers
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Salmon_%28color%29quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is zalm, bijna dezelfde kleur als die lelijke slavenjurk.
[ afbeelding ]
Wil je een e-kusje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat niet? Ik vroeg toch ergens om =$
Kun je zien hoe dom ze zijn hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Lakitu het volgende:
Sukkels hij bedoelt de vis zalm. Die is grijs
Oja die torie wil ik ook nog eens horen. Linkje iemand?quote:
Dat is zalmroze, dat is weer een andere kleur. Rood en bordeauxrood zijn ook anders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Salmon_%28color%29
geen van die kleuren lijkt op de kleur van die jurk.
ik moest zo hard lachen om gerrit zalmquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alsof wij dat niet snappen hequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je zien hoe dom ze zijn hier.
quote:
de kleur zalm a boeler mak me niet gek heir okquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Oh de vis zalm dus niet de olifant zalm?wtf heb je nou anders dan de vis zalm
Waarom zouden ze die kleur dan in godsnaam zalm noemen?quote:
Nee ik ga niet voor die halve shit. Ik wil de real dealquote:
Voor de eerste keer zou ik geen internetdame aanradenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor die halve shit. Ik wil de real deal
Ik zeg dat ik eau de toilette op doe na het scheren. En dat kan gewoon maar daarna lulde iedereen langs elkaar heen.quote:
Je moet nadenken, ragger. Ik heb nooit naar die vis verwezen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, alsof wij dat niet snappen he
Maar als zalm grijs is, waarom zouden ze dan die roze-achtige kleur zalm genoemd hebben?
Kanker wat ben jij achterlijk
De pagina heet anders gewoon "Zalm (kleur)" en niet "Zalmroze". En er zijn dus verschillende kleuren zalm en die kleur van die jurk staat er dus niet tussen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is zalmroze, dat is weer een andere kleur. Rood en bordeauxrood zijn ook anders.
O M G.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet nadenken, ragger. Ik heb nooit naar die vis verwezen.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Allure_ het volgende:
Oh en de belasting schijven shizzle van Japsnars.
Ik ben nog nooit in Friesland geweest. Lijkt me leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor die halve shit. Ik wil de real deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |