quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft zin om hier een forever alone stripje van te maken?
We hebben nog tot eind december he. Ga op zoek anders hebben we er geeneens 25quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laki, we gingen een top 25 opstellen.
Merel
Pleun
Sarah-Lou
Ines
??
Haha weet ik ze smste me alquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Pleun heeft dr vriendje niet meer op background dus het is uit![]()
ik ruik die kansen
Ik heb de curieuze 14-jarige Daniella al gevonden. Nu Laura nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind ze beide minder.
saillant detaill; ik zit daar nu ook te kijken
quote:WieWatWaar
ik heb het graag in me kamer
woensdag, 19:47
, Respect!
,Reageer
Stop nou maar, we zijn het allemaal eens dat jij kleurenblind bent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
Ik snap trouwens hoe het tot de kleurendiscussie is gekomen. Die jurk is gewoon zalm, maar jullie willen dat niet toegeven omdat er boven de rivieren een andere kleurindeling is. Net zoals in het zuiden WD gewoon roodharig word genoemd is het bij jullie blond.
haha lachen zeg hahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
Ik snap trouwens hoe het tot de kleurendiscussie is gekomen. Die jurk is gewoon zalm, maar jullie willen dat niet toegeven omdat er boven de rivieren een andere kleurindeling is. Net zoals in het zuiden WD gewoon roodharig word genoemd is het bij jullie blond.
Nadja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We hebben nog tot eind december he. Ga op zoek anders hebben we er geeneens 25
Dan ben je ook nog eens aan 1 oog helemaal blind.quote:
Good call. Ik zit even na te denken, ik kom zo met wat namen.quote:
Doet me goed een eigen inzending die respect krijgtquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laki, we gingen een top 25 opstellen.
Merel
Pleun
Sarah-Lou
Ines
??
eigen inzending? 3 van de 4 zijn van mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doet me goed een eigen inzending die respect krijgt
wat een grafbekquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb de curieuze 14-jarige Daniella al gevonden. Nu Laura nog.
Daniella'Hartje'Laura
[..]
Nee serieus, of is dat plaatje van All gewoon klein?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog eens aan 1 oog helemaal blind.
haha hooi als jullie alles zouden onthouden van mij zou 3/4e van mij zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eigen inzending? 3 van de 4 zijn van mij
Allure_quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
Willen mensen nog chicks nomineren voor de KLB SC ALL TIME top 25 chicks a gogo ?
Merel is van hem, Ines van mij gast. En Nadja dan ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eigen inzending? 3 van de 4 zijn van mij
nee want we onthouden alleen CREME DE LA CREMEquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha hooi als jullie alles zouden onthouden van mij zou 3/4e van mij zijn.
ja; maar dat doe ik vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
Willen mensen nog chicks nomineren voor de KLB SC ALL TIME top 25 chicks a gogo ?
wacht, welke merel? Pleun en Sarah-Lou zijn van Laki International.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Merel is van hem, Ines van mij gast. En Nadja dan ook.
Even denken, tellen we Linde ook?
aandachtshoer. Wacht maar tot zo een piemel slikt, dan piept ze wel anders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Curieus is ze wel. Op je 14e al helemaal lesbiatisch zijn.
Die net gepost is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wacht, welke merel? Pleun en Sarah-Lou zijn van Laki International.
Chiara.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Man man wat een teleurstelling na die topper van net.quote:
quote:
Ohh. Ik dacht deze merel, maar die vonden jullie niet zo chill ofwel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die net gepost is.Hoe heet die ene ook alweer waar Chriz2k altijd mee komt. Niet dat biggetje.
mwa neequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh. Ik dacht deze merel, maar die vonden jullie niet zo chill ofwel?
[ afbeelding ]
ik welquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh. Ik dacht deze merel, maar die vonden jullie niet zo chill ofwel?
[ afbeelding ]
quote:
hey die heeft zalmroze aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan er wel wat trucjes op
Nu praten wequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Okay, na die betere foto ben ik overtuigd. En Chiara krijgt dan ook een go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |