Kijk naar het plaatje dan, daar staat ZALMROZE.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De pagina heet anders gewoon "Zalm (kleur)" en niet "Zalmroze". En er zijn dus verschillende kleuren zalm en die kleur van die jurk staat er dus niet tussen.
dan blijft er maar1 andere mogelijkheid over en dat is toch echt Gerrit Zalm grijsquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet nadenken, ragger. Ik heb nooit naar die vis verwezen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
*bezwijkt onder de druk en gaat straks geurloze deo kopen
Eau de toilette is welVooral als je net geschoren hebt en dan dat dat zo kei prikt.
Je begint weer een beetje op niveau te komen na dat dipje laatst.quote:
Meet in de Stairway? Voor beide het beste.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweest. Lijkt me leuk!
geurloze deoquote:
Jullie leggen mij dingen in de mond die ik nooit heb gezegd. Enkel dat die jurk zalm is, niet zalmroze, maar zalm. En dat de vis, genaamd zalm, grijs is aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
dan blijft er maar1 andere mogelijkheid over en dat is toch echt Gerrit Zalm grijsde kleur van zn haar.
Onze muren zijn een beetje Roelvink geel
gast ik lever IMMER kwaliteitquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je begint weer een beetje op niveau te komen na dat dipje laatst.
Waarom is haar lach zo asymetrisch. Tevens.quote:
Wat.quote:3726 x gezien - door wie? Word Goldmember!, Hyver sinds 24-12-2007
Hahahahaha deze man he. Kankergrappig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Enkel dat die jurk zalm is, niet zalmroze, maar zalm.
Bij mij staat er gewoon zalm.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk naar het plaatje dan, daar staat ZALMROZE.
Usher.quote:
Wees niet bang, gewoon 16quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zij ziet er oud uit. En die tanden
.
whatquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is haar lach zo assymetrisch. Tevens.
[..]
Wat.
Ik vind haar op deze foto een schatje hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is haar lach zo assymetrisch. Tevens.
[..]
Wat.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Meet in de Stairway? Voor beide het beste.
haha begin nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
gast ik lever IMMER kwaliteit
Beetje paint en zo. Ik bedoel donkere zalm, maar dan in het licht. Weg met poederbeige.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon zalm.
[ afbeelding ]
Zie je. Zalm. En ik zie nog steeds poederbeige er niet tussenstaan als overeenkomst met een van deze zalmkleuren, jij wel?
Je weet wel deo zonder overdreven geur.quote:
hahahaquote:
Wat de kanker. Wat is dat ding om het filmpje heen?quote:
echt hequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die dat bloedmooie meisje nog op punten durven af te kraken. A-symmetrische lach WAT
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je weet wel deo zonder overdreven geur.
Zodat je daarnaast een luchtje op doet.
Dat sowieso, maar geurloze deo bestaat niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je weet wel deo zonder overdreven geur.
Zodat je daarnaast een luchtje op doet.
herp a derpquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha
ok hier voor jou dan
[ afbeelding ]
Optyfen, draak.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
HEY, poederbeige!
[ afbeelding ]
[ http://i32.tinypic.com/2zs0cgi.jpg&t=1]afbeelding ]
Haar ogen hangen ook een beetje naar beneden. Dat gebeurt meestal pas rond je 50equote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die dat bloedmooie meisje nog op punten durven af te kraken. A-symmetrische lach WAT
Soort van alcohol, maar dan als deo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar geurloze deo bestaat niet.
wat nou paint, wil je een printscreen van de hele website?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beetje paint en zo. Ik bedoel donkere zalm, maar dan in het licht. Weg met poederbeige.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind haar op deze foto een schatje hoor
Ja een grap van Danny ofzo denk ik. In ieder geval is het wiselelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de kanker. Wat is dat ding om het filmpje heen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja een grap van Danny ofzo denk ik. In ieder geval is het wiselelijk.
Ik geef haar 22 punten voor de driehoek van mouzurX.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
ik vind ze beide minder.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merel heeft anders wel vriendinnen die tenminste iets leuker zijn. Dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat je geen gelijk hebt.
Laki, we gingen een top 25 opstellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Pleun heeft dr vriendje niet meer op background dus het is uit![]()
ik ruik die kansen
picsquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Pleun heeft dr vriendje niet meer op background dus het is uit![]()
ik ruik die kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |